AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Hva er greia? Hvorfor er folk så slepphendte med andres tid og så utrolig atombombe-aktige når det kommer til deres egen tid? Ingen skal da få sløse med deres tid, hvem tror du at du er liksom. Mens når de selv sløser med andres tid, da er det liksom søtt og sjarmerende? Hva faen er dette for noe? Kan noen vise og kloke mennesker forklare dette for meg? Anonymkode: 6b5b4...a38 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg er presis og holder avtaler og tider men opplever at mange andre lover og ikke kommer når de skal. Ofte ikke kommer i det hele tatt. " kommer i neste uke" , har jeg hørt mye nå. De kommer ikke. Gjelder både jobb og privat og er fullstendig respektløst at jeg har rydda tid for dem og så dukker de ikke opp. Anonymkode: fd22c...48c 2
Mt3 Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Det er vel bare slik at de ser og merker ulempene veldig godt når det går utover deres planer men ser ikke like godt hvordan det virker inn på andres planer når de selv er seint ute i forhold til avtalt tid. Først megselv, så megselv og blir det litt igjen så kanskje jeg kan tenke litt på andre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg passer godt på egen tid, og unngår derfor å forholde meg til mennesker som ikke respekterer min tid. Alle kan komme for sent i blant. Men kronisk forsentkomming, å "glemme" avtaler eller avlyse på kort varsel uten helt spesiell grunn er grunnlag for å ikke ha en relasjon til denne personen. Anonymkode: a6981...a3d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mens når de selv sløser med andres tid, da er det liksom søtt og sjarmerende? hvordan da? Er det noen som får det til å virke slik? Anonymkode: a78fc...ce1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 Har inntrykk av at folk generelt forsøker å overholde avtalte møtetidspunkt og beklager seg veldig om de kommer for sent. Tenker det er helt greit, ting skjer. Synes det er verre med de som sier de kommer på et arrangement (bursdag f.eks.), men så noen dager før sier at de skal prøve å få det til, men at det kanskje ikke går likevel og som tar veldig lett på å avlyse litt mer seriøse avtaler som krever en del planlegging. Si heller «kanskje» fra starten av🙈 Anonymkode: 6ae38...e7e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Det har jeg ikke vært borti. De jeg kjenner som kommer for sent og er dårlige på tid bryr seg heller ikke om andre kommer for sent til deres avtaler. Anonymkode: d34ea...b14
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er verre med de som sier de kommer på et arrangement (bursdag f.eks.), men så noen dager før sier at de skal prøve å få det til, men at det kanskje ikke går likevel og som tar veldig lett på å avlyse litt mer seriøse avtaler som krever en del planlegging. Si heller «kanskje» fra starten av🙈 Anonymkode: 6ae38...e7e Skjønner ikke hvorfor man gidder invitere eller lage avtaler med sånne folk igjen og igjen? Anonymkode: 0e7be...16a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor man gidder invitere eller lage avtaler med sånne folk igjen og igjen? Anonymkode: 0e7be...16a Ikke jeg heller. Folk som ikke verdsetter avtaler, gjør man enkelt og greit ikke avtaler med. Anonymkode: a6981...a3d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor man gidder invitere eller lage avtaler med sånne folk igjen og igjen? Anonymkode: 0e7be...16a Privat så gjør jeg det bare et par ganger og er det like ille så hoster jeg/kutter ut personen. Verre når det er jobb... Anonymkode: fd22c...48c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Privat så gjør jeg det bare et par ganger og er det like ille så hoster jeg/kutter ut personen. Verre når det er jobb... Anonymkode: fd22c...48c Og/eller studie😣Måtte avslutte samarbeid med en som hadde null respekt for min tid. Veldig kjipt på jobb da; man har lite valgmuligheter der. Anonymkode: b0a25...bcd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #12 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Verre når det er jobb... Anonymkode: fd22c...48c På jobbber det vel litt vanskeligere å ikke dukke opp, komme for sent osv uten at det får konsekvenser. Og må man vente på jobb, får man uansett betalt, så sånn sett spiller det også mindre rolle. Det er fritiden min jeg verner om 😊 Anonymkode: a6981...a3d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #13 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig kjipt på jobb da; man har lite valgmuligheter der. Anonymkode: b0a25...bcd På jobb har man, i motsetning tii i private relasjoner, en leder å ta det opp med. Anonymkode: a6981...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå