Gå til innhold

Tror dere vi får ny statsminister neste stortingsvalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg faktisk ny statsminister, altså ikke noen som har sittet tidligere (f.eks. Solberg).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men lov å håpe!

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

De begynner å bli såpass gamle så jeg regner med det blir noen nye kandidater.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet

Det håper jeg 

Skrevet

Jupp, det blir nok en ny en👍

Gjest Heidi Høst
Skrevet

Vil gjerne ha nye kreftet til. 

Ikke Solberg iallefall.

Vi bør legge lista høyere enn å akseptere innsidehandel, innhabilitet og et og sikkhetsproblem i utenrikspolitikken.

Skrevet

Ap kan ikke få statsministerpost eller regjeringsmakt en gang til etter disse 2 årene her.

Erna tror jeg ikke kan være det på grunn av Sindre som er en sikkerhetsrisiko sånn sett.

Så min beste tipping er ny person fra H fordi jeg forventer at de borgerlige får flertall og H får flest stemmer blant de borgerlige. 

• Liker 2
Skrevet

Mest sannsynlig ikke, Erna skal nok en runde til på☺️ Evt om høyre har en god kandidat må de begynne fremme den personen snart!

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det blir nok en tidligere minister 

Skrevet
Stina234 skrev (17 timer siden):

Ja, men det blir nok en tidligere minister 

Jan Tore Sanner?

Gjest paprikaskrue
Skrevet

Om det blir Høyre så holder jeg en knapp på Torbjørn Røe Isaksen.

Skrevet
I Grosny skrev (12 minutter siden):

Jan Tore Sanner?

Aner ikke, men han er nok en kandidat vil jeg tro

Skrevet

Blir vel Støre en gang til tenker jeg (Nå er det vanlige folks tur) eller EU €rna (Vi tror på Norge) 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (37 minutter siden):

Blir vel Støre en gang til tenker jeg (Nå er det vanlige folks tur) eller EU €rna (Vi tror på Norge) 

Tror du virkelig det blir Støre igjen? Tidenes mest upopulære regjering i Norge som slo alle rekorder i å miste velgere på kortest mulig tid med inkompetanse og overfylt tabbekvotte i løpet av 2 år?

Hvis folket velger Støre igjen, så begynner jeg boligjakten i utlandet og flytter hele familien min ut herfra. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet
5 minutter siden, Drizzt said:

Tror du virkelig det blir Støre igjen? Tidenes mest upopulære regjering i Norge som slo alle rekorder i å miste velgere på kortest mulig tid med inkompetanse og overfylt tabbekvotte i løpet av 2 år?

Hvis folket velger Støre igjen, så begynner jeg boligjakten i utlandet og flytter hele familien min ut herfra. 

Det er langt verre om Tajik blir statsministerkanditat og det er det dessverre en mulighet for.

Skrevet
paprikaskrue skrev (2 minutter siden):

Det er langt verre om Tajik blir statsministerkanditat og det er det dessverre en mulighet for.

Det tror jeg ikke kommer til å skje. Hun har altfor mye bagasje for å innta denne rollen. Like store sjanser som Giske for eksempel.

Egentlig tror jeg ikke jeg kan komme på en eneste person i Ap ledelsen som er egnet som statsministerkandidat med reelle sjanser. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest paprikaskrue
Skrevet
2 minutter siden, Drizzt said:

Det tror jeg ikke kommer til å skje. Hun har altfor mye bagasje for å innta denne rollen. Like store sjanser som Giske for eksempel.

Egentlig tror jeg ikke jeg kan komme på en eneste person i Ap ledelsen som er egnet som statsministerkandidat med reelle sjanser. 

Masud Gharahkhani, Stortingspresidentet virker som en veldig sympatisk mann og sier mye bra i intervjuer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...