Gå til innhold

Hatt sex med over 300 personer på et år

Kunne du tenkt deg å ha sex med denne vakre kvinnen  

131 stemmer

1. 1. Kunne du tenk deg å ha sex med denne vakre kvinnen

• Ja!
      34
    • Nei!
      91
    • Vet ikke!
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anine knight (26) er Australias mest seksuelt aktive kvinne og vakker som fy. Skulle så gjerne ønsket jeg var australsk, skulle med glede hatt sex med ei så vakker kvinne som dette, det er altså håp om vakre kvinner som liker mye sex!

jeg har ikke funnet de enda, men dette gir meg troen på at de finnes også her hjemme. 

https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/sex-med-300-pa-ett-ar/80403764

Anonymkode: a696e...3d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg visste bakgrunnen, så nope.

Hvis jeg møtte henne og ikke visste noe om henne - ja, hun er jo attraktiv.

Anonymkode: 5893a...7df

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Anine knight (26) er Australias mest seksuelt aktive kvinne og vakker som fy. Skulle så gjerne ønsket jeg var australsk, skulle med glede hatt sex med ei så vakker kvinne som dette, det er altså håp om vakre kvinner som liker mye sex!

jeg har ikke funnet de enda, men dette gir meg troen på at de finnes også her hjemme. 

https://www.dagbladet.no/mote-og-livsstil/sex-med-300-pa-ett-ar/80403764

Anonymkode: a696e...3d4

ånei ikke ho igjen. ligger for mye ekle videoer av henne på nette. 
billigere opplegg skal du lete lenge etter ass

Anonymkode: dd1a7...6e8

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke jeg kommer på noe mindre attraktivt enn å måtte ha sex med ei uthula dame som har hatt 299 andre sine pikker i seg...da hadde jeg heller tatt nabokona på 50 :)

Anonymkode: 32969...796

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes hun ser ut som en helt ordinært pen kvinne som det finnes et drøss av, sett bort fra at hun er oransje?

Godt gjort å ha sex med så mange.. Blir sliten av tanken. 

Anonymkode: 9cceb...771

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke jeg kommer på noe mindre attraktivt enn å måtte ha sex med ei uthula dame som har hatt 299 andre sine pikker i seg...da hadde jeg heller tatt nabokona på 50 :)

Ikke var hun spesielt pen heller...

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uthula dame? Går det ikke an å si at du ikke er interessert uten å rakke ned på kroppstypen? 

Anonymkode: 9c063...8f2

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Den gode mannen hun nevnte droppet henne fordi hun ikke var åpen om at hum lå med andre. Hvorfor definerer vi det ikke som utroskap når det skjer i ff relasjoner? Hun får heller ikke testet seg mellom hver. Å bevisst gi noen herpes er drapsforsøk. Hun burde burde inne. Man skal teste seg mellom hver. Punktum.

Endret av Majer
  • Liker 2
Skrevet

Blir småkvalm bare av tanken, så nei takk 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Faen tenk hvor løs og utslitt den fitta er, synes ikke hun er spesielt attraktiv heller.

Anonymkode: f1625...26e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (2 minutter siden):

Den gode mannen hun nevnte droppet henne fordi hun ikke var åpen om at hum lå med andre. Hvorfor definerer vi det ikke som utroskap når det skjer i ff relasjoner? Hun får heller ikke testet seg mellom hver. Å bevisst gi noen herpes er drapsforsøk. Hun burde burde inne. Man skal teste seg mellom hver. Punktum.

All right.. 

Anonymkode: 9c063...8f2

Skrevet

Hun har ikke ett utseende jeg tiltrekkes, så nei. Jeg kunne ikke hatt sex med henne. 

Anonymkode: 495f9...0db

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Faen tenk hvor løs og utslitt den fitta er, synes ikke hun er spesielt attraktiv heller.

Anonymkode: f1625...26e

Hva er det med at folk tror det skjer ved mange ulike partnere, men ikke med mye sex med en og samme partner? 

Du har aldri vært forelsket og hatt mye sex? Ble fitta løs og utslitt?

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Så absolutt alle menn tester seg mellom hver partner? Neppe. Og hos menn så er ofte symptomene på endel seksuelt overførbare sykdommer svakere eller ikke eksisterende, så de kan lettere være smittet uten å oppdage det selv.

En er vel aldri eksklusive med en ff, så da er en heller ikke utro. Han reagerte vel på antall sexpartnere, ikke at hun hadde sex med andre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

"Uthula" 🙄

Jeg har bare sex med én mann, men det har jeg sikkert gjort tusen ganger. Er jeg også uthula da, eller MÅ det være forskjellige menn? Nøyaktig hvordan fungerer de mekanismene der?

Anonymkode: dca59...944

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Så lenge man er singel (evt har lov) og har samtykke så er det bare å kjøre på

Anonymkode: 7df2a...cc5

• Liker 2
Skrevet

Menn når damer ikke vil ha sex: 😡😡😡

Menn når damer vil ha sex: 😡😡😡

Screenshot_20231026-151005~2.png

Anonymkode: dca59...944

• Liker 9
Gjest Angry Man
Skrevet

Kan vi i det hele tatt stole på det hun sier? Hun virker mere mediekåt enn noe annet. Det høres foresten fryktelig slitsomt ut å ha sex med over 300 mennesker på et år. Hvordan har hun i det hele tatt å ha tid til andre ting som jobb. :P 

Men la oss nå ta det for gitt at hun faktisk har hatt sex med over 300 mennesker på et år. Ville jeg hatt sex med henne?

Ikke faan. Jeg har gått ut med like tiltrekkende kvinner som henne i mine yngre dager. And whats the big deal? Sexen blir ikke noe bedre fordi hun er tiltrekkende. Er man så stusselig at man desperat trenger bekreftelsen av å ha hatt seg med en tiltrekkende kvinne? 

Skrevet

Dette er en ganske ordinært utseende kvinne som jukser med utseendet, som altfor mange andre i dag gjør. Botox, filter +++

Det du ser er ikke sannheten.

Jeg ser indre usikkerhet som forsøkes skjult med falskt utseende, og falsk følelse av verdi med en form for selvskading, som et slikt sexliv som hun påstår å ha faktisk er.

Virkeligheten kommer til å treffe hardt for henne, jeg håper hun har faktisk gode venner og familie som er der for henne den dagen den treffer.

Anonymkode: a4094...9f1

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Du lever bare en gang, om dette er noe hun synes var interessant, så plager ikke det meg i det hele tatt. Nå er hun ikke akkurat min type, så vet ikke om jeg ville hatt sex med henne, men en ting er sikkert, hvor mange partnere hun har hatt før er irrelevant, såfremt hun er frisk.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...