Ikke så nøye :) Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 Og da mener jeg faktisk ny statsminister, altså ikke noen som har sittet tidligere (f.eks. Solberg).
Flintis Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) De begynner å bli såpass gamle så jeg regner med det blir noen nye kandidater. Endret 29. oktober 2023 av Flintis 1
Gjest Heidi Høst Skrevet 26. oktober 2023 #7 Skrevet 26. oktober 2023 Vil gjerne ha nye kreftet til. Ikke Solberg iallefall. Vi bør legge lista høyere enn å akseptere innsidehandel, innhabilitet og et og sikkhetsproblem i utenrikspolitikken.
Drizzt Skrevet 26. oktober 2023 #8 Skrevet 26. oktober 2023 Ap kan ikke få statsministerpost eller regjeringsmakt en gang til etter disse 2 årene her. Erna tror jeg ikke kan være det på grunn av Sindre som er en sikkerhetsrisiko sånn sett. Så min beste tipping er ny person fra H fordi jeg forventer at de borgerlige får flertall og H får flest stemmer blant de borgerlige. 2
Øko Skrevet 26. oktober 2023 #10 Skrevet 26. oktober 2023 Mest sannsynlig ikke, Erna skal nok en runde til på☺️ Evt om høyre har en god kandidat må de begynne fremme den personen snart! 1
Stina234 Skrevet 26. oktober 2023 #11 Skrevet 26. oktober 2023 Ja, men det blir nok en tidligere minister
I Grosny Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 Stina234 skrev (17 timer siden): Ja, men det blir nok en tidligere minister Jan Tore Sanner?
Gjest paprikaskrue Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 Om det blir Høyre så holder jeg en knapp på Torbjørn Røe Isaksen.
Stina234 Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 I Grosny skrev (12 minutter siden): Jan Tore Sanner? Aner ikke, men han er nok en kandidat vil jeg tro
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 Blir vel Støre en gang til tenker jeg (Nå er det vanlige folks tur) eller EU €rna (Vi tror på Norge) 1
Drizzt Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Maskinfører skrev (37 minutter siden): Blir vel Støre en gang til tenker jeg (Nå er det vanlige folks tur) eller EU €rna (Vi tror på Norge) Tror du virkelig det blir Støre igjen? Tidenes mest upopulære regjering i Norge som slo alle rekorder i å miste velgere på kortest mulig tid med inkompetanse og overfylt tabbekvotte i løpet av 2 år? Hvis folket velger Støre igjen, så begynner jeg boligjakten i utlandet og flytter hele familien min ut herfra. 1 1 1
Gjest paprikaskrue Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 5 minutter siden, Drizzt said: Tror du virkelig det blir Støre igjen? Tidenes mest upopulære regjering i Norge som slo alle rekorder i å miste velgere på kortest mulig tid med inkompetanse og overfylt tabbekvotte i løpet av 2 år? Hvis folket velger Støre igjen, så begynner jeg boligjakten i utlandet og flytter hele familien min ut herfra. Det er langt verre om Tajik blir statsministerkanditat og det er det dessverre en mulighet for.
Drizzt Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 paprikaskrue skrev (2 minutter siden): Det er langt verre om Tajik blir statsministerkanditat og det er det dessverre en mulighet for. Det tror jeg ikke kommer til å skje. Hun har altfor mye bagasje for å innta denne rollen. Like store sjanser som Giske for eksempel. Egentlig tror jeg ikke jeg kan komme på en eneste person i Ap ledelsen som er egnet som statsministerkandidat med reelle sjanser. 1 1
Gjest paprikaskrue Skrevet 27. oktober 2023 #20 Skrevet 27. oktober 2023 2 minutter siden, Drizzt said: Det tror jeg ikke kommer til å skje. Hun har altfor mye bagasje for å innta denne rollen. Like store sjanser som Giske for eksempel. Egentlig tror jeg ikke jeg kan komme på en eneste person i Ap ledelsen som er egnet som statsministerkandidat med reelle sjanser. Masud Gharahkhani, Stortingspresidentet virker som en veldig sympatisk mann og sier mye bra i intervjuer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå