Gå til innhold

Noen med blått Ikea kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Axstad matt blå?

hvor ille er det med fingermerker??😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke blått kjøkken fra IKEA, men blått kjøkken. Det blir fort fingermerker ja😅 Men er jo fort gjort å gå over med en mikrofiberklut.

Anonymkode: 1a94c...1be

Skrevet

Takk for svar! Vi har tegnet hele kjøkkenet, så mangler bare å bestemme oss for farge. Synes blått er veldig fint, men redd for å gå på en skikkelig smell😮‍💨😅 Har også barn som klår overalt i mange år til🤣

Skrevet
Lija skrev (5 timer siden):

Takk for svar! Vi har tegnet hele kjøkkenet, så mangler bare å bestemme oss for farge. Synes blått er veldig fint, men redd for å gå på en skikkelig smell😮‍💨😅 Har også barn som klår overalt i mange år til🤣

Er veldig fornøyd med fargen!😊 Det blir like fort fingermerker på det hvite IKEA kjøkkenet i utleieleiligheten vår. Det har det blitt på alle «matte» kjøkkenfronter vi har hatt.

Anonymkode: 1a94c...1be

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet som kjøkkenkonsulent på IKEA da jeg studerte og vi solgte ikke så mange axstad blå😅 mange synes det er fint og står gjerne mellom blå og en annen farge, før de ender opp med sistnevnte fordi de er redde for å gå lei eller at det skal bli vanskeligere å selge kjøkkenet til andre eiere😅 selv synes jeg det er knallfint, særlig i kombinasjon med gull eller messingdetaljer! Men med profilene på frontene synes jeg de tar seg best ut på et eldre, tradisjonelt hus eller hytte :) når det gjelder fingermerker vil jo matte overflater generelt være mer utsatt enn fronter med noe mer glans, men det er absolutt ikke sånn at de er umulig å få helt rene (vi hadde et stort problem med kungsbacka matt svart men den fronten er oppgradert så det skal visst ikke være et problem lenger :) ). Har dere et lite kjøkken vil det jo ikke koste skjorta å kun bytte ut frontene om dere går lei om 5-10 år, får alltids solgt dem på finn.no :) 

Anonymkode: 4900e...1e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg jobbet som kjøkkenkonsulent på IKEA da jeg studerte og vi solgte ikke så mange axstad blå😅 mange synes det er fint og står gjerne mellom blå og en annen farge, før de ender opp med sistnevnte fordi de er redde for å gå lei eller at det skal bli vanskeligere å selge kjøkkenet til andre eiere😅 selv synes jeg det er knallfint, særlig i kombinasjon med gull eller messingdetaljer! Men med profilene på frontene synes jeg de tar seg best ut på et eldre, tradisjonelt hus eller hytte :) når det gjelder fingermerker vil jo matte overflater generelt være mer utsatt enn fronter med noe mer glans, men det er absolutt ikke sånn at de er umulig å få helt rene (vi hadde et stort problem med kungsbacka matt svart men den fronten er oppgradert så det skal visst ikke være et problem lenger :) ). Har dere et lite kjøkken vil det jo ikke koste skjorta å kun bytte ut frontene om dere går lei om 5-10 år, får alltids solgt dem på finn.no :) 

Anonymkode: 4900e...1e3

Tusen takk for svar!!😊 Vi må bestemme oss i løpet av uka og har et ganske stort kjøkken. Huset er gammelt, men kan på en måte velge om vi vil ha moderne eller tradisjonelt, for skal bytte veggene og😊Fikk litt å tenke på nå😅tenker evt svarte skrog, men er veldig redd for å angre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...