AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Hvis dere skal være sammen med en person som har sykt barn hjemme (covid), tenker dere da på smitterisiko? At forelderen til det syke barnet godt mulig bærer med seg smitte? Orker ikke bli smittet nå.. 😕 Anonymkode: a3d08...071
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere skal være sammen med en person som har sykt barn hjemme (covid), tenker dere da på smitterisiko? At forelderen til det syke barnet godt mulig bærer med seg smitte? Orker ikke bli smittet nå.. 😕 Anonymkode: a3d08...071 Hadde ikke møtt. Med long covid og nedsatt immunforsvar så er det uaktuelt for min del. Anonymkode: bd889...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere skal være sammen med en person som har sykt barn hjemme (covid), tenker dere da på smitterisiko? At forelderen til det syke barnet godt mulig bærer med seg smitte? Orker ikke bli smittet nå.. 😕 Anonymkode: a3d08...071 Nei, covid, influensa, forkjølelse osv orker jeg ikke bry meg om. Da kan jeg ikke treffe folk😂 Er større sjans for at barnet her drar med seg smitte hjem fra barnehagen eller at mannen blir smittet på jobb… normal håndhygiene og unngå klemming holder i massevis. Anonymkode: 86be7...16c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, covid, influensa, forkjølelse osv orker jeg ikke bry meg om. Da kan jeg ikke treffe folk😂 Er større sjans for at barnet her drar med seg smitte hjem fra barnehagen eller at mannen blir smittet på jobb… normal håndhygiene og unngå klemming holder i massevis. Anonymkode: 86be7...16c Hva med å sitte tett i bil? Anonymkode: a3d08...071
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke møtt. Med long covid og nedsatt immunforsvar så er det uaktuelt for min del. Anonymkode: bd889...1f1 Så leit at du har fått long covid😔 Jeg har selv nedsatt immunforsvar pga medisiner, og er litt redd for mulig smitte, må jeg innrømme. Lurer bare på hvor stor risikoen faktisk er, om venninnen min (moren til det syke barnet) er helt symptomfri? Og når barnet er på bedringens vei? Anonymkode: a3d08...071
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så leit at du har fått long covid😔 Jeg har selv nedsatt immunforsvar pga medisiner, og er litt redd for mulig smitte, må jeg innrømme. Lurer bare på hvor stor risikoen faktisk er, om venninnen min (moren til det syke barnet) er helt symptomfri? Og når barnet er på bedringens vei? Anonymkode: a3d08...071 Jeg vet ikke 🙈 men hadde ikke tatt den sjansen. Anonymkode: bd889...1f1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg hadde ikke møtt dem. Jeg var forkjølet (antageligvis) tidligere i sommer og det var altså så kjipt. En hel uke rett i dass. Ikke verdt det for min del. Ønsker heller ikke å smitte andre videre igjen, min samboer, gamle foreldre som jeg må omgåes eller kollegaer... som igjen har sine som de ikke vil smitte osv. Anonymkode: 9e8ae...fc5
Majer Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg møter ikke folk som er idioter. De bør ikke gå ut om de kan være bærere. Da bør de i det minste teste seg.
Mezzosoprena Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis dere skal være sammen med en person som har sykt barn hjemme (covid), tenker dere da på smitterisiko? At forelderen til det syke barnet godt mulig bærer med seg smitte? Orker ikke bli smittet nå.. 😕 Anonymkode: a3d08...071 Jeg personlig gidder ikke å tenke på det, jeg spiste middag med en person med covid forrige uke (hun testet positivt dagen etter), fortalte meg at hun var forkjølet. Men jeg har forståelse for at andre ønsker å passe seg av forskjellige grunner.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 Det florerer en haug av virus som potensielt kan slå deg ut en liten stund, akkurat nå. Om det heter korona eller noe annet spiller ingen rolle for meg - jeg vil ikke bli syk. Derfor er jeg nøye med egen hygiene, og ellers tar jeg livet helt med ro. Det koster meg mer å ta hensyn og være bekymret, enn å ha noen dager nede for telling eventuelt. Anonymkode: 2d8f9...fc4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 Du er jo sannsynligvis borti mennesker hver eneste dag - flere ganger om dagen - - som har covid eller forkjølelse eller influensa (eller mye mye verre ting), om du skal være redd for 1 av de 10 du kanskje møtte i dag så blir det jo litt dumt? Anonymkode: 87709...3af
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #12 Skrevet 28. oktober 2023 Styrer unna folk som er tett på noen med omgangssyke. Ellers så tenker jeg ikke på det.. Anonymkode: 0d6bb...810 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #13 Skrevet 28. oktober 2023 Nei, det gidder jeg ikke tenke på om noen har. Får alt som går uansett når man har barn🙄 Så en runde til med covid går sikkert bra. Har tross alt gått bra minst 4 ganger til nå🙄 Anonymkode: e6882...a37
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #14 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 23.14): Nei, covid, influensa, forkjølelse osv orker jeg ikke bry meg om. Da kan jeg ikke treffe folk😂 Er større sjans for at barnet her drar med seg smitte hjem fra barnehagen eller at mannen blir smittet på jobb… normal håndhygiene og unngå klemming holder i massevis. Anonymkode: 86be7...16c Nei, holder ikke på noen måte. Covid er i lufta. Luftsmitte. Anonymkode: 2cc98...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå