AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Føler meg liksom aldri i form. Er sliten/ trøtt, ingen energi, magen er ugrei nesten hele tiden, føler meg liksom små uggen hele tia.. jeg drar ingen steder lenger, for jeg føler meg aldri i form til noe.. av og til tvinger jeg meg selv ut på ting, men det er alltid et ork. Legen mener jeg er lett deprimert. Tok flere blodprøver, men alle var fine. Blodsukker var normalt. Ingen avvik egentlig.. Legen mener grunnen til jeg har det sånn er for stor belastning over tid. Min far er dement, og mye ansvar faller på meg. Hele situasjonen er vanskelig.. og jeg sliter veldig med konstant dårlig samvittighet ovenfor en eller annen.. Andre som har hatt det sånn? Hva hjalp deg? Anonymkode: ab56d...172
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Kan godt hende du har en depresjon og kunne hatt bruk for noen å snakke med om noen av disse tingene som er vanskelig. Er ikke bare bare å se noen man er glad i bli demente. Kanskje du bare trenger en samtalepartner for en kort periode, er verdet et forsøk? Anonymkode: fb12f...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kan godt hende du har en depresjon og kunne hatt bruk for noen å snakke med om noen av disse tingene som er vanskelig. Er ikke bare bare å se noen man er glad i bli demente. Kanskje du bare trenger en samtalepartner for en kort periode, er verdet et forsøk? Anonymkode: fb12f...bfa Jeg snakker med en psykolog. Men syns ikke det har hjulpet enda, men må kanskje være ned tålmodig. Anonymkode: ab56d...172
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Har dere sjekket om du kan ha problemer med magen? Det kan virkelig påvirke hele systemet. Anonymkode: b0bb2...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå