Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en svært vanskelig situasjon med tanke på økonomi for tiden. :grine: Sitter å prøver å lage et budsjett, og ser at telefonregninga er altfor høy, selv om jeg har sperret til mobil. :frustrert:

Er det noen som har noen tips om selskaper med lave priser? Har i dag både bredbånd og fasttlf hos Telenor.

Så et selskap som heter 1one call....men leste også at det var mange slike selskaper som gikk konkurs fortiden og her må du betale på forskudd.... :forvirret:

Blir kjempegla om noen kan hjelpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke Skype kanskje?

Kanskje det finnes et billigere alternativ til Telenor når det gjelder internett?

Skrevet

Takk, skal skjekke det ut, skønte ikke så mye av prisene....men får prøve å sette meg inn i det. Tror jeg har 1 års bindingtid hos Telenor. Hmm må visst skjekke det også

Skrevet

Har ikke sett så mye på Skype selv, men vet at flere av vennene mine bruker det.

Selv har vi ikke fasttlf. Bare mobil med kontantkort, når det er tomt er det tomt. Vi har i tillegg familie og vennerabb. hos Netcom, så da ringer jeg gratis til gubben, guttungen og min søster. Det er det jeg brukte mest penger før.

Skrevet

Har jo tenkt tanken, men bor skikkelig på landet, og er alene med to barn. Blir litt stusselig om kveldene om jeg ikke kan ringe venninner, mor og far osv.:)

Dessuten må jeg ringe og avtale med klassekamerater til barna om de skal besøke noen. Så jeg er vel litt avhenning av tlf. Synes jeg selv da:)

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt hos disse: www.iptalk.no

Koster kun kr 139 i mnd og gratis å ringe!! Jippi!

Skrevet
Har ikke sett så mye på Skype selv, men vet at flere av vennene mine bruker det.

Selv har vi ikke fasttlf. Bare mobil med kontantkort, når det er tomt er det tomt. Vi har i tillegg familie og vennerabb. hos Netcom, så da ringer jeg gratis til  gubben, guttungen og min søster. Det er det jeg brukte mest penger før.

Ang den ordningen hos Netcom. Er det ikke slik at alle regningene må stå på en person med den venne og familierabatten?

Skrevet

Jo, men her har vi bare kontantkort, så min søster får bare sin egen regning.

Skrevet

Sjekk www.telepriser.no

Jeg vil tro at de aller fleste faktisk er billigere enn Telenor.

Skrevet

Sjekk om du kan gå over fra fastabbonement til IP-telefoni hos Telenor. Skal mn bruke IPtelefoni må man gjøre dette via samme leverandør som man har ADSL-abb. Du betler et fast beløp pr mnd, og ringer uberenset til fasttelefoner i Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...