AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har nylig skaffet meg ett par ekstrabriller. Men synet på øynene har ikke forandret seg, og glassene på brillene skal selvfølgelig være nøyaktig samme styrke som de brillene jeg allerede har. Men likevel opplever jeg at synet blir ganske tåkete i en kort periode hver gang jeg tar av de nye brillene. Dette varer bare i max noen få minutter, før tåkesynet forsvinner. Men noe sånn har jeg aldri opplevd med de gamle brillene mine. Selv om det bare er innbefatning på brillene som er annerledes. Hva kan årsaken til dette egentlig være da? Anonymkode: 3a101...16b
Duff Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Sånn har jeg det alltid når jeg tar av meg brillene etter noen timer. Det hjalp å få progressive glass. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Duff skrev (7 timer siden): Sånn har jeg det alltid når jeg tar av meg brillene etter noen timer. Det hjalp å få progressive glass. Ganske merkelig at dette utelukkende skjer med de nye brillene da. Var aldri sånn med de gamle brillene jeg brukte... Anonymkode: 3a101...16b
Duff Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ganske merkelig at dette utelukkende skjer med de nye brillene da. Var aldri sånn med de gamle brillene jeg brukte... Anonymkode: 3a101...16b Da kan du gå tilbake til optiker og sjekke om glassene er som de skal være, jeg fikk en fang glassene satt inn feil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå