AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Hei. Er det noen menn her inne som har tips til hvordan man kan få orgasme uten å sprute? Anonymkode: f4305...aa3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Mannlig orgasme uten å sprute? Hvorfor er det ønskelig å opnå? Tror det er en funksjon i kroppen som ikke kan overstyres annet enn ved kirurgiske inngrep. Anonymkode: 9c438...02c
Nowayback Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) Kanskje mulig hvis man har hatt mange orgasmer med sprut først. Så det rett og slett er tomt i pungen. Problemet er at det blir ekstremt vanskelig å få erigert penis etter mange orgasmer. Endret 26. oktober 2023 av DelvisPresley
Cuck Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) DelvisPresley skrev (12 minutter siden): Kanskje mulig hvis man har hatt mange orgasmer med sprut først. Så det rett og slett er tomt i pungen. Problemet er at det blir ekstremt vanskelig å få erigert penis etter mange orgasmer. Feil! Det handler ikke om pungen tømmes, i pungen er det kun spermier (sædceller), selve sædspruten kommer fra prostata kjertelen som produserer denne. Vi har testet en variant der min partner gir meg flere såkalte "ruined orgasms" etter hverandre, for de som ikke kjenner til varianten; hun stimulerer meg frem til "point of no return" og stopper stimuleringen rett før orgasmen inntreffer, dermed "renner jeg tom" og holder på ereksjonen, så hun kan gjenta øvelsen. Etter tre fire sånne er det tomt for sædveske og da opplever jeg orgasme (om enn ikke en full en) uten sprut. Dette fungerer helt klart best om jeg har vært nektet en stund, altså avholdende i typ to/tre uker. Endret 26. oktober 2023 av Cuck
Nowayback Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 Cuck skrev (4 minutter siden): Feil! Det handler ikke om pungen tømmes, i pungen er det kun spermier (sædceller), selve sædspruten kommer fra prostata kjertelen som produserer denne. Vi har testet en variant der min partner gir meg flere såkalte "ruined orgasms" etter hverandre, for de som ikke kjenner til varianten; hun stimulerer meg frem til "point of no return" og stopper stimuleringen rett før orgasmen inntreffer, dermed "renner jeg tom" og holder på ereksjonen, så hun kan gjenta øvelsen. Etter tre fire sånne er det tomt for sædveske og da opplever jeg orgasme (om enn ikke en full en) uten sprut. Dette fungerer helt klart best om jeg har vært nektet en stund, altså avholdende i typ to/tre uker. Okei, doktor. Høres uansett kjedelig og meningsløst ut. Men hver sin smak. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 https://www.nateliason.com/blog/multiple-orgasms-men Det handler om å få frikoblet utløsningsrefleksen fra orgasmen, og trolig noe du skal være veldig dedikert for å gidde å trene opp. Anonymkode: 0022a...3eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Hvorfor vil noen dette? Synes de det er klissete og ekkelt med sæd, eller hva er greia med det liksom? Kanskje menn som har kastrert seg, og fjernet prostata kan ha orgasme uten å sprute da. Men da snakker vi kirurgiske inngrep. Anonymkode: 9c438...02c
Hillbill Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor vil noen dette? Synes de det er klissete og ekkelt med sæd, eller hva er greia med det liksom? Kanskje menn som har kastrert seg, og fjernet prostata kan ha orgasme uten å sprute da. Men da snakker vi kirurgiske inngrep. Anonymkode: 9c438...02c Det hadde vært kult å kunne få orgasme uten masse kliss, med mindre man har en fetish... Og hvis orgasme uten utløsning er veien å gå for å kunne få flere orgasmer pr økt, så er dette en no brainer! Enlighten me, I'm all ears!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 Kjæresten min påstår han får orgasmer uten utløsning før utløsningen. Anonymkode: a943d...992 1
Fioljenta Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 Hvorfor noen menn vil dette? Fordi da kan de få orgasme etter orgasme akkurat så lenge de vil. Og finalen (med sprut) kan bli helt ekstremt intens og lang. 😍 Orgasmen og spurten skjer ofte samtidig, men med øvelse kan de skilles. Jeg har eksperimentert masse på mannen min. Vi har knekket koden og har skrevet en guide fordi det føltes egoistisk å ikke dele noe som vi har hatt så mye glede av. Kos dere! 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 Ja, dedikert trening og lyst er en forutsetning for å oppleve dette. Her i huset må jeg stå for å eksperimenteringen selv. Ja, heftig, og verdt en innsats!🤪
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei. Er det noen menn her inne som har tips til hvordan man kan få orgasme uten å sprute? Anonymkode: f4305...aa3 Spørs hva du legger i ordet orgasme.. Jeg tror de fleste forbinder vel orgasmen med sammentrekninger. Sammentrekningene hos menn betyr det at prostataen åpner opp for sæden, og sender sæden pulserende ut. Biologisk forklart er det umulig å ikke sprute, når sammentrekningene i prostataen har startet. Da blir det som noen nevner her.. "No return.. I`m cumming"☺️ Men du kan få ut sæden, uten orgasme. Da åpner prostataen opp for sæden, men den gir ingen sammentrekninger. Sæden bare flommer ut i en jevn strøm uten trykk. Det er jo noe annet selvfølgelig, men fullt mulig å trene på.. I ung alder var det ei kåtsara, som ville finne ut hvor mange orgasmer jeg klarte. 7 orgasmer fikk hun til, og den 8. kom det bare "blårøyk" ut av pikken🤭 Altså, orgasme med sammentrekninger fikk jeg, men det kom ingenting ut. Den siste føltes ikke deilig ut i det heletatt, for jeg var nok mettet den dagen. I senere tid har jeg gjordt det samme forsøket flere ganger, og akkurat det samme resultatet hver gang. En annen ting jeg har lært meg, er å få orgasme med sprut uten direkte stimuli.. Det er jo også noe annet selvfølgelig, men fullt mulig å trene på.. Jeg synes det er både gøy, og deilig å utforske meg selv og strekke grenser.. men aller mest på kvinner.. Å ha ei nysgjerrig kåtsara blir det jo også mere sosialt og gøy, enn å holde på med dette alene🤭
Coachshinny Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 Hillbill skrev (18 timer siden): Det hadde vært kult å kunne få orgasme uten masse kliss, med mindre man har en fetish... Og hvis orgasme uten utløsning er veien å gå for å kunne få flere orgasmer pr økt, så er dette en no brainer! Enlighten me, I'm all ears! Du kan få mega orgasme uten sædsprut. Da kobles utløsningsrefeksen bort fra orgasmen. Da vil du få kun orgasme uten søl, det beste er at du da kan få så mange orgasmer du bare orker. Årsak, du beholder ereksjonen og er like kåt. I teorien kan du få et ubegrenset antall orgasmer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Spørs hva du legger i ordet orgasme.. De fleste skjønner at det handler om orgasme versus sædutløsning, og vet at dette er to separate ting. Dine anekdoter om Sara, kan du fortelle til barnebarna. Anonymkode: 0022a...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå