Gå til innhold

Menstruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de selger menstruser på lindex, er det noen som har prøvd disse? De reklamerer med at de er lekkasjesikkre, er det noen som har erfaring, er de verdt pengene og et godt produkt? Man kan da slippe tampong forstår jeg?! 

Anonymkode: 5963a...edb

Skrevet

Skal du ta av langbuksene i løpet av dagen på jobb og skifte truse der, eller gå med samme sure lukta hele dagen og skifte hjemme?🤢

Anonymkode: 5882e...f12

• Liker 2
Skrevet

Bruker den..elsker den:) du lukter ikke..føler ikke at du er "bløt" og du kan gå med den hele dagen:)

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke forstå at en truse som dette skal gjøre jobben for alle damers behov. Tror ikke på det. 

Anonymkode: 471e6...423

• Liker 1
Skrevet

De er verdt hver eneste krone. De er lekkasjesikker,du merker ikke at du har blødd slik man gjerne gjorde med bind og de luker ingen ting.

Anonymkode: d38be...3ed

Skrevet

Gikk akkurat inn for å spørre om det samme :)
Hvordan er de å rengjøre? ekkelt å skylle de før vask? Ser både lindex og cubus bla. annet har, noen som har testet begge? Er det noen store forskjeller/favoritter?

Anonymkode: 8d313...fe5

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Gikk akkurat inn for å spørre om det samme :)
Hvordan er de å rengjøre? ekkelt å skylle de før vask? Ser både lindex og cubus bla. annet har, noen som har testet begge? Er det noen store forskjeller/favoritter?

Anonymkode: 8d313...fe5

Skyller i kaldt vann og er ikke ekkelt. Har ikke prøvd Cubus,men veldig fordøyd med de fra Lindex :) 

Anonymkode: d38be...3ed

Skrevet

Samler bare blodet seg opp og blir kapslet inn i trusa for så å bli frigjort når man vasker den da eller? Har så vanskelig for å forstå hvordan dette er mulig.. 😅

Anonymkode: 5c2e5...78d

Skrevet

Dere som har de fra Lindex; ser det er tre forskjellige absorbajonsevner på de. Hvilken har dere erfaring med?

Anonymkode: 257eb...03a

Skrevet

14-åringen har flere ulike og både for lmedium og heavy flow. Hun foretrekker disse når hun trener og om natta. Ingen lukt som med bind, holder en hel dag og ikke opplevd noe lekkasje.  Har både Sloggy, Libresse og et merke til.  Noen er kjøpt på cubus, noen er kjøpt på Lindex og en på Oda. 

Både bind og tamponger må byttes mye oftere.    Jeg håndskylder trusene om kvelden for å fjerne flekk av blod og så vasker jeg de vanlig i maskinen.  

Det er masse lag i trusa (den for heavy har litt kraftigere padding) og den holder virkelig alt inne. Det merker jeg når jeg skylder den om kvelden.  

Datteren har noen i hudfarge og noen i svart.

Anonymkode: 5e0ff...6cb

• Liker 2
Skrevet

Bruker Lindex sine. Så ufattelig komfortabelt å slippe å tenke på bind som krøller seg om natta. Jeg har kraftige blødninger, og disse er fantastiske! Lukter ikke, har aldri blødd gjennom. Skyller dem enten i maskina eller for hånd før vask. 

Anonymkode: 89d9c...503

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bruker Lindex sine. Så ufattelig komfortabelt å slippe å tenke på bind som krøller seg om natta. Jeg har kraftige blødninger, og disse er fantastiske! Lukter ikke, har aldri blødd gjennom. Skyller dem enten i maskina eller for hånd før vask. 

Anonymkode: 89d9c...503

Hvilken av de fra Lindex bruker du da? De kommer jo i tre forskjellige tykkelser.

Anonymkode: 257eb...03a

Skrevet

Jeg liker dem kjempegodt. Nå bruker jeg ikke det som bind, men som truseinnlegg (bruker menskopp). Mye behageligere enn plastbind

Anonymkode: cc046...e92

• Liker 1
Skrevet

Kan disse menstrusene vaskes på 60 grader i vaskemaskinen? (som man gjør med truser)

Skrevet

Hva i alle dager.. høres ekkelt ut. Takker meg til tamponger og bind. 

Anonymkode: 86e96...68d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes du i det minste bør prøve før du uttaler deg så bastant! 

Har du i det hele tatt lest om erfaringer i svarene over her? 

Anonymkode: d1cc3...7fe

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke noe mer "ekkelt" en vanlig bind...hva tror du er ekkelt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo i prinsippet det samme som bind? 

Har bare brukt menstruse under trening i tilfelle lekkasjer (thank u fødsler), men skal prøve å bruke under mensen neste gang etter å ha lest erfaringene her 😊

Anonymkode: db0b2...1d6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan disse menstrusene vaskes på 60 grader i vaskemaskinen? (som man gjør med truser)

Lurer jeg også på. Har verken tid eller ork til å vaske blidfylte truser for hånd.

Anonymkode: 57ae2...52c

Skrevet

*blodfylte

Anonymkode: 57ae2...52c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...