AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #21 Skrevet 2. november 2023 1 hour ago, Cid said: Kom et nytt ett for noen år siden men jeg synes ikke de var på langt nær like bra som de på snes. Siste Donkey Kong Freeze kom i 2014. Det er snart 10 år siden. Det kom originalt ut til Wii U, men ble senere utgitt til Switch. Synes Nintendo burde lage et helt nytt Donkey Kong spill til Switch. Selv likte jeg Donkey Kong Freeze. Men hadde vært kult om Nintendo prøvde seg både på et 2D og et 3D Donkey Kong-spill. Anonymkode: f1854...b2e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #22 Skrevet 2. november 2023 1 hour ago, Fant80 said: Beste Mario siden Super Mario World. Elsker det. Så mye nytt. Likevel gir det en nostalgisk trip. Beste Mario-spill eller beste 2D-Matio-spill? Føler det har vært mange fantastiske 3D-Marios-spill. Anonymkode: f1854...b2e
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #23 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Siste Donkey Kong Freeze kom i 2014. Det er snart 10 år siden. Det kom originalt ut til Wii U, men ble senere utgitt til Switch. Synes Nintendo burde lage et helt nytt Donkey Kong spill til Switch. Selv likte jeg Donkey Kong Freeze. Men hadde vært kult om Nintendo prøvde seg både på et 2D og et 3D Donkey Kong-spill. Anonymkode: f1854...b2e Jeg likte den grafikken de hadde på snes spillene, så litt ut som bilde fra ekte ting i spillet som for eksempel bakgrunnene i banene. Jeg kunne tenkt et nytt Donkey Kong 64 spill.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #24 Skrevet 2. november 2023 14 minutter siden, Cid said: Jeg likte den grafikken de hadde på snes spillene, så litt ut som bilde fra ekte ting i spillet som for eksempel bakgrunnene i banene. Jeg kunne tenkt et nytt Donkey Kong 64 spill. Samme her. Anonymkode: f1854...b2e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #25 Skrevet 2. november 2023 Elsker det! Prøver å spille gjennom grundig og sakte, men jeg er veldig hektet! Liker at man kan undersøke såpass mye, og at det er mange nye måter å spille brettene på 😍 Ble veldig positivt overrasket, og er superglad for at samboer kjøpte det til meg Anonymkode: 7f0a6...408
Fant80 Skrevet 2. november 2023 #26 Skrevet 2. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Beste Mario-spill eller beste 2D-Matio-spill? Føler det har vært mange fantastiske 3D-Marios-spill. Anonymkode: f1854...b2e Beste Mario spill. 3D Mario er for meg ikke det samme. Er oppvokst med 8 bits Mario. Sier ikke 3D mario er bra. Det er bare ikke å foretrekke for min del. Samme med Zelda forøvrig. Ingenting slår A link to the past. Links Awakening etc.
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #27 Skrevet 2. november 2023 Fant80 skrev (1 minutt siden): Beste Mario spill. 3D Mario er for meg ikke det samme. Er oppvokst med 8 bits Mario. Sier ikke 3D mario er bra. Det er bare ikke å foretrekke for min del. Samme med Zelda forøvrig. Ingenting slår A link to the past. Links Awakening etc. Jeg elsker 3D Zelda men elsker de i 2D enda mer A Link To The Past var mitt andre spill, fikk det av morfar i 6 års gave så jeg har et helt spesielt forhold til det spillet, A Link Between Worlds var også utrolig bra, har rundet det 6 ganger 😅
Vampyrina Skrevet 3. november 2023 #28 Skrevet 3. november 2023 Er det noen som har klart "special world" brettene? 😅
Cid Skrevet 3. november 2023 Forfatter #29 Skrevet 3. november 2023 Vampyrina skrev (Akkurat nå): Er det noen som har klart "special world" brettene? 😅 Klart alt her, men hatet virkelig den hvor man skal løpe og hoppe fra vegg til vegg i takt med musikken.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #30 Skrevet 3. november 2023 On 11/2/2023 at 8:42 PM, Fant80 said: Beste Mario spill. 3D Mario er for meg ikke det samme. Er oppvokst med 8 bits Mario. Sier ikke 3D mario er bra. Det er bare ikke å foretrekke for min del. Samme med Zelda forøvrig. Ingenting slår A link to the past. Links Awakening etc. Takk for svar. Selv liker jeg både 2D og 3D-mario. Handler nok som du sier litt om hva man vokste opp med. Jeg vokste opp med både Super Nintendo og Nintendo 64. Var helt magisk for meg da Mario 64 kom, var første 3D-spillet jeg noensinne hadde spilt. Anonymkode: f1854...b2e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #31 Skrevet 3. november 2023 Fant80 skrev (På 2.11.2023 den 20.42): Beste Mario spill. 3D Mario er for meg ikke det samme. Er oppvokst med 8 bits Mario. Sier ikke 3D mario er bra. Det er bare ikke å foretrekke for min del. Samme med Zelda forøvrig. Ingenting slår A link to the past. Links Awakening etc. 😲 Har ikke vokst opp med å spille zelda, foruten å spille dem i smash bros. Men så fint som breath of the Wild og tears of the kingdom er! Syns super Mario sunhine er det beste Mario spillet, så blir vel som om noen sa at odessy er det beste til meg. Anonymkode: f3d25...92f
Fant80 Skrevet 3. november 2023 #32 Skrevet 3. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Selv liker jeg både 2D og 3D-mario. Handler nok som du sier litt om hva man vokste opp med. Jeg vokste opp med både Super Nintendo og Nintendo 64. Var helt magisk for meg da Mario 64 kom, var første 3D-spillet jeg noensinne hadde spilt. Anonymkode: f1854...b2e Jeg ble totalt blåst av banen da jeg fikk Super Nintendo med Super Mario World. Var helt sinsykt rått. Da Nintendo 64 kom,så var jeg ikke så interessert i Nintendo. Hadde begynt på VGS,fått meg egen "gaming pc" på rommet og synes både Mario var barnslig,og at grafikken var fæl på N64. Var liksom Duke Nukem 3D,Doom spillene og mange andre mer "voksne" tilskudd til DOS og Windows 95 eraen som jeg synes var mer lokkende.Så skippet rett og slett hele N64. Var hardcore PC gamer til langt ut på 2000 tallet da Xbox 360 kom. Spilte litt PS og PS2 hos kompiser. Har fortsatt 360en med over 700 spill,PS3 og ja selvsagt gaming PCen. Switchen låner jeg fra dama,og synes det har vært endel gode spill på den. Mario Wonder var bare for meg ren glede.
Cid Skrevet 3. november 2023 Forfatter #33 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar. Selv liker jeg både 2D og 3D-mario. Handler nok som du sier litt om hva man vokste opp med. Jeg vokste opp med både Super Nintendo og Nintendo 64. Var helt magisk for meg da Mario 64 kom, var første 3D-spillet jeg noensinne hadde spilt. Anonymkode: f1854...b2e Samme her.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #34 Skrevet 5. november 2023 Åtteåringen og jeg har nettopp rundet Wonder og elsket det! Jeg holder fortsatt en knapp på Odyssey, men dette var bra! Jeg synes for øvrig det siste brettet var både gøy og ikke spesielt vanskelig. 😊 Men åtteåringen spiller som Yoshi, så mulig det er derfor! Anonymkode: 86eff...f99
Cid Skrevet 5. november 2023 Forfatter #35 Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åtteåringen og jeg har nettopp rundet Wonder og elsket det! Jeg holder fortsatt en knapp på Odyssey, men dette var bra! Jeg synes for øvrig det siste brettet var både gøy og ikke spesielt vanskelig. 😊 Men åtteåringen spiller som Yoshi, så mulig det er derfor! Anonymkode: 86eff...f99 Har du tatt det faktiske siste brettet hvor man må bruke alle badgene en etter en? Det er en bonus bane som man kan ta etter å ha 100% alt annet i spillet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #36 Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (På 5.11.2023 den 18.39): Har du tatt det faktiske siste brettet hvor man må bruke alle badgene en etter en? Det er en bonus bane som man kan ta etter å ha 100% alt annet i spillet. Å gud, nei! Det hørtes krevende ut! Men da vet jeg hva vi kan øve mot. 😊 Anonymkode: 86eff...f99
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #37 Skrevet 6. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å gud, nei! Det hørtes krevende ut! Men da vet jeg hva vi kan øve mot. 😊 Anonymkode: 86eff...f99 Er sykt vanskelig men også sykt tilfredsstillende å endelig klare det 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå