annasko Skrevet 26. oktober 2023 #1 Del Skrevet 26. oktober 2023 (endret) Hei Har fått blinkende smiley på digital CB (lilla) siste fire dager, men ingen LH- topp har gitt utslag. I dag kom blødning, ømme bryst og murring i magen. Er det ikke litt rart med forhøyet østrogen rett før mens? Det skal sies at jeg ikke har kommet inn naturlig syklus enda, da jeg avsluttet på minipille for fire uker siden. Endret 26. oktober 2023 av annasko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Del Skrevet 26. oktober 2023 annasko skrev (3 timer siden): Hei Har fått blinkende smiley på digital CB (lilla) siste fire dager, men ingen LH- topp har gitt utslag. I dag kom blødning, ømme bryst og murring i magen. Er det ikke litt rart med forhøyet progesteron rett før mens? Det skal sies at jeg ikke har kommet inn naturlig syklus enda, da jeg avsluttet på minipille for fire uker siden. Hvordan vet du at progesteron er forhøyet ? Jeg vil tippe, om du hadde fått det målt, at det slett ikke er forhøyet fordi progesteron øker etter el og Skal være Høyt fram til mens, men i ditt tilfelle, hvor du sannsynligvis Ikke har hatt el, er progesteron neppe forhøyet. LH derimot kan være forhøyet mår cb Blinker, kanskje det er det du mener? Ingenting unormalt med det. Den blinkende betyr ikke el og er ikke spesielt høyt lh. Du kan få blinkende smiley i hele syklusen ved litt hormonelt kluss, uten el. At du nettopp har sluttet på minipille er enda større grunn for å oppleve hormonelt kluss og ingen el. Men kanskje neste syklus blir med el? Selv hadde jeg ikke el på fire måneder etter jeg sluttet med cerazette. Anonymkode: 08d5a...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Del Skrevet 26. oktober 2023 Men hvorfor tar du eggløsningstester i dagene før mens? Hvis du lurer på om du er gravid er den sikreste testen å ta en clearblue digital graviditetstest Anonymkode: 49c6b...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. oktober 2023 #4 Del Skrevet 26. oktober 2023 Helt normalt å få blinke fjes før mens..noen får positive eggløsning tester også. Det betyr jo bare har lh hormon i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå