AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hei alle skjønne prøvere! Dere som bruker St Olavs, hvor lenge pleier dere å måtte vente på svar fra callback? Hver eneste gang jeg ringer inn, ringer de etter flere dager og det er litt frustrerende når jeg har spørsmål og andre eventuelle ting å ta opp (Crypho skal jo kun brukes til visse ting, de svarer ikke på annet der). Vanskelig å vite veien videre når det tar så lang tid å bli oppringt 😔 (jeg er klar over at det er offentlig og at ting tar tid, så helst ikke kom med stygge kommenterer ☺️ men når man går på medisiner og ikke får svar på om man må kjøpe mer som da må bestilles blir man litt frustrert).. Anonymkode: 8f8ca...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har alltid blitt ringt samme dag. Dette gjelder svangerskapspoliklinikk. Anonymkode: b3e8f...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg opplevde en gang at det tok 2 uker å vente. Men som oftest ringer dem tilbake innen 2 dager Anonymkode: 3c216...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå