Gjest Lija Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Axstad matt blå? hvor ille er det med fingermerker??😅
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Har ikke blått kjøkken fra IKEA, men blått kjøkken. Det blir fort fingermerker ja😅 Men er jo fort gjort å gå over med en mikrofiberklut. Anonymkode: 1a94c...1be
Gjest Lija Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Takk for svar! Vi har tegnet hele kjøkkenet, så mangler bare å bestemme oss for farge. Synes blått er veldig fint, men redd for å gå på en skikkelig smell😮💨😅 Har også barn som klår overalt i mange år til🤣
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Lija skrev (5 timer siden): Takk for svar! Vi har tegnet hele kjøkkenet, så mangler bare å bestemme oss for farge. Synes blått er veldig fint, men redd for å gå på en skikkelig smell😮💨😅 Har også barn som klår overalt i mange år til🤣 Er veldig fornøyd med fargen!😊 Det blir like fort fingermerker på det hvite IKEA kjøkkenet i utleieleiligheten vår. Det har det blitt på alle «matte» kjøkkenfronter vi har hatt. Anonymkode: 1a94c...1be 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg jobbet som kjøkkenkonsulent på IKEA da jeg studerte og vi solgte ikke så mange axstad blå😅 mange synes det er fint og står gjerne mellom blå og en annen farge, før de ender opp med sistnevnte fordi de er redde for å gå lei eller at det skal bli vanskeligere å selge kjøkkenet til andre eiere😅 selv synes jeg det er knallfint, særlig i kombinasjon med gull eller messingdetaljer! Men med profilene på frontene synes jeg de tar seg best ut på et eldre, tradisjonelt hus eller hytte når det gjelder fingermerker vil jo matte overflater generelt være mer utsatt enn fronter med noe mer glans, men det er absolutt ikke sånn at de er umulig å få helt rene (vi hadde et stort problem med kungsbacka matt svart men den fronten er oppgradert så det skal visst ikke være et problem lenger ). Har dere et lite kjøkken vil det jo ikke koste skjorta å kun bytte ut frontene om dere går lei om 5-10 år, får alltids solgt dem på finn.no Anonymkode: 4900e...1e3
Gjest Lija Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg jobbet som kjøkkenkonsulent på IKEA da jeg studerte og vi solgte ikke så mange axstad blå😅 mange synes det er fint og står gjerne mellom blå og en annen farge, før de ender opp med sistnevnte fordi de er redde for å gå lei eller at det skal bli vanskeligere å selge kjøkkenet til andre eiere😅 selv synes jeg det er knallfint, særlig i kombinasjon med gull eller messingdetaljer! Men med profilene på frontene synes jeg de tar seg best ut på et eldre, tradisjonelt hus eller hytte når det gjelder fingermerker vil jo matte overflater generelt være mer utsatt enn fronter med noe mer glans, men det er absolutt ikke sånn at de er umulig å få helt rene (vi hadde et stort problem med kungsbacka matt svart men den fronten er oppgradert så det skal visst ikke være et problem lenger ). Har dere et lite kjøkken vil det jo ikke koste skjorta å kun bytte ut frontene om dere går lei om 5-10 år, får alltids solgt dem på finn.no Anonymkode: 4900e...1e3 Tusen takk for svar!!😊 Vi må bestemme oss i løpet av uka og har et ganske stort kjøkken. Huset er gammelt, men kan på en måte velge om vi vil ha moderne eller tradisjonelt, for skal bytte veggene og😊Fikk litt å tenke på nå😅tenker evt svarte skrog, men er veldig redd for å angre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå