AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Del Skrevet 26. oktober 2023 Okei, så igår hadde jeg besøk av en fyr. Det ble litt flørting, spiste middag sammen og han overnattet til idag. Han er veldig gira på å fortsette å møtes, men av flere grunner kjenner ikke jeg på det samme. Nå sendte han melding og sa jeg måtte gå innom den lokale blomsterbutikken etter jobb. Han har da altså kjøpt blomster.. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å snakke med han i ettermiddag om at jeg ikke følte på samme kjemi som det han gjorde, men det går jo ikke nå. Hva skal jeg gjøre? Hente blomstene og late som litt til før jeg sier noe? Hente blomstene men si noe til han idag uansett? Eller la vær å hente blomstene? Anonymkode: 4a796...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 26. oktober 2023 #2 Del Skrevet 26. oktober 2023 Ikke hent og si det til han 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Del Skrevet 26. oktober 2023 Si takk for det, men at du ikke vil ha den relasjon fremover. Jeg ville sagt fra før jeg hentet blomstene i tilfelle han kan få pengene tilbake Anonymkode: 23727...002 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Okei, så igår hadde jeg besøk av en fyr. Det ble litt flørting, spiste middag sammen og han overnattet til idag. Han er veldig gira på å fortsette å møtes, men av flere grunner kjenner ikke jeg på det samme. Nå sendte han melding og sa jeg måtte gå innom den lokale blomsterbutikken etter jobb. Han har da altså kjøpt blomster.. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å snakke med han i ettermiddag om at jeg ikke følte på samme kjemi som det han gjorde, men det går jo ikke nå. Hva skal jeg gjøre? Hente blomstene og late som litt til før jeg sier noe? Hente blomstene men si noe til han idag uansett? Eller la vær å hente blomstene? Anonymkode: 4a796...e4a Off så ubehagelig, kjipt når det er sånn. Jeg avsluttet det med en fyr noen dager før valentines. For min del er ikke valentines noen spesiell dag og tenkte ikke noe over det. Så får jeg plutselig blomster på døren 2 dager etterpå med kort. (han hadde bestilt før jeg avsluttet det) Anonymkode: a73f9...5f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Off så ubehagelig, kjipt når det er sånn. Jeg avsluttet det med en fyr noen dager før valentines. For min del er ikke valentines noen spesiell dag og tenkte ikke noe over det. Så får jeg plutselig blomster på døren 2 dager etterpå med kort. (han hadde bestilt før jeg avsluttet det) Anonymkode: a73f9...5f1 Ja sant! Tipper han allerede har betalt og at blomstene allerede er gjort klare.. vil han få beskjed tro om jeg ikke henter dem? Anonymkode: 4a796...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Del Skrevet 26. oktober 2023 Den er skikkelig kjip og ubehagelig. Opplevde at en jeg hadde pratet lenge med på tinder hadde med roser på første date, det første jeg tenkte da vi møttes var at vi hadde kjemi på nett men ingenting i virkeligheten og følte ingen tiltrekning mens han var i fyr og flamme. Sånne gester bør aldri taes før man har møttes et par ganger og vet man liker hverandre. Du gjør ingenting galt ts, og ikke ditt ansvar at han kjøpte blomster. Ville bare sagt ærlig at det var utrolig snilt og omtenksomt, men at siden du ikke følte riktig kjemi så lar du være å hente de. Anonymkode: eeb3e...940 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er skikkelig kjip og ubehagelig. Opplevde at en jeg hadde pratet lenge med på tinder hadde med roser på første date, det første jeg tenkte da vi møttes var at vi hadde kjemi på nett men ingenting i virkeligheten og følte ingen tiltrekning mens han var i fyr og flamme. Sånne gester bør aldri taes før man har møttes et par ganger og vet man liker hverandre. Du gjør ingenting galt ts, og ikke ditt ansvar at han kjøpte blomster. Ville bare sagt ærlig at det var utrolig snilt og omtenksomt, men at siden du ikke følte riktig kjemi så lar du være å hente de. Anonymkode: eeb3e...940 Takk for svar. Ja, jeg tror det er det jeg ender opp med å gjøre. Han kjørte 2,5 timer igår for å besøke meg, og 2.5 time hjem idag. Så han har jo brukt en del tid vil jeg si, i tillegg til at han handlet inn til middag igår og vin. Jeg får SÅ vondt i meg. Anonymkode: 4a796...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #8 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hent blomstene og si takk, men st det ikke kan bli noe mer. Anonymkode: b9f4f...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Si takk for det, men at du ikke vil ha den relasjon fremover. Jeg ville sagt fra før jeg hentet blomstene i tilfelle han kan få pengene tilbake Anonymkode: 23727...002 Jeg tipper blomstene allerede er betalt og gjort klare til henting. Anonymkode: 4a796...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hent blomstene og si takk, men st det ikke kan bli noe mer. Anonymkode: b9f4f...3c9 Jeg føler det gir litt feil signaler om jeg henter de? Jeg vet ikke, syns bare hele greia er ubehagelig. Har egentlig ikke lyst å hente.. Anonymkode: 4a796...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 26. oktober 2023 #11 Del Skrevet 26. oktober 2023 Altså, å hente blomster SELV er da ikke vanlig btw, hadde jeg fått slik melding hadde jeg blitt irritert, for skal jeg få blomster må jeg davel få de levert på døra mi 🙄 Derfor... Hvis du VET du ikke liker ham og vil noe mer, så skriv til ham at "vet du, jeg tenker jeg avslutter her jeg, for er ikke interessert i deg". Blomstene hadde jeg IKKE hentet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #12 Del Skrevet 26. oktober 2023 Tantemor skrev (Akkurat nå): Altså, å hente blomster SELV er da ikke vanlig btw, hadde jeg fått slik melding hadde jeg blitt irritert, for skal jeg få blomster må jeg davel få de levert på døra mi 🙄 Derfor... Hvis du VET du ikke liker ham og vil noe mer, så skriv til ham at "vet du, jeg tenker jeg avslutter her jeg, for er ikke interessert i deg". Blomstene hadde jeg IKKE hentet. Tipper han gjorde det på den måten da han ikke vet adressen min, men nei, jeg kjente ikke på lyst eller ork til å stoppe innom etter jobb. Absolutt hyggelig av han, men nja, jeg følte ikke helt samme kjemi som han. Anonymkode: 4a796...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #13 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Ja, jeg tror det er det jeg ender opp med å gjøre. Han kjørte 2,5 timer igår for å besøke meg, og 2.5 time hjem idag. Så han har jo brukt en del tid vil jeg si, i tillegg til at han handlet inn til middag igår og vin. Jeg får SÅ vondt i meg. Anonymkode: 4a796...e4a Men og forsette bare fordi blir jo også feil, mulig han må lære seg og ikke ta helt sv o førsten. Du kunne stått for middagen hjemme, om han hadde hatt med litt vin av egen inniativ. Gaver og sånt i den skalaen i førsten kan man fort drøye avsluttningen fordi man føler seg slem. Han er liker deg nok men blir litt ekstremt mye også Anonymkode: ca65d...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #14 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men og forsette bare fordi blir jo også feil, mulig han må lære seg og ikke ta helt sv o førsten. Du kunne stått for middagen hjemme, om han hadde hatt med litt vin av egen inniativ. Gaver og sånt i den skalaen i førsten kan man fort drøye avsluttningen fordi man føler seg slem. Han er liker deg nok men blir litt ekstremt mye også Anonymkode: ca65d...d3f Ja jeg vet, å skulle fortsette er heller ikke rett. Han var ikke like "på" når vi chattet eller snakket på telefon, så dette kom veldig uforventet. Mye plutselig flørting fra hans side som tok meg litt på senga. Anonymkode: 4a796...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #15 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg vet, å skulle fortsette er heller ikke rett. Han var ikke like "på" når vi chattet eller snakket på telefon, så dette kom veldig uforventet. Mye plutselig flørting fra hans side som tok meg litt på senga. Anonymkode: 4a796...e4a Skjønner det ❤️ vær ærlig. Hadde følt på det samma selv så skjønner tankegangen din her. Men ikke hent blomstene og send en melding til han Anonymkode: ca65d...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #16 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper han gjorde det på den måten da han ikke vet adressen min, men nei, jeg kjente ikke på lyst eller ork til å stoppe innom etter jobb. Absolutt hyggelig av han, men nja, jeg følte ikke helt samme kjemi som han. Anonymkode: 4a796...e4a Han vet jo adressen din all den tid han har overnattet hos deg. Aldri hørt om at man får blomster som man må hente selv. Spesiell oppførsel av en date synes jeg... Anonymkode: 3827c...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #17 Del Skrevet 26. oktober 2023 For en utrolig fin gest. Skikkelig romantisk og fint. Jeg kan forstå at han fikk falske forhåpninger dersom dere overnatta sammen og hadde en fin kveld. (Det er jo litt rart å overnatte med en fyr som du ikke liker, såpass tidlig? Eller?) Er du helt sikker på at du ikke ønsker å ha mer kontakt med han? Jeg holdt nesten på å avslutte relasjonen med min samboer helt i starten. Følte ikke det samme som han. Men er såååå glad jeg gav han flere sjangser, for jo mer vi ble kjent jo flere overasskende sider dukket det opp i han og plutselig ble jeg stormforelska og nå venter vi barn. Synes jo generelt sett at folk gir opp veldig tidlig i starten? Men dette vet du best selv TS. Sikkert ikke det rette å gjøre, men jeg ville gitt han en ny sjangse av respekt og høflighet. Bare for å se om noe endret seg. Å date er beinhardt og tøft. Man kan fort bli kald og inneslutta jo flere kjipe erfaringer man får. Så jeg synes kanskje det er fint og omsorgsfult å behandle den andre personen godt. Ikke lett å vite hva som er rett og galt da. Anonymkode: 9cf7e...82e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #18 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han vet jo adressen din all den tid han har overnattet hos deg. Aldri hørt om at man får blomster som man må hente selv. Spesiell oppførsel av en date synes jeg... Anonymkode: 3827c...8a7 Han har overnattet en gang, adresse ble ikke nevnt da han kjørte bak meg. Anonymkode: 4a796...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #19 Del Skrevet 26. oktober 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Ja, jeg tror det er det jeg ender opp med å gjøre. Han kjørte 2,5 timer igår for å besøke meg, og 2.5 time hjem idag. Så han har jo brukt en del tid vil jeg si, i tillegg til at han handlet inn til middag igår og vin. Jeg får SÅ vondt i meg. Anonymkode: 4a796...e4a Jeg forstår det, men du kan ikke noe for at du ikke har de rette følelsene 🩷 Anonymkode: eeb3e...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #20 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en utrolig fin gest. Skikkelig romantisk og fint. Jeg kan forstå at han fikk falske forhåpninger dersom dere overnatta sammen og hadde en fin kveld. (Det er jo litt rart å overnatte med en fyr som du ikke liker, såpass tidlig? Eller?) Er du helt sikker på at du ikke ønsker å ha mer kontakt med han? Jeg holdt nesten på å avslutte relasjonen med min samboer helt i starten. Følte ikke det samme som han. Men er såååå glad jeg gav han flere sjangser, for jo mer vi ble kjent jo flere overasskende sider dukket det opp i han og plutselig ble jeg stormforelska og nå venter vi barn. Synes jo generelt sett at folk gir opp veldig tidlig i starten? Men dette vet du best selv TS. Sikkert ikke det rette å gjøre, men jeg ville gitt han en ny sjangse av respekt og høflighet. Bare for å se om noe endret seg. Å date er beinhardt og tøft. Man kan fort bli kald og inneslutta jo flere kjipe erfaringer man får. Så jeg synes kanskje det er fint og omsorgsfult å behandle den andre personen godt. Ikke lett å vite hva som er rett og galt da. Anonymkode: 9cf7e...82e Ja, som nevnt synes jeg jo det var utrolig hyggelig av han. Personlig tok jeg det ikke som en date, men når han tok med både det ene og det andre så skjønte jeg jo litt hvor det bar. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse siden han kjørte såpass langt, og åpnet vi vinen kunne han heller ikke kjøre hjem. Jeg var nok litt mer tilbakeholden, men stoppet han heller ikke. Jeg har mine grunner til at jeg ikke ønsker å gå videre med han. For all del, han er en utrolig fin fyr, men jeg mangler den fysiske tiltrekningen og den tviler jeg sterkt på kommer. Anonymkode: 4a796...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå