Gjest Chicchi Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Hjelp, jeg skal veies hos jordmor i morgen og jeg gruer meg sånn Er livredd for at jeg har gått opp for mye. Er i uke 20... Tenk om jeg får en kjempestor baby? Dette svangerskapet er veldig annerledes enn det første. I stedet for å slappe av og ta livet med ro, prøver jeg å behage en temperamentsfull toåring og når hun endelig er i seng på kvelden, hiver jeg meg nedpå sofaen og stapper i meg sjokolade og godteri til jeg nesten svimer av. Jeg skammer meg over at jeg ikke har bedre selvdisiplin, men jeg synes dagene er tøffe og godteri er det eneste jeg gleder meg til. Men man har liksom to timer egentid på kvelden før man selv må i seng, og de to timene fyller jeg med snop. Hele dagen går jeg og gleder meg. Forrige gang var jeg i toppform og trente omtrent til termindato. Vil vel bare ha en utblåsing og høre om andre har hatt det sånn, uten at babyen deres ble en klump på sju kilo?
Parv Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har det nok litt på samme måte som deg ja. Og var også sånn i første trimester forrige gang. 😅 Jeg har ikke gått på vekta nå, men tror det har dratt seg til med et par kilo ja. MEN! Det roet seg veldig ned etter de første mnd og vekta gikk nesten ikke opp de siste tre mnd. babyen kom ut og var 2,7 kilo, så tror ikke du skal bekymre deg for at det har en sammenheng med ditt inntak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå