Gå til innhold

Hatt sex med over 300 personer på et år

Kunne du tenkt deg å ha sex med denne vakre kvinnen  

131 stemmer

1. 1. Kunne du tenk deg å ha sex med denne vakre kvinnen

• Ja!
      34
    • Nei!
      91
    • Vet ikke!
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Superslut, æsj. Sikker på at klitten faller av før fylte 50 på sånne ekle damer som det. Full av sykdommer og gammal gædd.

Anonymkode: 2320c...d30

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En plass får grensa gå, litt i overlag mye biologi i den fitta der er jeg redd..😬...og hu er jo alt for tynn til å være sexy i tillegg..så nei takk frøken.

• Liker 1
Skrevet
LadeJarl skrev (19 minutter siden):

En plass får grensa gå, litt i overlag mye biologi i den fitta der er jeg redd..😬...og hu er jo alt for tynn til å være sexy i tillegg..så nei takk frøken.

Jeg tror ikke hun har noe "biologi inni den". Tror du ikke at hun er gløgg nok til å bruke kondom? Å ha sex med 300 forskjellige menn er jo nesten som å ha et dødsønske uten å bruke kondom som beskyttelse hver gang/hver dag. HIV er ikke utdødd, syfilis, herpes, gonore, alle slags sykdommer kunne hun fått. 

Anonymkode: 936ad...987

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke hun har noe "biologi inni den". Tror du ikke at hun er gløgg nok til å bruke kondom? Å ha sex med 300 forskjellige menn er jo nesten som å ha et dødsønske uten å bruke kondom som beskyttelse hver gang/hver dag. HIV er ikke utdødd, syfilis, herpes, gonore, alle slags sykdommer kunne hun fått. 

Nettopp, er nok mer biologi i de fleste koner i løpet av noen runder

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke jeg kommer på noe mindre attraktivt enn å måtte ha sex med ei uthula dame som har hatt 299 andre sine pikker i seg...da hadde jeg heller tatt nabokona på 50 :)

Anonymkode: 32969...796

Er vel ikke uvanlig å ha seg 365 dager i året i et forhold heller i de første åra, faktisk helt til ringen sitter på fingeren:)

Endret av Enmanelskeråhate
Skrevet

Nei, det der hadde vært helt uinteressant. Og det har ingenting med at hun har ligget med mange andre å gjøre, men at hun ser ut til å være en svært mediefiksert og utseendefokusert dame. Stikk motsatt av det jeg hadde vært på jakt etter. Utseendet matchet heller ikke mine preferanser. 

Med i diverse TV-programmer og/eller masse følgere på sosiale medier =  rødt flagg for min del. 

Anonymkode: 8ad46...407

Skrevet

Driver hun på med sånne bukake-greier?

Anonymkode: ccaf0...f0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Klart det er masse biologi inni der, har sprekkt mange nok kondomer til å vite det skal jeg si deg...😂

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke opphujsingen av utseendet hennes heller, etter å ha sett noen andre bilder av henne endte jeg opp med å tenke på Megamind.

• Liker 2
Skrevet

Selvskading kaller jeg slikt. Dama må jo ha enorme psykiske problemer.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Menelaos
Skrevet

Så fint for henne.

Men dette er en agurknyhet. 

Skrevet

Nå er jeg godt gift å elsker min kone men jeg tror ikke vi har hatt sex 300 ganger i året noen gang, det må da være skrekkelig slitsomt 🤔🤔🤔

Anonymkode: fec65...cea

• Liker 1
Skrevet

Om 10 år kommer biografien om hvordan hun brukte sex som selvskading.

Anonymkode: b1c5b...c15

• Liker 1
Skrevet

Man er i beste fall naiv om man satser på at kondom er noen garanti. Herpes og HPV kan smitte veldig lett, selv uten "uhell". Begrenset antall partnere, og ikke minst pålitelige partnere, er det som gjelder. Men værsågod, for de som er komfortabel med å fungere som en menneskelig svamp. Jeg unngår dem, iallefall. 

Anonymkode: 74f8b...ec3

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Menelaos said:

Så fint for henne.

Men dette er en agurknyhet. 

Tihi. Agurk.. Tipp hvor hun hadde stappet den da. 🙈

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om 10 år kommer biografien om hvordan hun brukte sex som selvskading.

Anonymkode: b1c5b...c15

Yepp. Og KG-feminister står og heier på sidelinjen... 

Anonymkode: ca215...968

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skjønner ikke opphujsingen av utseendet hennes heller, etter å ha sett noen andre bilder av henne endte jeg opp med å tenke på Megamind.

Megamind er et komplimang, hva er det du snakker om, nå er jeg interisert selv om jeg originalt ikke var det 😂

Hilsen hetro kvinne. 

Anonymkode: d1b1c...6ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke jeg kommer på noe mindre attraktivt enn å måtte ha sex med ei uthula dame som har hatt 299 andre sine pikker i seg...da hadde jeg heller tatt nabokona på 50 :)

Anonymkode: 32969...796

Det var på ETT år, ikke glem det. Hun var ganske sikkert tidlig på`n også denne berta. Så vi snakker nok om noen tusen klubber, køller, slanger og en og annen ostepop i ny og ne..

Anonymkode: 28af3...7a9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var på ETT år, ikke glem det. Hun var ganske sikkert tidlig på`n også denne berta. Så vi snakker nok om noen tusen klubber, køller, slanger og en og annen ostepop i ny og ne..

Anonymkode: 28af3...7a9

😂😂🙈👌

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Megamind er et komplimang, hva er det du snakker om, nå er jeg interisert selv om jeg originalt ikke var det 😂

Hilsen hetro kvinne. 

Anonymkode: d1b1c...6ef

Movies: Megamind * * * | Independent.ieimage.jpeg.1858fb62e29a2cac20b00c40c7c72f25.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Litt stress hvis hun skulle bli gravid...jeg tror faren må være nr. 167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...