AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Hei, Har ei jente i 8.trinn som allerede har vært borte 5 dgr fra skolen nå i høst. Hovedsakelig vært et magevirus og magekramper, men nå er det bihule/forkjølelse. Formen er så som så, og hun er tett i hodet (som hun sier), og nesa har begynt å renne. Sovet mye i dag, men ingen feber og grei allmenn tilstand. (Lillebror begynte med forkjølelse i kveld). Kjenner jeg blir stressa av fraværet, men vet om flere på jobb som har vært mye dårlig med ulike virus i høst. Akkurat som det aldri bryter hel ut, før det kommer noe nytt og man hangler. Hva er deres opplevelse av sykdom nå i høst? Burde jeg snakke med lærer om min bekymring av fravær? Når det gjelder skole; sosial er bra, trives på skole, gjør hjemmearbeid. Takk! Anonymkode: 5fca1...7be
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Skrevet 26. oktober 2023 Veldig mye sykdom her også.:/ desverre. Veldig lei.. men hva får man gjort. Anonymkode: 6f811...4ad 1
7v8 Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Har en 9-åring og verken han eller jeg har vært syke i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå