Gå til innhold

Vil date, men orker ikke nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man da en date? 
jobber i et  klassisk kvinneyrke og treffer ingen menn der. 
Fritiden bruker jeg (frivillig) på barna og treffer ingen da. 

Ellers går jeg på yoga og svømming- heller ikke arenaer der man treffer menn spesielt ofte… 
Har egentlig både tid og lyst til å date, men bare tanken på å lage en profil på nettet får det til å vrenge seg i meg. 
Vært på de fleste plattformer før, og orker bare ikke igjen. 

Anonymkode: 33727...b42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen du kjenner noen aktuelle for deg? 

Er det noe du kunne tenkt deg å prøve som innebærer menn?  

Anonymkode: 3ff8f...d18

Skrevet

Finn en ny hobby der det er flere menn ?

Skrevet
trøndermann38 skrev (5 minutter siden):

Finn en ny hobby der det er flere menn ?

Hehe… som hva? 
Har mange interesser, men synes det virker litt dumt å melde seg på en aktivitet som jeg egentlig ikke liker 😅 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe… som hva? 
Har mange interesser, men synes det virker litt dumt å melde seg på en aktivitet som jeg egentlig ikke liker 😅 

Motorsport? Skyting? Data?

Anonymkode: ce90f...761

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hehe… som hva? 

Det spørs jo på hva du er interessert i. Det må jo være noe du liker. Jeg spiller bridge f eks der er det 90% menn. 

Skrevet

Har ikke helt troa på å begynne med en aktivitet primært for å treffe menn. Hvis du ikke møter noen via det du allerede driver med, og du ikke vil bruke Tinder, har du nok best sjanse om du blir kjent med noen via venner.

Anonymkode: b7e40...048

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hehe… som hva? 

Kanskje det er noe du liker? Sjekk hva slags aktiviteter som er der du bor, å om det er noe du uansett er interisert i?

Er det quiz eller lignende hvor du bor? Eller andre ting som du ikke trenger å bety at du må dedikere så mye tid?

Har aldri vært på quiz selv så vet ikke om det er et sted å møte noen. Men alt av slike sosiale sammenkomster kan jo føre til en samtale. 

Anonymkode: 3ff8f...d18

Skrevet

Hva med klatring? Mange menn som driver med det, og det er en sosial aktivitet.

Anonymkode: 4ed8b...f70

• Liker 1
Skrevet

Få barna dine inn i idretten og tilby deg å bidra der. Spesielt innen fotball og Ishockey feks er det mange menn som bidrar.

Spre i vennekretsen at du er på leting, kanskje kjenner noen en som kan passe.

Anonymkode: 05ca1...208

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Få barna dine inn i idretten og tilby deg å bidra der. Spesielt innen fotball og Ishockey feks er det mange menn som bidrar.

Spre i vennekretsen at du er på leting, kanskje kjenner noen en som kan passe.

Anonymkode: 05ca1...208

Dette er kjempegode råd! Støtter det fullt ut!

Anonymkode: e28d0...cce

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg hadde ikke datet siden Facebook ble oppfunnet så jeg hoppet i det😅

Det var faktisk ikke så skremmende som først forventet.

Jeg skrev en klar profil om hvem jeg var, hva jeg var ute etter og søkte hovedsakelig etter menn på min egen alder eller litt eldre.

Jeg silte de så enkelt ut i chat. Det måtte flyte. Så møttes vi for kaffe for å kjenne på kjemi.

Første klikket alt utenom kjæreste vibe. Vi ble faktisk venner😅

Nr 2 ble litt småseriøst, men innså at vi var for forskjellige så avsluttet.

Han jeg dater nå har potensiale. Vi er veldig lik mht verdier, moraler, humor, livssyn og har det veldig gøy sammen. 

Jeg tror at om en endrer innstillingen fra å finne The One til å tenke at du skal møte nye mennesker og se om kjemien stemmer så vil du ha større sjanse. Presset blir lavere og du tar bort alle forventninger. Møtes for kaffe er så mye bedre en «date». 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...