Gå til innhold

Hva kan dette være - mageproblemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt legetime, bare så det er sagt. Time neste uke.

Har i noen uker nå vært kvalm, hatt diaré(opptil 10xom dagen), diffuse magesmerter som flytter seg litt rundt. Mest i øverste del av magen, men får veldig mageknip før jeg akutt må tømme meg.

Har ikke hatt feber, har matlyst, har ikke gått ned i vekt. Jeg klarer ikke skjønne hva dette er for noe. Er smått bekymret nå da dette ubehaget er konstant og magen føles bare ekkel. Ingen andre i familen er syke, så virker ikke som om det er noe smittsomt. Jeg er forøvrig over 40 år, så rart om feks. IBS skulle komme nå 🤷‍♀️

Noen som har vært borti lignende?

Anonymkode: b3918...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA vet du, jeg har hatt mageproblemer i en uke nå jeg. Ser ut som jeg er gravid i 5 måned med DEN trommemagen på kvelden. Og så smerter som kommer og går, men mest nede i magen her..Magen kjennes hard og sprengt ut. 

Kanskje er det noe som går. har ikke diaré men veldig myk avføring.  

Jeg er også 40.

Anonymkode: 47181...513

Skrevet

Jeg kan ikke si noe om hva det kan være, for det kan være så mangt. Men det kan være virus selv om ingen andre er syke, og IBS kan absolutt komme senere i livet. Kjempebra at du drar og får det sjekket ❤️ 

Anonymkode: bffb5...268

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

JA vet du, jeg har hatt mageproblemer i en uke nå jeg. Ser ut som jeg er gravid i 5 måned med DEN trommemagen på kvelden. Og så smerter som kommer og går, men mest nede i magen her..Magen kjennes hard og sprengt ut. 

Kanskje er det noe som går. har ikke diaré men veldig myk avføring.  

Jeg er også 40.

Samme her, orker ikke stramme bukser. 

Skrevet

Samme her, orker ikke stramme bukser. 

Jeg får ikke på meg buksene mine jeg. :hoho: har fortsatt trommemage om morgenen og, men ikke så ille som det er på kveld. Tirsdagen klokka 21 greide jeg faktisk ikke å rette meg opp pga smertene.

Skrevet

Og mandag sov jeg ikke pga smertene om natta. Det er bedre nå men ikke bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har bestilt legetime, bare så det er sagt. Time neste uke.

Har i noen uker nå vært kvalm, hatt diaré(opptil 10xom dagen), diffuse magesmerter som flytter seg litt rundt. Mest i øverste del av magen, men får veldig mageknip før jeg akutt må tømme meg.

Har ikke hatt feber, har matlyst, har ikke gått ned i vekt. Jeg klarer ikke skjønne hva dette er for noe. Er smått bekymret nå da dette ubehaget er konstant og magen føles bare ekkel. Ingen andre i familen er syke, så virker ikke som om det er noe smittsomt. Jeg er forøvrig over 40 år, så rart om feks. IBS skulle komme nå 🤷‍♀️

Noen som har vært borti lignende?

Tro meg, IBS kan komme etter 40. 

Det kan også forskjellige matintoleranser. 

Jeg leter fortsatt etter et svar på mine problemer. 

Skrevet

Glemte å få med at det kommer høye, gurglende lyder fra magen konstant. Ikke vært borti lignende. 

Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Glemte å få med at det kommer høye, gurglende lyder fra magen konstant. Ikke vært borti lignende. 

Hi

Kan det være en baby? Babyer gurgler osv.. 

Neida, tuller. ( jeg kjøpte faktisk test for å teste meg )

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan det være en baby? Babyer gurgler osv.. 

Neida, tuller. ( jeg kjøpte faktisk test for å teste meg )

Tatt test selv. Ikke gravid gitt.

Skrevet

Hi

Uff, det er så kleint! Jeg er også inne i en periode med høylytt mage for tiden, sliter med IBS. Forverres med stress, blant annet. 

Anonymkode: 69a78...8e5

Skrevet

Det er også voldsomt til raping på meg. x-P Helt forferdelig. Fra morgen til kveld..

Digg å ha kunne ha hjemmekontor nå si og ikke bare sitte og holde det inne og vokse til en ballong sent på dagen.

Skrevet

Du skriver du har diaré. Det kan likevel hende du har forstoppelse, en propp i systemet slik at kun den løse avføringen slipper forbi. Er volumet passende? 

Anonymkode: 2c2c1...cac

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du skriver du har diaré. Det kan likevel hende du har forstoppelse, en propp i systemet slik at kun den løse avføringen slipper forbi. Er volumet passende? 

Anonymkode: 2c2c1...cac

Kommer mye ja. Spiser ikke spesielt mye heller 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...