Sliten74 Skrevet 26. oktober 2023 #1 Skrevet 26. oktober 2023 (endret) Sitat Hei, naboen har nylig flyttet inn i leiligheten i etasjen over meg. Etter å ha kommentert bråk på balkongen én gang, går han inn for å gjøre livet mitt så kjipt som mulig. Legger jeg meg ned på sofaen for å sove litt, tramper han ekstra hardt i gulvet rett over meg, eller løper og tramper hardt i gulvet, så fort jeg går ut på balkongen for å slappe av går han ut for å røyke.. Han røyker også når jeg har lagt meg for kvelden/natta. Da siver røyken inn til meg på soverommet. Jeg blir så sliten. Endret 27. oktober 2023 av Sliten74 Ville ha med mer informasjon for å forklare saken min. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Naboen har nok bedre ting å finne på, enn å følge med på hvor du er i leiligheten din. Anonymkode: e8d34...2a9 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Tviler på at han overvåker deg. Men du legger merke til naboen din ekstra godt, fordi du irriterer deg. Anonymkode: 1e04b...fd2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Psyk nabo. De har ikke noe liv, og vise livet sitt på å ødelegge andres liv. Anonymkode: 3fcd4...044
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 Røyklukten er irriterende, men ellers må han få lov til å bevege seg i leiligheten sin. Jeg har da naboer under og ved siden, og hører dem av og til selv om det ikke er lydt her. Når jeg er på badet kan jeg noen ganger høre at hun under meg også er på badet (det gås litt hardt i døren eller lignende). Sånt må du regne med når du bor med naboer nært rundt deg. Det ville vel vært verre om han listet seg rundt, og så hørte du plutselig en lyd tilfeldigvis rett over der du befant deg? Når det er leiligheter på 100-120 kvm, så er det ikke all verdens plass å bevege seg på, så derfor kan dere ofte befinne dere rett over/under hverandre helt tilfeldig. Prøv å slappe av, tenk at det ikke spiller noen rolle for deg om han er på badet sitt, eller om han går ut på balkongen. Lev ditt liv og gi blaffen i hans. Anonymkode: e6306...a53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå