Gå til innhold

Nummeret mitt er banna på Tinder 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært singel i snart to år tenkte jeg det var på tide å sjekke om det var noe tinder. Jeg har vært i et forhold i 15 år før jeg ble singel og dette var første gang, men jeg får beskjed om at jeg ikke får lov til å opprette bruker med dette nummeret fordi det tidligere har blitt brukt til å bryte noen retningslinjer. Har hatt nummeret i sikkert 10 år så gir ingen mening😅 noen tips eller råd, eller er det bare å gi opp? Har skjønt at det er vanskelig å få ryddet opp i slike ting med tinder.

Anonymkode: 3393e...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*om det var noe spennende på tinder

Skrevet

Går det an å bruke nummeret til en venn du stoler på bare for å opprette kontoen? 

Anonymkode: 2d9fe...976

Skrevet

Da har noen laget bruker med nr ditt 😬

Anonymkode: ae439...cb1

• Liker 4
Skrevet

Er du sikker på at du tastet inn korrekt nummer?

Jeg har aldri vært borti problemstillingen, men går det an å omgå det ved å taste 0047 eller +47 foran nummeret? 

Anonymkode: e08d3...ab6

Skrevet

Har ei venninne som hadde to kontoer på tinder. En falsk for å snoke. Ble bannet.

Det er ikke så vanskelig å ordne dette med tinder hvis du ikke har gjort det. Men litt snodig siden tinder krever bekreftelse på sms. Da må jo du ha fått en sms fra tinder en gang helt ut av det blå?🤔

Anonymkode: 407a8...df5

Skrevet

Bannatyne😄

Anonymkode: 84a0f...7fd

Skrevet

Jeg tror ts selv har sørget for å bli utestengt. Ser etter muligheter for å komme seg inn igjen😅

• Liker 3
Skrevet

Kanskje eksen din var på tinder med ditt nummer? Jeg skulle registrere meg på et forum etter brudd med eksen, gamle vg chat, og da fikk jeg beskjed om at nummeret mitt var brukt fra før og det hadde jeg ingen peiling på. Ekkelt å vite hva han kan ha lirt av seg der for 15 år siden. 

Anonymkode: 88b3f...4d1

• Liker 1
Skrevet

Nummeret mitt er bannet på tinder, uten at jeg helt vet hvorfor. Skjedde for mange år siden. Er umulig å rydde opp i igjen. Den eneste muligheten du har er å bruke et annet nummer. Når jeg ble singel igjen fikk jeg låne nummeret til en godt etablert venninne for å opprette ny profil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 23.15):

Jeg tror ts selv har sørget for å bli utestengt. Ser etter muligheter for å komme seg inn igjen😅

Hadde det bare vært så vel😅 satt ganske langt inne å opprette bruker i utgangspunktet da jeg er en sånn som har uttrykt ganske høylydt hvor mye jeg misliker tinderkulturen. Jeg så noen oppi her nevne at exen kan ha brukt nummeret. Og da kom jeg plutselig på at en ganske desperat kompis i min gamle vennegjeng spurte om å få bruke nummeret mitt til å opprette Tinder fordi han hadde blitt utestengt 🙃 jeg sa nei, men mistenker jo nå at det kanskje er han som har lånt min telefon når jeg har vært uoppmerksom.

Jaja, prøver å kontakte Tinder på nytt eller gir opp og skaffer meg katt i stedet🙈

Skrevet

Får heller ikke laget profil på Tinder på nytt. Skjønner ikke hvorfor. Var der for en del år tilbake. Aldri gjort noe feil eller ulovlig. Lasta ned Hinge i stedet, men herregud så dårlig og kleine greier. Vet ikke om Tinder er likedan nå. 

Anonymkode: 7e22d...f7a

Skrevet

Jeg er bannet fra Hinge men ikke Tinder, gikk tur med ei dame som virket ganske sprø, dagen etterpå takket jeg for meg og sa jeg ikke ville møtes mer. Noen timer senere var jeg bannet. Mange der ute som rapporterer folk når de føler seg avvist, og jeg tror damers ord veier tungt på disse appene siden det er majoritet av menn. Jeg hadde i alle fall ikke møtt noen andre fra Hinge, ei heller skrevet noe stygt til noen, så ja.

Anonymkode: 84c53...71d

Skrevet

Dette er veldig vanlig. Det skjer hele tiden, uten noen spesielt god grunn. Som regel er det bare en teknisk feil, men det er ingenting du kan få gjort med det. Eneste løsning er å bruke et annet nummer.

Anonymkode: 3e2c4...b10

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 11.18):

Jeg er bannet fra Hinge men ikke Tinder, gikk tur med ei dame som virket ganske sprø, dagen etterpå takket jeg for meg og sa jeg ikke ville møtes mer. Noen timer senere var jeg bannet. Mange der ute som rapporterer folk når de føler seg avvist, og jeg tror damers ord veier tungt på disse appene siden det er majoritet av menn. Jeg hadde i alle fall ikke møtt noen andre fra Hinge, ei heller skrevet noe stygt til noen, så ja.

Anonymkode: 84c53...71d

Jeg er dame og jeg ble bannet fra Tinder. Vet ikke hvorfor heller … bare fordi man ikke er ekspress-brud fra Russland liksom? 

Anonymkode: e3d31...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...