AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Noen her som har vært stalker? Hva hjalp deg så det stoppet? En venn har stalket sin ex en stund og jeg vill hjelpe å få denne vennen over det. Prøvd å anbefale psykolog men det var uaktuelt. Hva kan hjelpe? Hva burde jeg gjøre og er det noen samtale emner som trigger som man ikke burde prate om og er det noe vi burde prate om? Vi er veldig nærme så vi prater om alt og stalkingen har jeg vist om i flere mnder. Anonymkode: 17c88...876
Topsi Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Vil ikke si stalker, men søkte opp folk i folkeregisteret da jeg hadde tilgang der for mange mange år siden. Skjønte ikke før etterpå at det var ulovlig, var i arbeidsutprøving
Andro Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Den beste hjelpen er kanskje politiet. Vedvarende plagsom adferd. Stalking er ikke en sykdom. Det er noe man velger å gjøre. Man kan velge å la være. Du bør stille opp for eksen hans på alle tenkelige vis, inkludert å fysisk fjerne ham om han dukker opp. Det er hun som trenger hjelp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå