AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Hei, jeg lurer på noe. For en tid tilbake mistenkte jeg at mannen min hadde et til mobilnummer utenom det han bruker. Dette nektet han for. Fant senere ut gjennom eksen hans og mor til hans barn at joda det var hans mobilnummer. Søkte på nr og får opp at det ble verifisert aktivt i januar 2022. Er det noen som vet hva som menes med det? Anonymkode: 89267...fe9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, jeg lurer på noe. For en tid tilbake mistenkte jeg at mannen min hadde et til mobilnummer utenom det han bruker. Dette nektet han for. Fant senere ut gjennom eksen hans og mor til hans barn at joda det var hans mobilnummer. Søkte på nr og får opp at det ble verifisert aktivt i januar 2022. Er det noen som vet hva som menes med det? Anonymkode: 89267...fe9 Siden han lyver, har han ikke rent mel i posen. Anonymkode: dd47b...060
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, jeg lurer på noe. For en tid tilbake mistenkte jeg at mannen min hadde et til mobilnummer utenom det han bruker. Dette nektet han for. Fant senere ut gjennom eksen hans og mor til hans barn at joda det var hans mobilnummer. Søkte på nr og får opp at det ble verifisert aktivt i januar 2022. Er det noen som vet hva som menes med det? Anonymkode: 89267...fe9 Hva som menes med at det ble verifisert aktivt i januar? At han har hatt det nummeret og kunnet brukt det siden da. Hva i alle dager trenger han hemmelig nummer til? Anonymkode: 9622e...51d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Vil tippe at du har vært inne på 180 mtp at du har søkt opp nummeret og lest verifisert aktivt? Trolig er det at det var oppdatering fra operatør. Men hvorfor er det DET du lurer på? Hvorfor reagerer du ikke mot mannen din? Du har jo allerede fått bekreftelse igjennom eksen hans? Få deg litt ryggrad kvinne. Anonymkode: 34b76...131 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Hvorfor trenger mannen mobil du ikke kjenner til for å snakke med eks og sine barns mor? Er du kontrollerende? Anonymkode: 85b79...13d 1
Snublefot62 Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 Hva nektet han for? At han hadde et ekstra nummer eller at han skjulte noe for deg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå