Gå til innhold

Hvorfor er han så lite kosete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg truffet en rolig mann, som ikke kun er ute etter sex. Vi har begynt å date hverandre for 3 uker siden, men kjent hverandre litt før. Så personlig visste jeg hvordan han var. I begynnelsen var han omtrent helt skjelven av å endelig få kysset meg, vi hadde også sex. Men han var jo et nervevrak etterpå pga han var redd for at jeg skulle bli gravid. (Jeg går på p-piller... ) Han vil ta alt rolig med med, vil ikke forhaste noenting. De siste dagene har han vært litt lite kosete. Vil helst ikke kysse, men vi klemmer hverandreog merker han serblenge på meg og liker meg. Heller ikke hatt mer sex.... Kan det være fordi han er redd for å få følelser? Redd for å bli såret? 

Anonymkode: 694e8...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige, det er ikke alle som er kosete av seg.

Anonymkode: 75b23...516

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som er så glad i mye fysisk kontakt, det er mulig dere er ulike der.

Anonymkode: e8460...6d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er ikke alle som er så glad i mye fysisk kontakt, det er mulig dere er ulike der.

Så trenger ikke være noe med at han har fått "kalde føtter"? Han er som sagt veldig redd for å bli såret igjen. Noe jeg også er, men jeg blir litt på da, mens han holder litt igjen. Burde jeg prate med han om dette, at jeg vil han skal si ifra om han ikke føler for å ta dette videre? Samtidig er jeg redd for å høre nettopp det. Kan være frykten min for dette ødelegger så mye at jeg forestiller meg dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk er forskjellige, det er ikke alle som er kosete av seg.

Anonymkode: 75b23...516

Men det virkersom hsn bevisst holder litt tilbake. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det virkersom hsn bevisst holder litt tilbake. 

Men da er han kanskje ikke interessert. Ingen her unne kan vite hva han tenker, du må snakke med han. Samtidig bør du jobbe med usikkerheten din, uavhengig av han fyren her.

Anonymkode: 8e8a5...644

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da er han kanskje ikke interessert. Ingen her unne kan vite hva han tenker, du må snakke med han. Samtidig bør du jobbe med usikkerheten din, uavhengig av han fyren her.

Man blir jo usikker av en grunn. Han sier han vil fortsette å ha det som dette å se om det kan utvikle seg til noe mer. Jeg merker han liker meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man blir jo usikker av en grunn. Han sier han vil fortsette å ha det som dette å se om det kan utvikle seg til noe mer. Jeg merker han liker meg. 

Så hvis du merker at han liker deg, hva stresser du med da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så trenger ikke være noe med at han har fått "kalde føtter"? Han er som sagt veldig redd for å bli såret igjen. Noe jeg også er, men jeg blir litt på da, mens han holder litt igjen. Burde jeg prate med han om dette, at jeg vil han skal si ifra om han ikke føler for å ta dette videre? Samtidig er jeg redd for å høre nettopp det. Kan være frykten min for dette ødelegger så mye at jeg forestiller meg dette. 

Du kan godt si det til han ja, det er jo bedre å få vite det nå enn å gå med usikkerhet lenge. Men du kan jo også spørre litt forsiktig om hva han tenker rundt fysisk kontakt? Siden du føler han holder litt tilbake der? Jeg regner med at du har tatt initiativ og han trekker seg?  Tar han initiativ til at dere skal møtes?  Hvis han gjør det så er han jo interessert. Da kan det jo bare være at han følte at dere var intime litt for raskt og ønsker at dere skal bli bedre kjent før dere går videre der.

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg ville nok reagert. Sex og intimitet er en stor del av mitt kjærlighetsspråk. Om det stoppet opp allerde i en datingfase hadde jeg konfrontert han. 

Jeg er all or nothing. Enten satser du på meg og risikerer å kunne bli såret ellers er vi ferdig. Hele poenget med dating er jo å finne en som en tror en har en fremtid med.

Skrevet

Har han kysset deg før, men nå er unnvikende og heller går for en klem? 

Om det er tilfellet synes ikke jeg det høres spesielt lovende ut. Beklager. 

Anonymkode: 7b939...1f2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan godt si det til han ja, det er jo bedre å få vite det nå enn å gå med usikkerhet lenge. Men du kan jo også spørre litt forsiktig om hva han tenker rundt fysisk kontakt? Siden du føler han holder litt tilbake der? Jeg regner med at du har tatt initiativ og han trekker seg?  Tar han initiativ til at dere skal møtes?  Hvis han gjør det så er han jo interessert. Da kan det jo bare være at han følte at dere var intime litt for raskt og ønsker at dere skal bli bedre kjent før dere går videre der.

Han var litt annerledes idag. Han bare liker ikke kyssing men kos liker han godt. Han elsker at jeg ligger inntil brystet hans. Fikk en god og herlig følelse idag på at han liker meg. 🤗🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har han kysset deg før, men nå er unnvikende og heller går for en klem? 

Om det er tilfellet synes ikke jeg det høres spesielt lovende ut. Beklager. 

Han er forkjølet og liker generelt ikke å kysse. Jeg merker han liker meg... 😊

Skrevet
WhisperingWind skrev (7 timer siden):

Jeg ville nok reagert. Sex og intimitet er en stor del av mitt kjærlighetsspråk. Om det stoppet opp allerde i en datingfase hadde jeg konfrontert han. 

Jeg er all or nothing. Enten satser du på meg og risikerer å kunne bli såret ellers er vi ferdig. Hele poenget med dating er jo å finne en som en tror en har en fremtid med.

Ja men det gikk veldig fort for han, tre jukk så var han ferdig. Så at jeg tilfredsstilte han gjorde jeg hvertfall. Tror han bare tar lite initiativ men jeg liker han ekstremt godt og om han vil vente litt, så er det helt greit. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan det være fordi han er redd for å få følelser? Redd for å bli såret? 

Det kan være... Samtidig kan han jo være født i løvens stjernetegn, f.eks 🤔

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet

«Endelig fant jeg en som ikke er så gira på sex». «Wæææh, han er ikke så gira på sex»

Anonymkode: a7ac0...a6e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har vært personen som ikke liker å kysse eller være nær, det kan godt hende han liker deg, kanskje har han noe han må gjennom. Men unner deg ikke å miste mye tid og selvtilitt om det viser seg at han bare ikke er så interisert men ikke forstår det selv, er for uerfaren eller usikker til å vite hva han egentlig vil ha. Så vær obs. 

Anonymkode: f6936...333

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har vært personen som ikke liker å kysse eller være nær, det kan godt hende han liker deg, kanskje har han noe han må gjennom. Men unner deg ikke å miste mye tid og selvtilitt om det viser seg at han bare ikke er så interisert men ikke forstår det selv, er for uerfaren eller usikker til å vite hva han egentlig vil ha. Så vær obs. 

Anonymkode: f6936...333

Jeg skal være obs, takk 😊 han er mer raus nå, liker mer å holde rundt meg, skriver gode deg med et hjerte, noe han overhodet ikke gjorde før. Hvis jeg bare får han trygg på seg selv. Så håper jeg det går bra

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han er forkjølet og liker generelt ikke å kysse. Jeg merker han liker meg... 😊

Så, hva er det vi diskuterer her egentlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så, hva er det vi diskuterer her egentlig?

Det er egentlig bare ts som prøver å overbevise seg selv om at han liker henne.

Anonymkode: bd14c...7a2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...