Blackjack Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 I nesten halvparten av trådene her inne er det spørsmål av typen; -liker du kjolen min? -liker dere denne buketten? -er det dumt med slør? -hva synes du om disse innbydelsene? -hva er best av ... og ... -hvordan bør ... være når ... er sånn? Hvorfor i all verden gidder dere å fremstå som så usikre på deres egne valg?? Det er jo tross alt DU som skal gifte deg, og det er da åpenbart DINE meninger som bør telle! Er dere virkelig så usikre på deres egne valg at dere må spørre om alt mulig? Og hvis dere er det, tar dere rådene til etteretning? Eller er det bare for å få bekreftelser på at dere har god smak og er flinke til å planlegge?? Ikke meningen å være en bitch her, bare forundrer meg over dere...
Gjest Embla s Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 En stor del av bakgrunnen for å stille disse spørsmålene, er vel at de vordende brudene gleder seg så innmari og vil trekke mest mulig ut av det? Syns det må være bra at de lar venner og bekjente i fred og heller utfolder seg i et forum fult av likesinnede jeg
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2006 Syns det må være bra at de lar venner og bekjente i fred og heller utfolder seg i et forum fult av likesinnede jeg ← Enig med deg i dette. Men hvorfor fremstille seg som usikre på egne valg? Hvorfor ikke heller skrive : "Dette er kjolen min, fin ikke sant?"
Gjest Embla s Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Enig med deg i dette. Men hvorfor fremstille seg som usikre på egne valg? Hvorfor ikke heller skrive : "Dette er kjolen min, fin ikke sant?" ← tja, si det? Kanskje de er redde for å virke skrytete? Dette gjelder jo ikke bare tråder her da. Veldig ofte skriver folk inn med dillemaer og spørsmål også er de egentlig ikke ute etter andres meninger, men kun bekreftelse på at de har gjort riktig valg
Gjest Fruktkake Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Jeg kjøpte kjole i dag jeg. Og jeg kommer til å være usikker på om den er den rette for meg helt fram mot bryllupet, det er jeg sikker på. Det er fordi jeg vet at det finnes hundretusen kjoler der ute, og sjansen er ganske stor for at det finnes en som er mer perfekt for meg enn den jeg har bestemt meg for. Men skal man tenke slik, må man bruke to år i brudesalonger for å finne den rette.
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2006 Akkurat det jeg mener. Verden svømmer visst over av usikre og uselvstendige folk.. For dette er jo ikke bare et brude-fenomen.
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2006 Jeg kjøpte kjole i dag jeg. Og jeg kommer til å være usikker på om den er den rette for meg helt fram mot bryllupet, det er jeg sikker på. Det er fordi jeg vet at det finnes hundretusen kjoler der ute, og sjansen er ganske stor for at det finnes en som er mer perfekt for meg enn den jeg har bestemt meg for. Men skal man tenke slik, må man bruke to år i brudesalonger for å finne den rette. ← Men blir kjolen mer perfekt for deg om noen ser et bilde av den og synes/sier den er fin?
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #8 Skrevet 26. januar 2006 Jeg syns det er betryggende å høre andres meninger, for jeg tenker at andre ser ting i et nytt lys, og kanskje har ideer man ikke kommer på selv, men er enig i at det er dumt å fremstå som veldig usikker, men tror nok ikke så mange egentlig er det. Jeg kommer til å være skikkelig nervøs for antrekket mitt og bukett, samboeren min er fotograf og har sett det meste før, og vil jo gjerne at han skal få se noe han ikke har sett 200 ganger før... Litt vanskelig, for det er så mange like kjoler der ute.. Men tror jeg har funnet den nå da...
Gjest Fruktkake Skrevet 26. januar 2006 #9 Skrevet 26. januar 2006 Men blir kjolen mer perfekt for deg om noen ser et bilde av den og synes/sier den er fin? ← Hvis noen ser biLde av MEG med den på og sier at jeg er fin i den, så betyr jo det litt. Hun som solgte den til meg sa at jeg var nydelig, og da bekreftet jo hun bare det jeg selv syntes. Og det er jo alltid godt med bekreftelse fra andre! Men om noen nå sier at den ikke ser så fin ut (etter å ha sett bilde av bare kjolen uten meg inni, men med en modell inni eller noe sånt), så hadde jeg gitt blaffen. Fordi JEG VET!
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2006 Jeg kjøpte kjole i dag jeg. Og jeg kommer til å være usikker på om den er den rette for meg helt fram mot bryllupet, det er jeg sikker på. Det er fordi jeg vet at det finnes hundretusen kjoler der ute, og sjansen er ganske stor for at det finnes en som er mer perfekt for meg enn den jeg har bestemt meg for. Men skal man tenke slik, må man bruke to år i brudesalonger for å finne den rette. ← Hvis noen ser biLde av MEG med den på og sier at jeg er fin i den, så betyr jo det litt. Hun som solgte den til meg sa at jeg var nydelig, og da bekreftet jo hun bare det jeg selv syntes. Og det er jo alltid godt med bekreftelse fra andre! Men om noen nå sier at den ikke ser så fin ut (etter å ha sett bilde av bare kjolen uten meg inni, men med en modell inni eller noe sånt), så hadde jeg gitt blaffen. Fordi JEG VET! ← :klø: Du er usikker på om den er rett, men du vet?
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2006 Men for all del, gratulerer med kjolekjøp!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #12 Skrevet 26. januar 2006 Jeg er enig med trådstaerter, makan til stressa og usikre kvinnfolk finner du ikke noe annet sted. Blacjkjack: ser du er ganske nye her på forumet, så jeg vil råde deg til å holde deg unna bryllupsforumet. Det er her man finner samlet de verste bridezillaene i hele landet her. Tenk, de sitter flere timer foran dataen for å diskutere bryllup
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2006 Blacjkjack: ser du er ganske nye her på forumet, så jeg vil råde deg til å holde deg unna bryllupsforumet. Det er her man finner samlet de verste bridezillaene i hele landet her. Tenk, de sitter flere timer foran dataen for å diskutere bryllup ← Takk for tips! Er ikke akkurat gifteklar jeg, men måtte jo titte innom her også!
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #14 Skrevet 26. januar 2006 Jeg er enig med trådstaerter, makan til stressa og usikre kvinnfolk finner du ikke noe annet sted. Blacjkjack: ser du er ganske nye her på forumet, så jeg vil råde deg til å holde deg unna bryllupsforumet. Det er her man finner samlet de verste bridezillaene i hele landet her. Tenk, de sitter flere timer foran dataen for å diskutere bryllup ← Og hva gjør så du her? Liker du å pine deg selv eller?
Gjest Fruktkake Skrevet 26. januar 2006 #15 Skrevet 26. januar 2006 :klø: Du er usikker på om den er rett, men du vet? ← Du misforstår. Jeg vet at den er nydelig på meg. Men jeg vet ikke om det finnes en der ute som er enda mer nydelig på meg.
Blackjack Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #16 Skrevet 26. januar 2006 Du misforstår. Jeg vet at den er nydelig på meg. Men jeg vet ikke om det finnes en der ute som er enda mer nydelig på meg. ← Da så. Flott at du føler deg nydelig i den da! Alle bruder er jo uansett nydelige, men det hjelper når de vet det selv!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #17 Skrevet 26. januar 2006 Jeg er enig med trådstaerter, makan til stressa og usikre kvinnfolk finner du ikke noe annet sted. Blacjkjack: ser du er ganske nye her på forumet, så jeg vil råde deg til å holde deg unna bryllupsforumet. Det er her man finner samlet de verste bridezillaene i hele landet her. Tenk, de sitter flere timer foran dataen for å diskutere bryllup ← Ener jeg misunnelse her?
Gjest Fruktkake Skrevet 26. januar 2006 #18 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Alle bruder er jo uansett nydelige ← Tja, ikke si det... http://www.cartoonstock.com/lowres/mmi0039l.jpg Endret 26. januar 2006 av Misty
Gjest Olava Skrevet 26. januar 2006 #19 Skrevet 26. januar 2006 Jeg fant min kjole raskt på nettet, kanskje fordi jeg vet hva jeg liker og hva jeg kler og hva jeg vil ha. Kanskje ikke alle er så sikre på sin egen smak? Hvis jeg var i tvil, ville jeg nok blitt totalt forvirret hvis jeg skulle fått hundre svar fra andre på hva de syntes. Uansett er det vel skummelt å stole blindt på ei butikkdame, hun vil jo selge! Hvis man er så usikker, er det i alle fall godt at man har god tid.
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #20 Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror heller ikke det ligger usikkerhet bak, Noen bruder er nok usikre på det meste, men de aller fleste her inne er bare ute etter å få positiv oppmerksomhet, og de gleder seg veldig. Jeg ser ikke problemet med det. Jeg har ikke lagt ut bilde av min kjole eller noe annet for å spørre hva folk synes - men jeg synes at brudene her må få spørre om det de vil! Og - det er en veldig positiv ting at vi jenter her et sted å snakke med likesinnede. Tro om vi skulle pøse ut alt vi tenker på angående bryllupet til venner og familie... jeg tror nok mange ville rygget da ja.. Noen vil rope bridezilla bare de hører at ei jente skal gifte seg. Dem om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå