AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Skal til London med en som går i sjette klasse. Vi har vært der før. Vi skal se show og skal oppleve afternoon tea, The shard og shopping i Covent Garden. Er det noen erfarne Londonfarere som har gode tips til ting å gjøre med en snart tenåring? Vi skal og besøke Hamleys og Tower of London. Anonymkode: 3b9ee...706
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Mine gutter syntes høydepunktet var the London Dungeon. Ganske skummelt da😊 Anonymkode: f8e7d...864
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Det er masse å gjøre. Hva dere kan gjøre kommer gjerne litt an på interesser og hva har dere sett før? London Eye, Shrek world, Madame Tussauds, Sealife, Lego store på Leicester Square, Westfield, Science museum. Shopping i andre bydeler, ikke bare Covent Garden, fotballkamp, omvisning på en stadion osv. Anonymkode: 095b5...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Hvilke interesser har ungdommen? Kan Harry Potter Studio være noe? Hvis ungdommen liker å danse kan man ta drop in timer på Pinapple Dance Studio. Anonymkode: 476a1...714 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 Var i Londimon med 11 og 13 åring. Paddington stasjon og gå steder vi hadde lest om i bøkene om Paddington var topp for 11 åringen. Og jeg og 13 åringen geaket ut på Harry potter film studios. Ellers Tower, buckingham og shopping. Anonymkode: 577fe...d6c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skal til London med en som går i sjette klasse. Vi har vært der før. Vi skal se show og skal oppleve afternoon tea, The shard og shopping i Covent Garden. Er det noen erfarne Londonfarere som har gode tips til ting å gjøre med en snart tenåring? Vi skal og besøke Hamleys og Tower of London. Anonymkode: 3b9ee...706 Er det jente så ta dem med på primark. Ellers kan det og besøke Harry Potter stede være noe, skal snart dit selv med mine jenter Anonymkode: cc6f2...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Ikke interessert i Harry Potter nei🤣Vi skal og til Camden markedet og selvsagt shoppe litt rundt og oppleve julelys og Vinter Wonderland. Tenkte på om vi skulle booket frisørtime samtidig eller noe, men det kan vi gjøre her hjemme også Takk for alle svar. Anonymkode: 3b9ee...706
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 Up side down house: https://upsidedownhouse.co.uk Anonymkode: 0bab6...906
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 Barnet liker Manga og Anime og er også interessert i klær og sminke. Og da er det jo stas med litt shopping og se fine utstillinger osv. Takk for alle svar. Anonymkode: 3b9ee...706
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 London Dungeon. Og London Eye da (ligger rett ved siden av hverandre omtrent). Madame Tussauds, så klart. Ellers det du nevner, og bare la seg "drive med". Anonymkode: 04e68...e17
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 London med store barn er kjempemoro! Jeg var der i sommer med en 12 åring og en 15 åring og vi koste oss maks. Madame Tussauds og London Eye føles som en turistfelle for oss voksne, men ungene elsket det så det var vel verdt inngangspengene uansett. Anbefaler å se Lion King. Fantastiske dansere og sangere, fengende musikk og imponerende på alle mulige måter. Her er tips til steder som selger manga og mangarelaterte ting https://www.timeout.com/london/shopping/londons-best-manga-shops Anonymkode: 8ffcd...232
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Ikke interessert i Harry Potter nei🤣Vi skal og til Camden markedet og selvsagt shoppe litt rundt og oppleve julelys og Vinter Wonderland. Tenkte på om vi skulle booket frisørtime samtidig eller noe, men det kan vi gjøre her hjemme også Takk for alle svar. Anonymkode: 3b9ee...706 Husk å bestill billetter til Winter Wonderland. Du kan ikke bare gå rett inn lenger. Visse tider er fortsatt gratis, men du må ha billett uansett. Skal du i "peak time" koster billettene £5 per stk + evt. ting dere ønsker å delta på inne i selve parken. Anonymkode: 095b5...0dd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har vært der med barna mine rundt den alderen noen ganger. Dette likte de: Tate Modern (spennende kunst utstillinger - vi gikk bare raskt igjennom, og det er jo greit når det er gratis inngang), og så gå over Millennium Bridge etterpå eller før. Nå vil de innom der hver gang vi er i London. Natural History museum - dinosaurutstillingen er blitt stor, og i 2. etasje har de jordskjelv-butikken og interessant info om jordskjelv. Fin gavebutikk. British museum er fint og gratis, men ikke noe poeng hvis sønnen din ikke er interessert i museer. Sønnen min på 11 er Tottenham-fan, så vi MÅ innom stadion, selv om det er litt utenfor allfarvei. Det er hans høydepunkt på turen. Primark - både sønn og datter liker den butikken, anbefales hvis dere vil shoppe billig. Mine barn liker også å se på alle de spennende menneskene på Camden. Punkere osv, jeg liker at de får utvidet horisonten sin litt. Ellers går vi mye rundt. Leicester square på kvelden, Piccadilly circus. Tiden går fort. Når dere har både Afternoon Tea og show, har dere forberedt dere bra, synes jeg Artig å ta ting litt på sparket også. Forbidden Planet er en butikk i London som har mye manga. Den er bra, men nå har jo Outland i Oslo blitt så store også, så det er litt mindre stas med Forbidden Planet enn det var før. Er uansett gøy for ham å se! Anonymkode: 22224...dc4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært der med barna mine rundt den alderen noen ganger. Dette likte de: Tate Modern (spennende kunst utstillinger - vi gikk bare raskt igjennom, og det er jo greit når det er gratis inngang), og så gå over Millennium Bridge etterpå eller før. Nå vil de innom der hver gang vi er i London. Natural History museum - dinosaurutstillingen er blitt stor, og i 2. etasje har de jordskjelv-butikken og interessant info om jordskjelv. Fin gavebutikk. British museum er fint og gratis, men ikke noe poeng hvis sønnen din ikke er interessert i museer. Sønnen min på 11 er Tottenham-fan, så vi MÅ innom stadion, selv om det er litt utenfor allfarvei. Det er hans høydepunkt på turen. Primark - både sønn og datter liker den butikken, anbefales hvis dere vil shoppe billig. Mine barn liker også å se på alle de spennende menneskene på Camden. Punkere osv, jeg liker at de får utvidet horisonten sin litt. Ellers går vi mye rundt. Leicester square på kvelden, Piccadilly circus. Tiden går fort. Når dere har både Afternoon Tea og show, har dere forberedt dere bra, synes jeg Artig å ta ting litt på sparket også. Forbidden Planet er en butikk i London som har mye manga. Den er bra, men nå har jo Outland i Oslo blitt så store også, så det er litt mindre stas med Forbidden Planet enn det var før. Er uansett gøy for ham å se! Anonymkode: 22224...dc4 Takk for tips. Har jente. Har booket to show og to afternoon tea faktisk, den ene er i The Shard. Vi får se om vi avbestiller en av dem. Synes det er greit å ha litt planer. Forbidden planet skal vi helt sikkert besøke. Anonymkode: 3b9ee...706 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): London med store barn er kjempemoro! Jeg var der i sommer med en 12 åring og en 15 åring og vi koste oss maks. Madame Tussauds og London Eye føles som en turistfelle for oss voksne, men ungene elsket det så det var vel verdt inngangspengene uansett. Anbefaler å se Lion King. Fantastiske dansere og sangere, fengende musikk og imponerende på alle mulige måter. Her er tips til steder som selger manga og mangarelaterte ting https://www.timeout.com/london/shopping/londons-best-manga-shops Anonymkode: 8ffcd...232 Takk for gode tips. Antar vi må opp i London Eye ja. Lion king har vi sett den er helt fantastisk enig i det også for voksne. Anonymkode: 3b9ee...706
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 11.05): Takk for gode tips. Antar vi må opp i London Eye ja. Lion king har vi sett den er helt fantastisk enig i det også for voksne. Anonymkode: 3b9ee...706 London Eye er overpriset og en turistfelle deluxe, men det er faktisk skikkelig gøy. London er smekkfullt av ting å finne på, dere har fått gode tips allerede. Jeg kan legge til Greenwich. Men det kan liksom ikke bli feil. Bare husk at det går med mye tid til forflytning, så ikke legg inn for mange aktiviteter per dag! Anonymkode: 3dae5...080
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #17 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): London Eye er overpriset og en turistfelle deluxe, men det er faktisk skikkelig gøy. London er smekkfullt av ting å finne på, dere har fått gode tips allerede. Jeg kan legge til Greenwich. Men det kan liksom ikke bli feil. Bare husk at det går med mye tid til forflytning, så ikke legg inn for mange aktiviteter per dag! Anonymkode: 3dae5...080 Jeg har denne planen Torsdag kun shopping og se seg rundt, se på lys og juledekorasjoner Fredag Winter Wonderland, Afternooen tea og show på kvelden(Pantomime) Lørdag Tower of London kanskje London eye og London Dungeons Musical på kvelden Søndag Camden marked og en annen musical på kveldstid. Her er det fortsatt tid til shopping og bare gå rundt eventuelt legge inn besøk i Westminster Abbey eller andre severdigheter. Anonymkode: 3b9ee...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå