Gå til innhold

Når du treffer på noen bekjent/e du ikke har sett på flere år. Tenker du noe etterpå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva de tenker om deg? Du har ikke sett noen du kjenner på to, tre, fire år, tenker du etterpå da tanker som hva de tenker om deg? Feks; oj hun så gammel ut, hun er blitt tykkere, hun har rynker.. Altså sånne tanker. Eller tenker du ikke over det i det hele tatt?

Jeg har slitt psykisk i mange år og har angst og diverse, pluss at jeg tenker negativt om absolutt alt. Må jeg forandre min tankegang?

Si at jeg ikke er den ensete som tenker sånn🙈

Anonymkode: bb857...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kan vel kanskje tenke det hvis jeg møter noen jeg ikke har sett på lenge og føler meg veldig ufresh den dagen. Men tror jeg vanligvis ikke ville stresser så mye over sånt

Anonymkode: 92869...2d9

Skrevet

Jeg overtenkte slik når jeg hadde angst. Etter jeg ble kvitt angsten så tenker jeg ikke noe mer over slikt. 

Anonymkode: 06e19...fef

Skrevet

Ja, jeg tenker over slikt, dessverre. 

Skrevet

Jeg legger merke til endringer hos folk, men da både positive og negative. Jeg ser jo at noen har eldes mye, men legger også merke til de som holder seg godt, har gått ned i vekt ol. 

Skrevet

Nei jeg bryr meg ikke så mye om hva andre tenker om meg lengere. Alt jeg kan gjøre er å jobbe for at jeg selv skal ha det fint, i mitt eget liv, gjøre livet til menneskene rundt meg finere/rikere, og så bare leve. Jeg kan ikke styre andres tanker, så jeg lar meg ikke påvirke av det heller. 

Anonymkode: f97a0...fbd

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at de tenker at jeg ser frisk bra ut. Jeg var svært syk og undervektig da de fleste i bygda så meg sist 😂

Anonymkode: 7b111...fd2

Skrevet

Tenker litt på det, kanskje. Men glemmer det etter 5 minutter. Og det er ikke alltid jeg tenker at de trur noe negativt om meg, tvert i mot.

Anonymkode: 01763...6ce

Skrevet

Har møtt gamle venner som har lagt på seg feks., og tenker over det ja. Men ikke noe mer enn at det er en observasjon.

Anonymkode: a7a5c...357

Skrevet

Du ikke forandre din tankegang, men du burde kanskje vurdere det?

Problemet med å gå og gjette på hva andre tenker er at du aldri kan få noe sikkert svar på det, så det er 100% bortkastet tid og energi. Du kan ikke vite det. Selv om de f.eks. ikke smilte når dere snakket sammen og du får følelsen av at de tenkte noe vondt om deg så vet du ikke. Det kan ha handlet om hva som helst. Kanskje stein i skoen, vondt i ryggen, bekymringer over økonomi, sorg... eller kanskje det hadde noe med deg å gjøre! Men hva da, om det hadde noe med deg å gjøre? Hva skal du gjøre med det? Du kan ikke gjøre noen ting. Igjen, det er bortkastet energi.

Glem å tenke på hva andre tenker om deg.

Anonymkode: 20925...611

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...