celine_v Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei jenter.Jeg er int.i å kjøpe parfymeflakonger,ikke slike prøver man får i parfymeriene.jeg samler på dem.De pleier å inneholde 3-5 ml. Kanskje noen av dere har som jeg kan få kjøpt? Finner det en link hvor man ken kjøpe og selge ting? Takk for svar. Ha en fin dag alle sammen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Du kan jo kanskje annonsere på QXL? Det er gratis.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg husker at jeg søkte på PARFYMER på Kvasir en gang, og da fikk jeg opp en side til en jente som også samler på sånne miniatyrflakonger. Kanskje det hadde vært noe å prøve? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine_v Skrevet 3. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 3. april 2002 hva er nettadressen dit?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Man kan faktisk gjøre et lite søk selv, men her er adressen: http://cath.nvg.org/parfyme/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Tax-freebutikkene har sånne sett med flere små parfymer. Hvis du kjenner noen som skal reise kan du vel legge inn en bestilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Her finner du masse parfymer: http://www.yves-rocher.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine_v Skrevet 4. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 4. april 2002 Tusn takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Heisann Synd jeg ikke så dette før! Sendte for en god stund siden en del sånne miniflasker til ei jente som averterte her på Kvinneguiden. Hun fikk dem gratis mot at hun skulle betale meg for portoen! Men de pengene fikk jeg aldri - så det var litt skuffende Men får jeg noen nye skal jeg sende deg en mld så kan jeg sende dem til deg Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celine_v Skrevet 5. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 5. april 2002 Hei Carmina.Tusen takk.Så snilt.Kjempefint. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå