AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Til dere som har tilnærmet sexløse forhold: Hvis du får spørsmålet "tenner du på meg? ", og tilfellet er at du ikke lengre gjør det, svarer du da ærlig til din partner? Anonymkode: b7e7b...adf
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Til dere som har tilnærmet sexløse forhold: Hvis du får spørsmålet "tenner du på meg? ", og tilfellet er at du ikke lengre gjør det, svarer du da ærlig til din partner? Anonymkode: b7e7b...adf Det burde man gjøre Anonymkode: 75d6f...747 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det burde man gjøre Anonymkode: 75d6f...747 Det burde man ikke gjøre. Si heller noe hyggelig ala du er den fineste, den beste for meg, klart jeg gjør etc. Anonymkode: 50d90...16a 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Hvordan skal noe bli bedre om man ikke er ærlig og vil jobbe med problemet? Anonymkode: 75d6f...747 2
Fioljenta Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 I noen perioder er det bare sånn. Jeg tenner ikke på ham. Men. Det betyr ikke at noe er galt. Eller at vi aldri kan få et bra sexliv igjen. Det betyr heller ikke at han ikke er sexy. Eller at det er noe galt med ham og at han må skjerpe seg. Det betyr bare at hodet mitt er opptatt av andre ting. Noe annet krever fokuset mitt. Og det pleier å gå over. Noen ganger er det motsatt også: At han ikke tenner på meg. Og det er helt greit. Vi vet jo at det er daler mellom topper. Og vi vet at så lenge vi går sammen, så kommer vi til en ny topp. 😍 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Til dere som har tilnærmet sexløse forhold: Hvis du får spørsmålet "tenner du på meg? ", og tilfellet er at du ikke lengre gjør det, svarer du da ærlig til din partner? Anonymkode: b7e7b...adf Det hadde jeg selvfølgelig gjort. Nå har ikke «tenning» noe med at vi har sjeldent sex å gjøre, men om det hadde vært tilfellet, så hadde jeg/vi sagt det. Anonymkode: 4fcd3...46f
Stillalive Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Tja, hvis du ønsker å knuse selvtilliten til folk så kan man jo være ærlig, jeg hadde aldri villet formulert meg slik til noen jeg er glad i. Jeg er enig med "Fioljenta" et par poster over her. 1
feliek54 Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Til dere som har tilnærmet sexløse forhold: Hvis du får spørsmålet "tenner du på meg? ", og tilfellet er at du ikke lengre gjør det, svarer du da ærlig til din partner? Anonymkode: b7e7b...adf Om jeg hadde fått det spørsmålet så hadde jeg svart nesten ærlig. ville sagt nei men ikke direkte nei
Artmo3 Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det burde man ikke gjøre. Si heller noe hyggelig ala du er den fineste, den beste for meg, klart jeg gjør etc. Anonymkode: 50d90...16a Hvorfor lyve? Så han skal gå rundt å tro du er kåt på han, og bli like skuffet neste gang han prøver seg? Høres ut som et veldig usundt og umodent forhold
Yodas Skrevet 27. oktober 2023 #10 Skrevet 27. oktober 2023 Det er gjerne ikke sånn at vi kvinner bare "tenner på" en mann sånn helt ut av det blå bare ved å se på ham. Tenningen krever vel en viss aktiv innsats fra begge parter? 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg kan ikke huske å ha blitt tent av et menneske. Jeg blir tent av situasjoner. Nå har ikke jeg sjeldent sex, men om jeg hadde hatt det og fått spørsmålet, hadde jeg sikkert svart "Du kunne nok fint ha klart å tenne meg, men det er en stund siden du har gjort det nå." Og så ville jeg ha minnet han på hva jeg trenger før jeg har plass i hodet eller hva som ellers trengs. Anonymkode: 3773b...ff5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå