Gå til innhold

Hvor lenge chatter dere før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kvinner og menn. Hvor lenge chatter dere med en match før dere møtes? 

Hva snakker dere om? 

Hva spør du om, Hva vil du vite om matchen? 

Utveksler dere telefonnummer, og prater i telefon før fysisk treff? 

Sender dere bilder til hverandre? 

Hvilke kriterier har du før du ønsker å møtes fysisk? 

Skriv gjerne om du er kvinne eller mann 

Anonymkode: db702...642

Videoannonse
Annonse
Gjest ElderMillenial
Skrevet

Jeg foretrekker å sende litt meldinger frem og tilbake, så man får ett inntrykk av hva de ser etter, generelle verdier og praktisk kompatibilitet. Så vil jeg heller treffes enn å fortsette med chatting i det uendelige. 

Litt småprat om interesser og sånn blir det så klart, jeg liker ikke følelsen av at det er ett intervjue hvor en sjekkliste blir krysset av heller. Hvor mye vi skriver kommer litt an på hvor raskt vi kan få til å møtes. 

Jeg har vel prøvd alle de alternativene du skisserer over her, men jeg tenker vi kan legge hverandre til på some først etter man har møtt hverandre for å se om det er noe kjemi der. 

Jeg liker ikke så godt å snakke i telefonen, så det er ikke noe jeg foreslår, men er positiv til det om det blir foreslått. 

Hvilke kriterier jeg har før vi møtes? At jeg har fått ett godt inntrykk i tillegg til at det jeg skrev i første avsnittet stemmer. 

Er kvinne. 

Skrevet

Det spørs hva man søker etter, hadde det vært dating ville jeg chatter kortere enn om det var for fuckfriends relasjon.

Siden dating også innebærer mer tid til å bli kjent på en annen dypere måte.

Søker jeg fuckfriends så kan vi godt chatte en stund,  så jeg finner ut hvordan han er som person, hvordan han takler at man setter noen grenser, om vi liker det samme seksuelt og om vi har rett kjemi i chat. Har prøvd å møte tidlig, og møtt noen man var utrolig god kjemi i chat. Siste funker alltid, uten unntak. Møte kjapt funker dårlig.

Dvs mer avhengig av at fyren er god på grenser osv hvis det er for fuckfriend.

Anonymkode: 38164...2a3

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva snakker dere om? 

Kvinne 29 her.

Jeg foretrekker å chatte litt frem og tilbake først. Varierer fra "person til person", avhengig av hvor mye tid man har til å prate i hverdagen.

Men 1-2 uker i strekk? Snakker om hverdagen, interesser. Viktig for meg å vite at man har noen felles "knagger" i livet, altså at man er på samme bølgelengde, at personen har en jobb/noe å bruke hverdagen på. 

Har ikke gitt ut mitt telefonnummer før vi eventuelt fysisk møtes nei. 

Bilder får man jo opp på TInder fra før av, så nei, har ikke pleid å sende flere bilder. 

Jeg har kriteriene: At det er interesse for hverandre, både fysisk og  at man har felles interesser. En KJEMI. 

Anonymkode: 3b2b4...d1b

• Liker 1
Skrevet

Kvinne i 40-årene

Det varierer ganske mye fordi jeg har barn og stort sett dater andre med barn, og da kan det ta litt tid før man får til å møtes.

Men chatter uansett lenge nok til å se at vi er på samme sted i livet, har noen felles interesser og like verdier. Utover dette vil jeg helst møtes ganske raskt, for å sjekke ut tiltrekning/mulig kjemi uten å bruke mye tid på chat. Mye chatting kan fort bygge opp forventninger som så knuses om det ikke er noen tiltrekning der når vi møtes. Sender ikke bilder og holder kontakt unna Snapchat da samtaler gjerne dør ut om man flytter det dit, og man risikerer å få bilder av en type man overhodet ikke ønsker så tidlig. Jeg har heller ikke behov for å hverken sende masse bilder av meg selv eller få masse bilder. Unntaket må i tilfelle være om han har veldig dårlige bilder på profilen.

Passer ellers på at jeg har fullt navn og sjekker at det han har fortalt ser ut til å stemme før jeg møter han. Det er dessverre en del der ute som ikke er single feks.

Anonymkode: e82cd...e8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva snakker dere om? 

Jeg chattet alt fra noen timer til flere uker før vi møttes. 
Snakket om oss selv, hva som opptar oss, jobb, hobbyer, drømmer, reiser osv.

Spurte om de samme tingene som jeg fortalte om. Ikke i ren intervju-stil, men sånn man prater med folk man møter ansikt til ansikt. 

Noen utvekslet jeg tlfnr. med og snakket i tlf ganske tidlig. Andre tok ting mer på sparket og kom på besøk uten at vi hadde snakket i tlf.

Sendte en del bilder på snap. Men mest typiske selfier, hva man holdte på med osv.

Mine kriterier var vel å føle en viss kjemi og litt tiltrekning, samt at vi hadde en grei tone når vi snakket på chat. I tillegg var det greit å ha en formening om hva han forventet av et møte, og hva som var hans intensjoner med å være på en datingside.

K.

Anonymkode: 3aa8f...ec5

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Kvinne.

Vi chattet en uke, men pga avstand.

Vi ble ganske godt kjent i forkant av daten da samtalene fløt naturlig. 

Vi snakket om alt. Fra barndom, traumer, tidligere forhold, interesser og vi tullet. Vi ble venner på Insta og Facebook før vi møttes og delte bilder av ting og tang.

Da vi møttes bare klikket det. Gikk også ut på kveldsdate og igjen var det som om vi hadde kjent hverandre i evigheter.

Skrevet

Hater å chatte, så vil helst møtes så raskt som mulig. Mye lettere å finne ut om man er kompatible da.

Anonymkode: 99242...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...