Roligtiger Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg er sikker på at vi alle har gått noen runder med knask eller knep i vår tid!😜Men hva er det verste knepet du har vært med på eller opplevd noen gang!🤪🎃
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Garasje som var pyntet med Velkommen Inn. Idet en gikk inn (uten noe lys inne selvfølgelig) sto en innerst og startet motorsagen. Hylene kunne høres langt unna og det huset snakkes om mange år etter, med håp om at dette er året de skal gjøre det samme igjen. Enkelt, men effektivt. Motorsagen var selvfølgelig uten kjede, så kun lyd og ingen skade. Anonymkode: cf081...e05 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Garasje som var pyntet med Velkommen Inn. Idet en gikk inn (uten noe lys inne selvfølgelig) sto en innerst og startet motorsagen. Hylene kunne høres langt unna og det huset snakkes om mange år etter, med håp om at dette er året de skal gjøre det samme igjen. Enkelt, men effektivt. Motorsagen var selvfølgelig uten kjede, så kun lyd og ingen skade. Anonymkode: cf081...e05 Mot tilfeldige fremmede mennesker? Ganske sykt. Ikke morsomt, bare loco. Anonymkode: d5243...080
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mot tilfeldige fremmede mennesker? Ganske sykt. Ikke morsomt, bare loco. Anonymkode: d5243...080 Alle elsket det, de viste jo at noe skulle skje da de gikk inn. Var ikke mitt hus, men i et lite område kjenner nesten alle alle. Anonymkode: cf081...e05 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mot tilfeldige fremmede mennesker? Ganske sykt. Ikke morsomt, bare loco. Anonymkode: d5243...080 Halloween handler om å skremme, synes dette var mitt i blinken og et gøyalt knep. Det er slik Halloween skal være, gøy, originalt, ta den litt ut med skrekk og gøy. Ungene setter pris på slikt! Så dette får en tåle tenker jeg Anonymkode: 6019f...6fe
Rapsoljeslukern Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 I alle mine år har jeg bare opplevd å få "Knask" i form av en rekke godterier (Twix, små sjokoladekuler innpakket i aluminiumsfolie og karameller), men det var et år det var labert med godis der jeg, og mine gode venninner mulig gikk over streken med "knepet". Den 31. oktober 1997 hadde vi nylig sett en rekke klassiske filmer som ga oss idéer om flere varianter av rampestreker. Klassikere som å kaste dopapir over huset virket dessverre litt for snilt for våre unge sinn. Den mer breiale parten av vår vennegjeng kom med idéen om å fylle en godtepose med hennes hund; Ludvigs avføring for så å sette fyr på den utenfor døren til de som nektet å gi oss noe knask. Jeg tenker tilbake på dette og er veldig flau, men på stedet der og da virket det som en utrolig morsom idé. Dette trikset spiller på instinktet til den som åpner døren fordi de mest sannsynlig kommer til å trampe på den brennende posen for så å få deres sko/fot/sokk dekt i hunde-avføring. Min gode nabo Gunnar Klepp ble dessverre den som ble til offer for narret vårt. Hannes nye tennissko ble dekt i Ludvigs ekskrement og vi kunne høre han banne og rope flere hus unna! Jeg anbefaler ingen å gjenskape denne spøken! Mvh - Rapsoljeslukern
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Etter å ha fått inngangspartiet ødelagt av eggkasting og apraymaling, stod min mann klar med vannslangen ene gangen. De sprang avgårde i sikksakk og vi fikk oss en god latter. Det var vårt verste knep. Vi har fått fred siden Anonymkode: ea30a...483
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 Rapsoljeslukern skrev (1 minutt siden): I alle mine år har jeg bare opplevd å få "Knask" i form av en rekke godterier (Twix, små sjokoladekuler innpakket i aluminiumsfolie og karameller), men det var et år det var labert med godis der jeg, og mine gode venninner mulig gikk over streken med "knepet". Den 31. oktober 1997 hadde vi nylig sett en rekke klassiske filmer som ga oss idéer om flere varianter av rampestreker. Klassikere som å kaste dopapir over huset virket dessverre litt for snilt for våre unge sinn. Den mer breiale parten av vår vennegjeng kom med idéen om å fylle en godtepose med hennes hund; Ludvigs avføring for så å sette fyr på den utenfor døren til de som nektet å gi oss noe knask. Jeg tenker tilbake på dette og er veldig flau, men på stedet der og da virket det som en utrolig morsom idé. Dette trikset spiller på instinktet til den som åpner døren fordi de mest sannsynlig kommer til å trampe på den brennende posen for så å få deres sko/fot/sokk dekt i hunde-avføring. Min gode nabo Gunnar Klepp ble dessverre den som ble til offer for narret vårt. Hannes nye tennissko ble dekt i Ludvigs ekskrement og vi kunne høre han banne og rope flere hus unna! Jeg anbefaler ingen å gjenskape denne spøken! Mvh - Rapsoljeslukern Hvem er Hanne? Anonymkode: ea30a...483
Rapsoljeslukern Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem er Hanne? Anonymkode: ea30a...483 Oi! Der har jeg tatt meg 2-3 glass gato negro for mye! Får legge meg nedpå å se den nyeste episoden Kompani Lauritzen. Er så glad i han Dag-Otto! Skikkelig dynamikk mellom han og Kristian Ødegård.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 Rapsoljeslukern skrev (19 minutter siden): Oi! Der har jeg tatt meg 2-3 glass gato negro for mye! Får legge meg nedpå å se den nyeste episoden Kompani Lauritzen. Er så glad i han Dag-Otto! Skikkelig dynamikk mellom han og Kristian Ødegård. Hæ? Anonymkode: ea30a...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå