AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Bare lurer som sagt, jeg har 2 kjoler da, men har også skjørt og pen bluse. Holder dette? Anonymkode: 523b1...8ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 En kjole. Den samme jeg alltid har hatt. Funker det🤣 Anonymkode: 82b46...24a 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En kjole. Den samme jeg alltid har hatt. Funker det🤣 Anonymkode: 82b46...24a Hvorfor må jeg alltid bytte antrekk når menn kan bruke den gamle dressen fra konfen i årevis liksom.. Anonymkode: 82b46...24a 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har to. De er minst ti år, og jeg varierer bruken fra år til år, hvem jeg er sammen med osv. Sjal, dressjakke, støvletter, høyhælte sko osv. Ser ingen grunn til å kjøpe nytt, om jeg ikke skulle bli så feit at jeg ikke kommer inn i dem. Anonymkode: 4d870...067 4
skreppamedleppa Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Har 4 kjoler og 5 skjørt som er utpreget "julete" som brukes i forbindelse med julebesøk og den tiden. Jeg liker litt variasjon men hva som funker for andre må jo de selv bestemme. Så om det holder er jo kun opp til deg selv å avgjøre😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Har ikke klær spesifikt til jul, men av penere kjoler har jeg 10😊 Anonymkode: 0f9f7...053
Daria Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har sikkert et tosifret antall kjoler og skjørt som kvalifiserer som selskapstøy (jul er ikke en egen kategori i klesskapet) i varierende grad av pyntethet, hvorav den eldste nærmer seg 25 år. 3
Ullvott Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg er ingen kjoleperson, men har utrolig mange skjørt og topper. Et stort antall av dem kan kombineres på forskjellig vis, og kan styles opp og ned avhengig av anledning. Jeg har også et par-tre kjoler som passer til selskapsbruk og noen fine dressbukser til dame. Det er ingen egen "juleavdeling" i min garderobe, men klær som passer til de forskjellige årstidene. Jeg er voksen, har vært voksen en stund, har hatt samme kroppsform en stund, og har samlet meg en hel del klær opp gjennom årene. Da blir det fort slik. 3
Elaine Marley Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg husker ikke helt antall, men jeg har ikke noe som jeg kun bruker til jul av penklær i hvert fall 😊 Jeg har 3-4 kjoler, 2-3 fine skjørt, flere fine topper og en svart pen bukse. I tillegg til det så har jeg også noen blazere som jeg kan ha til.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Skrevet 27. oktober 2023 Åh, det er mange 😅 Har cirka 160 kjoler, og når jeg går over nå er det rundt 50 av dem jeg synes passer ekstra godt i vinterhalvåret og dermed til ulike arrangementer i julen - det er gjerne kjoler i rødt, grønt, sort eller med mønster som er litt vinteraktig (altså ikke sommerlige blomstermønstre). I tillegg har jeg noen skjørt, bluser og jumpsuits som passer. Mye av det har jeg hatt i flere år, tror de eldste kjolene mine er godt over 30 år. Alt blir brukt, men ikke hvert år. Planlegger i forveien hvert år slik at ting roteres og brukes jevnlig. Jeg har ingen klær som KUN brukes til jul. Anonymkode: cf8c6...ff9 2
Rucula Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har mange kjoler og akkurat kjøpt en ny en. Den planlegger jeg å bruke i et 40 års lag, på julebord, på julaften og kanskje også nyttårsaften Det er jo forskjellige folk jeg skal være sammen med. Da føler jeg at jeg kan forsvare å kjøpe et helt nytt antrekk 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 Trenger egentlig ikke mer enn det du har nei. Selv har jeg en kjole som jeg bare bruker ved jul/nyttår. Men jeg har også to andre finkjoler som jeg kan style opp til å bli vinterkjoler (med blazer/cardigan). Men i år lurer jeg på å prøve å sy meg en ny faktisk. Blir litt lei å bare bruke det samme år etter år. Men tror ingen andre bryr seg egentlig 😀 Muligens julenissen 😁 Anonymkode: 7833f...6de
Bolla2 Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 Har en kjole, men det må minst være bryllup før jeg tar på meg kjole. Ellers har jeg svart dressbukse & jakke som jeg varierer med ulike topper.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 Har 3-4 sorte. Er ikke invitert på noe som tilsier kjole så langt. Anonymkode: 7584c...a54
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har mange kjoler å bruke til slike anledninger. Så det er ny kjole til hvert enkelt. Men kan fint bruke nyttårsaftenkjolen fra ett år, på julebord året etterpå. Bare noen få kjoler er brukt én gang. Vil tro jeg har 15-20 stykker å velge mellom. Anonymkode: 6954d...b45 1 1
flusa Skrevet 28. oktober 2023 #17 Skrevet 28. oktober 2023 Har ikke spesifikke julekjoler/juleklær, har generelt mange kjoler. Som jeg bruker når jeg føler for det (er ikke flink å pynte meg,sette sammen klær,etc..tar på meg den kjolen jeg føler meg finest i der&da )
Rosa Dartle Skrevet 28. oktober 2023 #18 Skrevet 28. oktober 2023 Har ganske mange, men ser faktisk at jeg ender med å bruke en del av de samme 😄 Ønsker meg en fin rød kjole da, det har jeg ikke. Synes dessverre en del av de røde kjolene har en litt tacky rødfarge. 2
jukkapalme Skrevet 28. oktober 2023 #19 Skrevet 28. oktober 2023 Har mange kjoler, sikkert 15-20 stk, men ingen spesifikke til jul/nyttår, selv om jeg har kjoler som passer bedre til vinter/jul enn ellers i året. Skal ikke i så mange selskaper, men pleier ikke å bruke samme kjole hver gang. Liker å bytte på litt og bruke alt jeg har. Mange av kjolene mine er 10 + år gamle og jeg har samme kroppsfasong som da, så kjøper ikke ny kjole hvert år, det har samlet seg opp gjennom mange år. De siste par par årene har jeg brukt en mørkeblå kjole fra Dkny som jeg elsker på julaften, men i år tror jeg det blir en vinrød kjole fra husker ikke hvor som det er lenge siden jeg har brukt.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #20 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Åh, det er mange 😅 Har cirka 160 kjoler, og når jeg går over nå er det rundt 50 av dem jeg synes passer ekstra godt i vinterhalvåret og dermed til ulike arrangementer i julen - det er gjerne kjoler i rødt, grønt, sort eller med mønster som er litt vinteraktig (altså ikke sommerlige blomstermønstre). I tillegg har jeg noen skjørt, bluser og jumpsuits som passer. Mye av det har jeg hatt i flere år, tror de eldste kjolene mine er godt over 30 år. Alt blir brukt, men ikke hvert år. Planlegger i forveien hvert år slik at ting roteres og brukes jevnlig. Jeg har ingen klær som KUN brukes til jul. Anonymkode: cf8c6...ff9 Du har stort klesskap! Anonymkode: 4d870...067 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå