AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Besteforeldre, onkler og tanter som ikke er kjempedyrt? Jeg er helt blank 😅 Anonymkode: fb34f...63b
Gjest Heidi Høst Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Gir penger til barna i familirn og kun noe symbolsk (vin, sjokolade osv) til voksne. Det handler om gesten, ikke om å finne en fantastisk gave, når det er voksne mennesker som selv kjøper det de trenger og vil ha. Ingen grunn til å legge mye penger i det, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Min bestemor er veldig gammel, hun ønsker seg mest av alt selskap. Så pleier å dra dit med en juleblomst en liten pakke med konfekt, ullsokker eller ferdig oppskjært fenalår, ting som spises opp og brukes opp, som hun forbinder med jul og luksus Tanter og onkler pleier vi ikke gi gaver til mer. Kjører som oftest en juleblomst der også, bare fordi det er hyggelig. Anonymkode: 9c640...fee
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Besteforeldre, onkler og tanter som ikke er kjempedyrt? Jeg er helt blank 😅 Anonymkode: fb34f...63b Jeg kjøper en julepose med spekepølser og snacks Anonymkode: 6e1ea...18a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Bøker, ullsokker og sjokolade! Anonymkode: 431c4...a0b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 En liten fin julepynt (karen blixen feks) og en julegris eller minieske med konfekt. Anonymkode: 2a644...e5b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 Ikke noe. Vi har alle det vi ønsker og trenger. Og har vi ikke det, så fikser vi det selv. Anonymkode: a2977...de1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg kjøper til besteforeldre, foreldre og søsken. Foreldrene mine er svært gaveopptatt og det skal være dyrt og fint, jeg synes det er hyggelig å gi, men det blir stressende når det er så mye press. Jeg er til motsetning veldig lite interessert i om gavens innhold er dyrt og superlekkert, brukte ting gjør meg glad om det skulle være. Søskna mine er fortsatt ganske unge så der gir jeg fortsatt ting de trenger til livets opphold osv. legger det meste av pengene mine der. Besteforeldre blir mer en liten oppmerksomhet som andre har nevnt over. Anonymkode: 71eca...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå