Gå til innhold

Julebordantrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart julebordstid igjen og ingen av mine gamle kjoler passer etter lengre 🙈

Jeg har sett litt på kjolene under, men er usikker på om de vil passe meg. Jeg har alltid vært høy og tynn, men etter å ha fått barn har det lagt seg litt ekstra her og der 😅 Er spesielt bred over hoftene og har i tillegg litt mage, sliter med delte magemuskler fortsatt, så særlig etter å ha spist mat kan jeg fort se gravid ut igjen. 

Foretrekker helt klart den øverste kjolen, men jeg tror den kanskje blir litt for kort. En ting er at jeg er i 30 årene, men jeg er også redd for at det ikke vil være pent da lårene mine er for store.

De andre kjolene er mer passende i lengde, men jeg er redd for at magen fort blir veldig synlig,

Noen som har noen formening om hvilken kjole som vil passe best? Eventuelt noen andre forslag? Føler jeg har trålet alt av nettbutikker uten å finne noe spesielt.

https://www.bubbleroom.no/p/goddiva/klaer/kjoler/lurex-skater-dress-red

https://www.bubbleroom.no/p/goddiva/klaer/kjoler/midi-knelengde/glitter-high-low-midi-dress-red

https://www.bubbleroom.no/p/bubbleroom-occasion/klaer/kjoler/festkjoler-1/misou-tie-dress-petrol

Anonymkode: 96431...511

Skrevet

Jeg ville gått for den nederste 🙂

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes den øverste var finest, men det er fordi jeg synes sånn kne/midt på leggen-lengde er helt grusomt på kjoler🙈 Gi bæng i noen kg ekstra, gå i det du føler deg best i. Fine farger på alle da.

Anonymkode: 4fc0d...e21

• Liker 2
Skrevet

Synes den nederste var lekker.

Anonymkode: 5ea6d...b42

• Liker 6
Skrevet

Om du har litt ekstra på hofter/ rumpe, så tror jeg du vil oppleve at den øverste blir veldig, veldig kort. Se på videovisningen på den. 

Begge de to nederste synes jeg var kjempefine ☺️

Anonymkode: 26feb...6af

• Liker 4
Skrevet

Den grønne! 

Anonymkode: d1662...fb8

• Liker 6
Skrevet

Jeg likte best den nederste. 😊

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

https://www.bubbleroom.no/p/john-zack-curve/klaer/kjoler/midi-knelengde/short-sleeve-wrap-frill-curve-dress-wine

Siden du har litt så passer det best med omslagskjoler. Denne feks? 

Anonymkode: 4dfdf...796

Ja jeg har også inntrykk av at omslagskjoler kan være tingen å gå for. Denne var fin, men litt i overkant stor igjen 😅 den begynner på 44 og jeg bruker stort sett 40

Anonymkode: 96431...511

Skrevet

Alle var fine! Så lenge kjolen har litt høyt liv og vidde på skjørtet så skjuler du greit litt mage og lår. 40 er en normal størrelse, så du er ikke så stor. Trenger ikke omslagskjole e.l. med mindre det er det du synes er fint. 🙂

Anonymkode: 092f1...dad

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror den øverste vil passe deg fint. Knyting rundt livet vil nok gi mer markert midje, og de ekstra kiloene nevner som er på magen vil kanskje uansett bli skjult i skjørtet. Jeg syns ikke kjolen er kort, den går jo nesten helt ned på kneet😊

Anonymkode: 47017...bf0

• Liker 1
Skrevet

Syns nr 2 var nydelig😊 Dette med at omslagskjole skal være så flott til kropper med litt ekstra har jeg aldri forstått. Jeg har selv litt ekstra, og har til dags dato ikke funnet en eneste omslagskjole som er flatterende. 

Anonymkode: 31000...db5

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Om du har litt ekstra på hofter/ rumpe, så tror jeg du vil oppleve at den øverste blir veldig, veldig kort. Se på videovisningen på den. 

Begge de to nederste synes jeg var kjempefine ☺️

Anonymkode: 26feb...6af

Oi, du har rett. På bildene ser kjolen ut til å gå nesten ned på knærne, mens i videoen går den jo midtveis på låret🙈 Stor forskjell!!

Anonymkode: 47017...bf0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den nederste er kjempeflott, og lett å tilpasse til forskjellig størrelse på lår og mage 😊

Anonymkode: 49015...5f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Syns nr 2 var nydelig😊 Dette med at omslagskjole skal være så flott til kropper med litt ekstra har jeg aldri forstått. Jeg har selv litt ekstra, og har til dags dato ikke funnet en eneste omslagskjole som er flatterende. 

Anonymkode: 31000...db5

Synes alle 3 passer til julebord🤩

Enig, ser bare større ut over skuldre og frontparti i omskagskjoler🤨 heldig de som kler det, for det er mange fine omslagskjoler😃

Anonymkode: 01da0...d86

• Liker 1
Skrevet

Den øverste var så skjønn, skikkelig jul 😊🎄

Anonymkode: ebfa5...ada

• Liker 1
Skrevet

Syns hofter og store lår er kjempe flott, ikke noe du må føle du trenger å skjule ts. Har selv store lår, de er min pryd på kroppen, har alltid fått mange komplemanger for dem 😊 

Kanskje ser du deg blind på kroppen fordi den har endret seg, men egentlig ser du flott ut nå, som før? 

Anonymkode: ebfa5...ada

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...