AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Posten har en ordning hvor du kan betale ekstra for å få levert på døra. Opptil hundrelapper. så velger leg det da, men nå har det skjedd 10 ganger at posten sier at de ikke kan levere til min adresse. Da burde de ikke selge denne løsningen til Elkjøp, Hennes og Mauritz og andre nettbutikker. Pengene mine går til posten, som ikke leverer det de skal. Veldig ergerlig. Det kan jo ikke være mulig å velge leveres på døra når de bare ikke gjør det. Cubus skal ha masse kred for å velge en leverandør som faktisk leverer pakker på døra mi når jeg velger det. Raskt og enkelt! Jeg bor 3 km fra sentrum, så det er ikke akkurat Sahara det er snakk om. Anonymkode: d8939...c45 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Posten har en ordning hvor du kan betale ekstra for å få levert på døra. Opptil hundrelapper. så velger leg det da, men nå har det skjedd 10 ganger at posten sier at de ikke kan levere til min adresse. Da burde de ikke selge denne løsningen til Elkjøp, Hennes og Mauritz og andre nettbutikker. Pengene mine går til posten, som ikke leverer det de skal. Veldig ergerlig. Det kan jo ikke være mulig å velge leveres på døra når de bare ikke gjør det. Cubus skal ha masse kred for å velge en leverandør som faktisk leverer pakker på døra mi når jeg velger det. Raskt og enkelt! Jeg bor 3 km fra sentrum, så det er ikke akkurat Sahara det er snakk om. Anonymkode: d8939...c45 Altså det er mulig å velge "lever på døra", men så kansellerer bare posten og leverer i butikk. Anonymkode: d8939...c45 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Fikk du mellomlegget returnert? Anonymkode: 769c4...452 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Da hadde jeg klaget hver gang og fått tilbakebetalt det du betalte ekstra for å få pakken sendt hjem. Med mange nok klager så får man håpe at Posten bytter litt rutiner. Jeg har opplevd det selv, men ikke så mange ganger som deg og det er super irriterende. Jeg har klaget, men jeg er bare én så de bryr seg neppe. Hvis mange nok klager og klager og klager igjen så må de jo til slutt gjøre noe med det? Anonymkode: 4f52d...0a2 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Har du sendt klage til posten? Anonymkode: f1f4f...867 1 1
Anononyma Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 Ja, dette er ren svindel. Opplever det samme. Hver gang jeg velger å få det levert hjem og betaler ekstra får jeg bare en sms om at jeg ikke var hjemme (jeg er alltid hjemme, står og ser postbilen i vinduet i det sms tikker inn og de kjører videre), eller at det ikke var plass i postkassen (hvilket med de fleste pakker er åpenbart). Jeg har ringt og sendt mail 100 ganger. Klagene kommer ingen vei, får bare svar om at de er rutine og jeg må hente på utleveringssted samt at jeg må kreve det jeg betalte ekstra for frakt tilbakebetalt fra nettbutikken. De er frekke og ugreie. Har sluttet å betale ekstra og velger konsekvent porterbuddy, helthjem eller PostNord dersom noen av disse står som fraktalternativ.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Anononyma skrev (1 minutt siden): jeg er alltid hjemme, står og ser postbilen i vinduet i det sms tikker inn Ta bilde neste gang.... Anonymkode: e9ef7...0ff 2
Anononyma Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta bilde neste gang.... Anonymkode: e9ef7...0ff Godt tips, det skal jeg jammen gjøre! 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 Generelt er postsystemet og levering via bring, postnord etc veldig dårlig her i Norge. Dårlig med oppfølging, tar ofte utrolig lang tid, pakker forsvinner og dårlig kundeservice. Hvorfor fungerer dette mye bedre i andre land som Tyskland f.eks.? Anonymkode: 7e493...659 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #10 Skrevet 27. oktober 2023 Wtf, så spesielt. Det har jeg aldri opplevd. Uansett hvem jeg bestiller med så kommer det dit det skal. Hadde klagd på sekundet, og aldri gått én meter for å hente en pakke jeg har betalt for "levering til dør". Anonymkode: 5644c...eca 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har opplevd det tidligere, men etter at vi valgte «fast leveringssted» har det ikke skjedd. https://www.posten.no/motta/fleksibelt/fast-leveringssted Anonymkode: 29aaa...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå