Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Jeg tror ikke det finnes noen her i landet som ikke har fått med seg at Idol-Tone ønsker seg en kjæreste. Nå har hun vel vært i alle de mediene som finnes og fortalt at hun er klar for en kjæreste. Før jul stilte hun opp overalt og sa at hun ønsket seg en kjæreste til jul. Herregud! Er så lei av den kjerringa! Må hun bruke alle aviser og blader for å fortelle dette? Vi har uansett fått det med oss nå! 1
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Jeg tror det er mediene som ønsker å intervjue henne hele tiden jeg. Syns hun er en søt jente, og så må vi ha det i tankene at hun er ganske så ung da.. Vi var vel knapt så smarte da vi heller eller hur) Jeg skulle ønske det var jeg som gjorde så stor suksess i den alderen, sikkert litt av et kick....
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #3 Skrevet 26. januar 2006 Hun er vel ikke alene om det akkurat... Er du litt misunnelig?
Gjest Aimable Amie Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Trodde alle visste hvordan media opptrer og at de vrir saker akkurat som de selv vil . Tone er en så vakker og flott jente at hun kan omtrent få akkurat den gutten hun vil. Endret 26. januar 2006 av Aimable Amie
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Ser ikke helt problemet. Er det ikke reklame for platen hennes da?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Jeg tror også det er reklame, og godt stoff for se og hør, hadde hun vært 30 som meg hadde hun ikke blitt fremstillt på den måten, det er alderen hennes. Hun har ikke den erfaringen med media som gjør at hun kommer seg unna slike repotasjer. Det må da være lov til å være ung og uerfaren da vel? Jeg syns i det hele tatt det er tåpelig å irritere seg over andres suksess. Er det ikke bra da at noen får levd ut drømmen de har? Det er jo akkurat det samme som alle andre gjør, bare at vi ikke har de samme drømmene? Jeeeez!
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 Hun er jo veldig pen da. Også syns jeg hun har litt søt stemme også.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Ja ikke sant? La henne få den gleden da... HURRA for Tone sier nå jeg da..... Håper hun blir like stor som Madonna bare for å gjøre trådstarteren litt kvalm.... hihihihihiii....
Gjest Gutten som synes Tone er PEN Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Jeg tror ikke det finnes noen her i landet som ikke har fått med seg at Idol-Tone ønsker seg en kjæreste. Nå har hun vel vært i alle de mediene som finnes og fortalt at hun er klar for en kjæreste. Før jul stilte hun opp overalt og sa at hun ønsket seg en kjæreste til jul. Herregud! Er så lei av den kjerringa! Må hun bruke alle aviser og blader for å fortelle dette? Vi har uansett fått det med oss nå! ← Du er bare misunnelig fordi hun er mye penere enn deg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. januar 2006 #10 Skrevet 27. januar 2006 Hvordan vet du om hun er penere enn meg? Jeg er absolutt ikke misunnelig på henne. Jeg er godt gift og har selv gjort god karriere. Jeg synes bare det blir litt vel mye av henne. 1
Gjest Sukkerert Skrevet 27. januar 2006 #11 Skrevet 27. januar 2006 Jeg visste ikke at hun ønsker seg kjæreste. Det kommer kanskje av at jeg ikke leser mediene som skriver om sånt. Det er nok mediene som ønsker å produsere overskrifter som trekker lesere, og ikke Tone som er desperat.
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #12 Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror også at det er mediene som spiller på den single-greia. Tone virker som ei jente med litt mer mellom ørene enn å springe rundt og fortelle hvor desperat hun er etter en kjæreste. Ei jente med det utseendet trenger ikke være desperat.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. januar 2006 #13 Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror også at det er mediene som spiller på den single-greia. Tone virker som ei jente med litt mer mellom ørene enn å springe rundt og fortelle hvor desperat hun er etter en kjæreste. Ei jente med det utseendet trenger ikke være desperat. ← Så dersom man har bra utseendet, så kan man ikke bli desperat? Hun har selv uttalt at det vanskelige er å finne ut hvem som vil være sammen med Tone og hvem som bare vil ha Idol-Tone. Så hun kan nok ikke bare velge og vrake, nei.
Gjest SaraWit Skrevet 27. januar 2006 #14 Skrevet 27. januar 2006 Tone er ganske ung og man må da også ta det i betrakning for hvordan hun fremstår, og jeg synes det er nesten litt ekkelt at voksne kvinner kritiserer en tenåring på et likt nivå man ville gjort med f.eks ei på femogtyve
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #15 Skrevet 27. januar 2006 Så dersom man har bra utseendet, så kan man ikke bli desperat? Hun har selv uttalt at det vanskelige er å finne ut hvem som vil være sammen med Tone og hvem som bare vil ha Idol-Tone. Så hun kan nok ikke bare velge og vrake, nei. ← Jeee... Jenter er jenter verst.
Sarabi Skrevet 27. januar 2006 #16 Skrevet 27. januar 2006 Ønsker hun seg kjæreste?? Jeg leser ikke sladreblader....
Sarabi Skrevet 27. januar 2006 #17 Skrevet 27. januar 2006 (endret) dobbelt innlegg... Endret 27. januar 2006 av Sarabi
SniperCat! Skrevet 27. januar 2006 #18 Skrevet 27. januar 2006 Herregud for en teit tråd. Lukter muggen ost og frustrerte fruer lang vei.. Tone er fin!
Søtpotita Skrevet 27. januar 2006 #19 Skrevet 27. januar 2006 Synes dette alltid er overskrifta på unge "idol"...Det er vel fordi det er slikt fansen vil vita. Altså er det media som skriv dette for å selga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå