Gå til innhold

Bordkort

Gjest mai-brud

Anbefalte innlegg

Gjest mai-brud
Skrevet

Jeg prøver å finne ut hva slags bordkort jeg skal lage. Ønsker at det skal være noe som gjestene kan ta med hjem og kanskje bruke eller ha fremme. Det kan være av glass eller kanskje keramikk. Vet ikke hvordan keramikk vil ta seg ut men..... Har tenkt på små lysestaker som jeg kan skrive på, men har ikke funnet noen fine. Er det noen som har sett noen fine eller laget noen fine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

menyene kommer til å være bordkort...

Skrevet

Hei, vi har nettop bestemt oss for bordkort, og vi velger å kjøpe enkle linservietter i samme farge som kjolen, så har jeg noen snille tanter som skal brodere på navn på alle gjestene, monogrammet vårt og dato. Vi har 31 gjester, så det blir overkommelig, har man veldig mange gjester er det kanskje litt mye jobb, men veldig romantisk i stilen om man ønsker det....

Skrevet

Vi skal ha telysestaker, men jeg har ikke bestemt meg for hvordan jeg skal feste på navnene enda. Lurer på å lime på "gjennomsiktig" sløyfebånd og skrive navnet på med sølvfarge. Tror det kan bli en fin effekt når lyset skinner gjennom båndet.

Skrevet

Helt normale hvite bordkort, dekorert med en liten rose.

Hvis man ønsker at folk skal ta det med hjem og kose seg med det, bør man nok gjøre mye ut av det, a la broderi eller lysestaker eller noe sånt.

Jeg har kastet mange steiner, treplater og tørkede blomster som var bordkort, for hva skal man liksom med det?

Skrevet

Vi bruker forsiden av festprogrammet (som inneholder meny, gjesteliste og evt. sanger) som bordkort. To fluer i ett smekk:-)

Skrevet

Vi hadde menyhefte med bilde av oss og noe personlig skrevet om hver og en gjest på forsiden. deretter fulgte det en historie om oss på neste side, kveldens meny og kveldens sanger.

Fikk masse positiv tilbakemeldinger om at heftet var virkelig noe å ta vare på og alt "krimskrams" som man ofte kan ende opp med å få med seg hjem fra et bryllup var de fleste glad for å slippe.

Pent, personlig. :klappe:

Skrevet (endret)

Jeg hadde en sånn hjerte-hullemaskin. Stanset ut hjerter som jeg skrev navnet på og hengte på glassene med en sånn mini-klesklype.

Ble veldig fint.

Når det gjelder bordkort til å ta med seg hjem....de gangene jeg har fått det har det havnet i en skuff.

Endret av Heidi76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...