Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så se den!

den er en av de vakreste, skjøreste og mest rørende kjærlighetshistorien jeg har sett på film på leeenge leeeenge!

soleklar oscar favoritt, og heath ledger spiller stort!!

måtte bare anbefale til dere jenter :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg så den i går og jeg synes virkelig ikke at den var såå spesiell. den var altfor lang og det skjedde altfor lite. Er helt klart en film som tar opp viktige temaer osv, men det kunne de virkelig gjort på 1 1/2 time i stedet for 2 1/2. Og for å ha sagt det så er jeg jente. Men for å være ærlig så ble det en gedigen nedtur. Og jeg som hadde gleda meg så fælt til å se den!

Skrevet

Så den i går og den er kjempebra! Løp på kino alle sammen :)

Trist og morsom og tankevekkende, flotte skuespillerprestasjoner, dessuten vakker natur, og flott filmet.

Syntes i hvert fall ikke den var for lang, som en skriver over her.

Skrevet

Jeg synes nok også den ble trukket litt langt ut, men alt i alt var det en flott og rørende film med gode skuespillerprestasjoner. Aboslutt verdt å se!

Skrevet

En film jeg gleder meg til å se!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Til dere som har sett den: er dette en typisk jentefilm eller er det en film gutta også liker?

Jeg vet ikke stort annet om den enn at den handler om kjærlighet mellom to menn. :sjenert:

• 2 uker senere...
Gjest nevèsta
Skrevet

Dette var en fin film! Litt langdryg i begynnelsen, men tok seg veldig opp. Absolutt verdt å se :)

Skrevet

Jeg synes den var utrolig fin. Hjerteskjærende trist og vakker. Jeg gråt i bøtter og spann. Jeg skal faktisk se den en gang til... bare må!... jo mere jeg tenker på filmen jo bedre blir den liksom...

Den gjorde inntrykk på meg iallefall.

Skrevet

Syns også den var noe langdryg og treg. Men ja, den tar opp viktige temaer, all mulig kreditt for det :)

Syns den var fin også altså, men at den godt kunne vært noe kortere.

Skrevet

Jeg ble ikke videre imponert av filmen... Men det har kanskje sammenheng med at jeg hadde store forventninger i forkant, og at jeg nettopp hadde sett en parodi på filmen på SNL, så når det egentlig skulle være rørende måtte jeg nesten le :ler:

Skrevet

Jeg kan tenke på mange andre filmer jeg vil se i år forran den.

Skrevet

Elsket den filmen, fantastisk!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjesten
Skrevet

Til en viss grad ble filmen litt for stereotyp hva angår homosexsuell kjærlighet for min del. Men den tar jo opp et viktig tema og det skal den ha all ære for, og at det var med gode skuespillere.

Skrevet

jeg skal se!!!! :hoppe:

Har gleda meg leeeenge :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg syns også den var kjempebra... men det var litt ille at den verste grinescenen kom rett før lysa ble slått på! grein som ei ku jeg

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Fantastisk film, og kan ikke skjønne at det skulle være noen typisk "jentefilm".

Skrevet
Fantastisk film, og kan ikke skjønne at det skulle være noen typisk "jentefilm".

Var det noe som sprengte i filmen? Hvis ikke så har du svaret..

Skrevet

Joda, filmen var bra den, men tror kanskje den har fått mest oppmerksomhet fordi den sprenger grenser og ikke fordi den er så mye vakrere, bedre filmet, velspilt og så videre enn andre filmer. Den var bra såklart, men ikke 7-Oscarnominasjoner-bra! (Var det ikke syv den fikk?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...