Gå til innhold

Hatt sex med over 300 personer på et år

Kunne du tenkt deg å ha sex med denne vakre kvinnen  

131 stemmer

1. 1. Kunne du tenk deg å ha sex med denne vakre kvinnen

• Ja!
      34
    • Nei!
      91
    • Vet ikke!
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så om en kvinne har sex med 300 stykker så er fitta uthula og stygg? Men om en kvinne er i et forhold og har sex med mannen sin 300 ganger, så blir det slutt - da er hun så og si en jomfru fordi hun bare har ligget med en mann?

Anonymkode: d7474...f95

Ikke sant. Menn som kommer slengende med slike utsagn er bare opptatt av å prøve og rakke ned på og snakke nedsettende om kvinner på sitt fattige og tafatte vis. De har ikke noe klokere å si, og det sier litt om iq på sånne menn.

Det er et faktum at en skjede og vagina er en skikkelig stor muskel, skapt for å både skvise seg sammen og støte ut blodige slimhinner en uke i måneden i form av mensen, og så den største og kraftigste muskelsammentrekningen menneskekroppen har; musklene trekker seg sammen og skyver ut et spedbarn.

Muskler blir ikke slappere av å brukes mye, de blir derimot strammere og mer utholdende. 

Så å si at kvinner blir slappere nedentil av å ha sex med mange faller på steingrunn. Det skjer ikke. Akkurat som kvinner ikke blir slappere av å ha sex med sin ektefelle hver dag i ett år, 365 dager i strekk....

Men rett skal være rett... man kan umulig føle seg som særlig spesiell eller utvalgt for sin egen del om man er én av 300 sexpartnere på ett år. Eller totalt sett, selv over mange år. Jeg vet at jeg ikke hadde følt meg særlig utvalgt og spesiell i hvert fall, og hadde nok takket nei for jeg legger mer i det å ha sex med noen enn en slik person åpenbart gjør.

Anonymkode: 936ad...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gagging-eww.gif

Anonymkode: 742ad...47a

• Liker 1
Skrevet
On 10/26/2023 at 3:00 PM, AnonymBruker said:

Faen tenk hvor løs og utslitt den fitta er, synes ikke hun er spesielt attraktiv heller.

Anonymkode: f1625...26e

On 10/26/2023 at 5:02 PM, AnonymBruker said:

Superslut, æsj. Sikker på at klitten faller av før fylte 50 på sånne ekle damer som det. Full av sykdommer og gammal gædd.

Anonymkode: 2320c...d30

Rakke ned på noe du ikke kan få? Misunnelig much?
Sannheten er vel at sånne haters som dere neppe ville vært på -hennes- liste. Dere er ikke den som velger bort ... dere blir valgt bort. Spesialrabatten for sånne er sannsynligvis +100%

Ut av nysgjerrighet... en pikk som har vært i 300 fitter?  Hva er den?
Utslitt gammel lurvepølse?
En ferdigslikka Lollipop hvor bare ispinnen står igjen?
Må bruke kondom og penisring  ... eneste måte å hindre at skinnet henger og slenger?
Full av sykdommer, og gammal kukost?
En spaghetti som har kokt så lenge er det neppe mye spenst igjen i ...

Flere som kan leke den leken der ...

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...