Gå til innhold

smarte julegavetips for oss som kommer til å bli småbarnsforeldre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kommer til og bli tre 👶 etter hvert så da ønsker vi julegaver som er lurt og ha hjemme

helst forslag på noe som ikke er så veldig åpenbart på at vi kommer til å utvide familien for vi syns det er litt for tidlig og si noe enda :)

:nissevink:

Anonymkode: e6fff...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørselsvern

Anonymkode: 8f05c...3ab

Skrevet

Kommer ikke på noe som er nødvendig å kjøpe når man får barn, som ikke er relatert til barn.

Anonymkode: 402b1...91c

Skrevet

Støtter forslag om robotstøvsuger 100%! Med moppefunksjon. 

I babytiden er man veldig mye hjemme = ekstra mye støv og skit hjemme. I tillegg til gulp, sikkel, og kroppsvæsker på gulvet. Og husarbeid er ikke noe man har en overflod av tid og energi til. 

Ellers ser jeg ikke så mange ting man trenger som ikke er direkte baby-relatert. 

Anonymkode: db2cb...f7f

• Liker 1
Skrevet

En skikkelig god godstol hvis dere ikke har! Vi har bodd i ørelappstolen siden mini kom til verden. Perfekt for tilbakelent amming og for å ha baby sovende på brystet samtidig som man sitter godt selv 🥰

Skrevet

Sengetøy og håndklær. Blir litt gulp og slikt på voksenseng også. Pyjamas til mamma er også en god ting. De kan fort bli stygge etter flekker etter amming (men litt vanskelig med størrelsen siden kroppen endrer seg etter fødsel). Noen gode bøker, abonnement med streaminstjeneste, blader. Gavekort på takeaway. Gavekort på godtlevert eller noe lignende.  Morgenlevering. Gavekort på husvask. Robotstøvsuger som noen skrev. Bidrag tik vaskemaskin og tørketrommel hvis der bør oppgraderes. 

Anonymkode: f0561...0e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

vi har robotstøvsuger med mopp. jeg har heller ikke sagt at det ikke kan være noe som ikke er relatert til barn bare noe som ikke er så veldig tydelig at det er til barn siden det er så tidelig

Anonymkode: e6fff...565

Skrevet

Vannkoker til grøt mm., stavmikser til fruktpuréer og middager.

Anonymkode: 7313d...3f7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

En god stavmikser er fint å ha. 

Sånn trådløs støvsuger savner jeg nå som baby er eldre og spiser selv, blir mye smuler og sånn hadde vært greit å ha en trådløs støvsuger på veggen man bare kan sveipe under spisebordet med. 

Myke chilleklær, blir jo en del tid hjemme i sofaen gjerne. 

Varme votter til man skal gå tur med vogna, blir fort kaldt på henda da. 

Kommer ikke på noe som er barneting men ikke tydelig barneting... Gavekort da kanskje, på IKEA feks? 

Ellers ønsket jeg meg aldri baby/barne-ting til jul kun ting til meg selv 😄 Fikk uannsett en del gaver til baby når hun ble født + hun fikk gaver til navnefest og til sin første jul. 

Anonymkode: 28996...50f

Skrevet
Anononyma skrev (På 27.10.2023 den 10.24):

En skikkelig god godstol hvis dere ikke har! Vi har bodd i ørelappstolen siden mini kom til verden. Perfekt for tilbakelent amming og for å ha baby sovende på brystet samtidig som man sitter godt selv 🥰

Nja, her ville jeg sett akkurat det litt an. Veldig mange er avhengig av RETT rygg på stoler for å klare å amme skikkelig. 

Vi har en sånn ørelappstol, og den var helt umulig for meg å amme i. 

Anonymkode: db2cb...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...