Gjest Gjest_Mamsen_* Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Har en gutt som har hatt litt problemer på skolen i det siste. Fikk et råd fra psykologen i dag om kanskje å finne noe litteratur som handler om det å bli venner, evt. lære at alle kan ikke være bestevenner, men fungerer sammen likevel. Han har nemlig store vansker med å akseptere at han ikke går i lag med alle i klassen. Han går i 4.klasse. Kanskje også noe om å være med på ting uten å være best, uten at det blir en sår ting. Ser når jeg leser det jeg har skrevet at det ser litt snålt ut og kanskje dårlig formulert, men jeg håper noen kan hjelpe. Jeg vet jeg kan spørre på biblioteket, men jeg tenkte kanskje noen har erfaringer med det samme, og har ikke helt mulighet til å komme meg på noen bibliotek for tiden.
Gjest Gjest_Mamsen_* Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Tusen takk for topp link! Setter stor pris på det.
Grooo Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Denne så jo bra ut: http://www.mao.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1512245
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Oi, det var det jo mange selvhjelpsbøker som kan være aktuelle for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå