Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å farge håret mitt brunt (ikke mørke brunt). Har naturlig lys brunt/mørk blond. Dersom jeg kjøper lys brun, vil den bli brun på meg da? Har hørt at fargen alltid blir mørkere enn den ser ut på pakken/hos frisøren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pia_*
Skrevet
Jeg har lyst å farge håret mitt brunt (ikke mørke brunt). Har naturlig lys brunt/mørk blond. Dersom jeg kjøper lys brun, vil den bli brun på meg da? Har hørt at fargen alltid blir mørkere enn den ser ut på pakken/hos frisøren.

vil annbefale deg å farge d første gang hos frisør...vannskelig å få akkurat den fargen en vil vist ikke!

Skrevet

Eller du kan enkelt og greit farge håret i en toning. Sliter nesten ikke på håret og vaskes gradvis ut.. Så kan du se om du liker fargen eller ikke. Er riktig at fargen ofte blir mørkere enn det som vises på pakken, men studer først og fremst fargekartene som er i butikken der du kjøper fargen.

Ta også hensyn til din egen hudfarge når du skal velge farge...

Skrevet

håret blir dobbelt så mørkt som på pakken!! tar du lys brun blir du temmelig mørk brun..! gå for noe enda lysere..!!

Skrevet

jeg synes faktisk ikke alltid at det blir så mye mørkere jeg, det avhenger jo selvfølgelig hvor lenge du har fargen i også. Du kan jo ta den ut noen minutter før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...