AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Samler dere urinen i en beholder og dypper testen i urinen i noen sekunder eller tisser dere direkte på testen? Er det en av måtene som gir bedre resultat enn andre? Anonymkode: eedb9...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Samler dere urinen i en beholder og dypper testen i urinen i noen sekunder eller tisser dere direkte på testen? Er det en av måtene som gir bedre resultat enn andre? Anonymkode: eedb9...c4b Ja hver gang jeg tar eksamen tissser jeg på papiret Anonymkode: 085d4...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Tisser i en enganskopp. Syns det er lettere og føler selv det er bedre enn å prøve å treffe testen 😅 Anonymkode: 11285...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Del Skrevet 27. oktober 2023 Bruker en urinprøvekopp som jeg skyller og tørker etterpå. Hvis jeg brukte engangskopper ville jeg jo brukt veldig mange da jeg noen ganger tester etter eggløsning opptil 3 ganger på en dag for å finne peaken, så det hadde ikke vært bra for miljøet. Anonymkode: baa7a...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Del Skrevet 27. oktober 2023 Bruker kopp og dypper.. Å tisse rett på strimmelen gjør det veldig enkelt med bruker feil. Anonymkode: 4ea7c...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Del Skrevet 27. oktober 2023 Bruker kopp, hat en sånn brettbar kopp fra babyplan, som passer i veska. Praktisk når jeg tester etter EL på jobb. Anonymkode: 8a04b...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå