AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er redd for å ikke få meg kjæreste igjen. (Ufrivillig brudd fra mi side) Jeg er redd for at jeg ikke skal oppleve å elske noen igjen, være like gjensidig tiltrukket og føle meg hjemme med personen. Anonymkode: 2ab4d...591 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 Det er helt vanlig. Det tror jeg de fleste som opplever brudd kan tenke. heldigvis er det feil Anonymkode: e7e54...cc2 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Skrevet 26. oktober 2023 Det jeg kan si, som også har opplevd ufrivillig brudd, er at du vil få deg kjæreste igjen. Det vil nok gå over, men jeg personlig har blitt emosjonelt distansert. Jeg kan bli glad i noen.. men det å elske.. det sliter jeg med. MEN det skal sies. Jeg har troen på at jeg kommer til å gjøre det igjen. Man må dessverre bare ta tiden til hjelp. Anonymkode: 06518...f68
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #4 Skrevet 26. oktober 2023 Vært der akkurat selv… trodde aldri jeg kom til å få meg en kjæreste igjen etter et vondt brudd, og med en jeg så for meg resten av livet mitt med! Fant meg en ny en som jeg elsker veldig mye. Det er håp🥰 Anonymkode: f9185...d11
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Vært der akkurat selv… trodde aldri jeg kom til å få meg en kjæreste igjen etter et vondt brudd, og med en jeg så for meg resten av livet mitt med! Fant meg en ny en som jeg elsker veldig mye. Det er håp🥰 Anonymkode: f9185...d11 Hvor lang tid tok det? Anonymkode: 2ab4d...591
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det jeg kan si, som også har opplevd ufrivillig brudd, er at du vil få deg kjæreste igjen. Det vil nok gå over, men jeg personlig har blitt emosjonelt distansert. Jeg kan bli glad i noen.. men det å elske.. det sliter jeg med. MEN det skal sies. Jeg har troen på at jeg kommer til å gjøre det igjen. Man må dessverre bare ta tiden til hjelp. Anonymkode: 06518...f68 Hvor lang tid tok det før du fikk kjæreste? Vil ikke gå inn i forhold før jeg føler de rette følelsene. Anonymkode: 2ab4d...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå