AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Chatter med en fyr. Han har lyst til å møtes, og jeg har sagt ja. Men kjenner nå at jeg har kalde føtter. Funnet ut at vi ikke har så mange like interesser, og er redd at vi ikke matcher så bra i hverdagen. Føler meg slem om jeg avlyser, og ikke gir han en sjanse liksom. Men vet ikke om jeg gidder å bruke tid på noe jeg ikke har troa på. Vil bare følge magefølelsen. Noen andre med lignende erfaring? Anonymkode: 15a55...34e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Du skylder han ingenting. Gjør det du føler for og stol på deg selv! Anonymkode: 0cda0...442 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Har hent meg også. Det startet så bra, men så ble han bare mer og mer intens før vi skulle møtes og føttene mine ble kaldere og kaldere. Jeg avlyste noen dager før og fikk melding på melding om hvor fæl jeg var som hadde holdt han for narr og litt i den retningen. Hele oppførselen hans sa meg at det var bra jeg ikke reiste! Stol på magefølelsen din! Jeg sier ikke at den nødvendigvis alltid er riktig, men det finnes ikke noen god grunn til å gå på en date som man egentlig ikke har lyst til å gå på. Anonymkode: fc439...8cd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg avlyste først på grunn av kalde føtter slik som du. Ikke noe særlig felles interesser, og jeg var usikker på om vi egentlig matchet. Men fant ut noen dager senere at jeg ga det en sjanse likevel. Innså at det ikke var så mye bortkastet tid å møte noen en time eller to, så travel er ikke min hverdag. Det er flere måneder siden, og jeg har aldri følt meg så komfortabel sammen med noen før. Det viste seg at der vi ikke er så like, det er ting vi utfyller hverandre på. Det jeg trodde skulle trekke ting ned, er det som trekker ting opp. Anonymkode: eb9d0...10d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg tenker at om det føles feil så er du bare ærlig om det. Føler ikke vi matcher så godt som jeg først trodde. Men jeg har hatt gode chatter og lave skuldre. De jeg har møtt har jeg møtt for kaffe. Da kjenner en raskt om det er genuin kjemi. Dater en flott fyr nå🤷🏻♀️🤗
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Chatter med en fyr. Han har lyst til å møtes, og jeg har sagt ja. Men kjenner nå at jeg har kalde føtter. Funnet ut at vi ikke har så mange like interesser, og er redd at vi ikke matcher så bra i hverdagen. Føler meg slem om jeg avlyser, og ikke gir han en sjanse liksom. Men vet ikke om jeg gidder å bruke tid på noe jeg ikke har troa på. Vil bare følge magefølelsen. Noen andre med lignende erfaring? Anonymkode: 15a55...34e Er det noe annet som kanskje spiller inn? Like interesser er ikke nødvendig for en god match sånn egentlig tenker jeg. Synes det er dumt å ikke gi noen en sjanse, hvis det ikke er slik at det er røde flagg eller null tiltrekning. Anonymkode: bc8d4...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå