AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har hatt svie når jeg tisser i snart 3 måndter. Det svir ikke veldig mye, men svir ofte når jeg skal til å starte å tisse, og noen ganger på slutten og etterpå. Har vært til legen og tatt urinstix og sendt prøve til dyrkning. Ingen av prøvene har hatt utslag på dyrkningen men alle prøvene viser hvite blodceller i urinen. Har noen opplevd det samme eller vet hva det kan være? Det er ikke uvi, ikke sopp og ikke soi. Anonymkode: a8ab8...350
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Man kan få det hvis man har hatt mye sex. Det går over. Anonymkode: 35597...b22
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Urinveisinfeksjon. Anonymkode: 9fed2...d1d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 Viktigste du gjør er å tisse umiddelbart etter sex, å seinest 10-15 minutter etter samleie. Det kan være lurt å bruke glidekrem en periode for å sikre at det ikke er ruft/sår etter friksjon eller ru fingre. Begrense fingring en periode? Viktig at mannen har REINE fingre når han leker med styre og stell. Du må være flink å tørke deg bakover og ikke fremover etter bimmelom. Ta en pause fra sex i et par uker, la underlivet få ro 😇 Anonymkode: ecf9f...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg hadde noe lignende og ibux hjalp etter råd herfra Anonymkode: a6ec5...d9d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Urinveisinfeksjon. Anonymkode: 9fed2...d1d i så fall burde dette selvfølgelig slått ut på urin-prøver på lege-kontoret... Anonymkode: 017e5...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå