Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal tolke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går til en behandler (kropp) som «dasker» meg til tider. Første gang var for en stund siden, på rumpa- jeg tenkte det var et uhell. Men sist time fikk jeg først ett på ryggen hvor jeg så kommenterte det, hvorpå han humret å sa ja. Etterpå fikk jeg ett ennå hardere slag (ikke vondt, men nok til at det sved) på ryggen da jeg uttrykte smerte over det han holdt på med. Litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette?! 
jeg synes forsåvidt at dasking kan være digg jeg altså, men dette blir i en litt annen setting enn jeg er vant til i såfall 😅 

noen med erfaringer rundt dette? Kanskje det er veldig vanlig for alt jeg vet 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er daskingen en del av behandlingen kanskje? :)

Skrevet

Ikke fra mine tidligere erfaringer, men ikke vet jeg? Det er en massør dette her. Jeg har ikke blitt dasket hos andre, men trenger ikke være uvanlig for det selvfølgelig😅 

Skrevet

Hos kiropraktor er det blitt vanlig med rumpedasking, etterfulgt av trusespising😊Derfor det er så dyrt.

Anonymkode: c7422...98c

Skrevet
nattesvart skrev (1 minutt siden):

Ikke fra mine tidligere erfaringer, men ikke vet jeg? Det er en massør dette her. Jeg har ikke blitt dasket hos andre, men trenger ikke være uvanlig for det selvfølgelig😅 

Jeg tenker at litt dasking kanskje er normalt fra en massør, men man bør jo klare å skille mellom om dette skjer med tull i lufta, eller om han er konsentrert og alvorlig rundt det han utfører der og da? Eller rett og slett om han flørter:)

Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at litt dasking kanskje er normalt fra en massør, men man bør jo klare å skille mellom om dette skjer med tull i lufta, eller om han er konsentrert og alvorlig rundt det han utfører der og da? Eller rett og slett om han flørter:)

Nja.. siden han humret av de to siste så var det vel sikkert mest på kødd i såfall, de kom bare veldig overraskende på meg- det første var da han var på vei bort for å hente litt mer olje og det kom ikke i forbindelse med massasje, det andre (og hardere) kom da jeg sa au med det han holdt på med, så fikk meg i allefall satt ut og glemte den andre smerten 😅 er nok ikke flørt, han stiller i en mye høyere liga enn meg 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hos kiropraktor er det blitt vanlig med rumpedasking, etterfulgt av trusespising😊Derfor det er så dyrt.

Anonymkode: c7422...98c

Visste det var en grunn til jeg ikke gikk til de 🤪

Skrevet
nattesvart skrev (4 minutter siden):

Nja.. siden han humret av de to siste så var det vel sikkert mest på kødd i såfall, de kom bare veldig overraskende på meg- det første var da han var på vei bort for å hente litt mer olje og det kom ikke i forbindelse med massasje, det andre (og hardere) kom da jeg sa au med det han holdt på med, så fikk meg i allefall satt ut og glemte den andre smerten 😅 er nok ikke flørt, han stiller i en mye høyere liga enn meg 🙈

Han tar jo på kroppen din hele tiden, så tenker at det er greit å tulle litt sånn:) 

Skrevet

Jeg tolker det som en sexuell invitasjon. En flørt. Alle som har dasket meg har villet ligge med meg.

Anonymkode: 98f8c...1ff

Skrevet
visp skrev (9 minutter siden):

Han tar jo på kroppen din hele tiden, så tenker at det er greit å tulle litt sånn:) 

Joda, han tuller endel mens han snakker også. Så han er sikkert en sånn som kødder mye. 😅 men har gått hos andre tidligere som ikke gjør sånn, men da er det kanskje personligheten det kommer an på🤷🏻‍♀️ 

Skrevet
nattesvart skrev (1 minutt siden):

Joda, han tuller endel mens han snakker også. Så han er sikkert en sånn som kødder mye. 😅 men har gått hos andre tidligere som ikke gjør sånn, men da er det kanskje personligheten det kommer an på🤷🏻‍♀️ 

Ja, det høres ut som om han liker deg, ellers hadde han neppe tulla sånn:) Selvfølgelig er du ikke under hans liga. Dere har kjemi. Så enkelt er det:)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tolker det som en sexuell invitasjon. En flørt. Alle som har dasket meg har villet ligge med meg.

Anonymkode: 98f8c...1ff

Det kan hende. Men han sender ikke noen signaler om det sånn ellers han her i allefall 😅

Skrevet

Stakkars behandlere...

Hva man enn gjør, er det noen som må tolke det til at "er han interessert i meg??"

Møt nå opp til behandlingen, og er det noe som du ikke er komfortabel med eller synes er vondt, så sier du fra. Det hadde vel vært litt pinlig om han var den typen som knapt sier ett ord, også. Når han tøyser og prater, så går tiden raskere, og pasienten slapper mer av.

Anonymkode: a5731...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...