AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #1 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg har utseendet, kan velge og vrake i menn, jeg har et godt liv. Ikke så mye penger men.. jeg h ar en fin kjæreste, jeg har mange venninner, jeg har god sex, jeg har det fint. Likevel er jeg ikke lykkelig. Hvorfor? Klarer ikke å sette fingeren på hva det er heller. Kommer fra et lengre forhold som ikke gikk godt, derfor dro jeg i fra han. Da var jeg en kort stund lykkelig. Datet og koste meg. Så traff jeg en mann jeg slo meg til ro med, men jeg føler ikke på lykke. Er det fordi jeg er i et forhold? Skjønner ikke greia, har noe i magen jeg ikke klarer å definere. Er dette normalt? Har aldri slitt psykisk før, men har en slags uro i meg. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c94ef...111
LadeJarl Skrevet 25. oktober 2023 #2 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har utseendet, kan velge og vrake i menn, jeg har et godt liv. Ikke så mye penger men.. jeg h ar en fin kjæreste, jeg har mange venninner, jeg har god sex, jeg har det fint. Likevel er jeg ikke lykkelig. Hvorfor? Klarer ikke å sette fingeren på hva det er heller. Kommer fra et lengre forhold som ikke gikk godt, derfor dro jeg i fra han. Da var jeg en kort stund lykkelig. Datet og koste meg. Så traff jeg en mann jeg slo meg til ro med, men jeg føler ikke på lykke. Er det fordi jeg er i et forhold? Skjønner ikke greia, har noe i magen jeg ikke klarer å definere. Er dette normalt? Har aldri slitt psykisk før, men har en slags uro i meg. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c94ef...111 Tja..." fin kjæreste"...elsker du kjæresten eller er han en av tingene dine? 1 1
Adrenalina1 Skrevet 25. oktober 2023 #4 Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Men du har ikke Meg Det hadde i hvert fall ikke hjulpet😂 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #5 Skrevet 25. oktober 2023 Har en flott mann, gode barn, nydelig hund, stort og nytt hus, svømmebasseng i hagen og hytte på fjellet - likevel ble jeg ikke lykkelig før jeg begynte å gå i naturen/skogen/fjellet. Først da kjente jeg på en lykkerus av en annen verden, og den rusen kan jeg oppsøke når som helst. Materiell velstand gjør en i hvert fall ikke lykkelig. Anonymkode: a3314...3b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #6 Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Men du har ikke Meg Er du min lykkepille? Anonymkode: c94ef...111 2
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #7 Skrevet 25. oktober 2023 Adrenalina1 skrev (1 minutt siden): Det hadde i hvert fall ikke hjulpet😂 Alt tyder på at du har rett i det, amiga. Men livet er som Forrest Gump sa. Omtrent som sjokolade. Det er fort gjort å spise seg kvalm på det, men det er godt alikevel 1
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #8 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du min lykkepille? Anonymkode: c94ef...111 Jeg er absolutt hva legen anbefaler.. Så lenge du ikke stikker meg opp i rumpa.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #9 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har utseendet, kan velge og vrake i menn, jeg har et godt liv. Ikke så mye penger men.. jeg h ar en fin kjæreste, jeg har mange venninner, jeg har god sex, jeg har det fint. Likevel er jeg ikke lykkelig. Hvorfor? Klarer ikke å sette fingeren på hva det er heller. Kommer fra et lengre forhold som ikke gikk godt, derfor dro jeg i fra han. Da var jeg en kort stund lykkelig. Datet og koste meg. Så traff jeg en mann jeg slo meg til ro med, men jeg føler ikke på lykke. Er det fordi jeg er i et forhold? Skjønner ikke greia, har noe i magen jeg ikke klarer å definere. Er dette normalt? Har aldri slitt psykisk før, men har en slags uro i meg. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c94ef...111 Mangler du barn? Anonymkode: 62cec...13c
katties Skrevet 25. oktober 2023 #10 Skrevet 25. oktober 2023 Er det de tingene du vil ha? Kjeder du deg? Føler du at du har mulighet til selvrealisering og utvikling? Hvis ja, men du ikke har glede av noe så kan det hende det er depresjon. Depresjon kan bl.a. være en følelse av å bare eksistere - ikke leve. Man ser ikke meningen med ting, ser ikke vitsen med å gjøre så mye - det gjør liksom ingenting for deg, er bar er noe du opptar tida med mens du venter på å dø.
Nowayback Skrevet 25. oktober 2023 #11 Skrevet 25. oktober 2023 katties skrev (Akkurat nå): Er det de tingene du vil ha? Kjeder du deg? Føler du at du har mulighet til selvrealisering og utvikling? Hvis ja, men du ikke har glede av noe så kan det hende det er depresjon. Depresjon kan bl.a. være en følelse av å bare eksistere - ikke leve. Man ser ikke meningen med ting, ser ikke vitsen med å gjøre så mye - det gjør liksom ingenting for deg, er bar er noe du opptar tida med mens du venter på å dø. Ja, er det egentlig depresjon eller er det kun ren, skjær fakta?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #12 Skrevet 25. oktober 2023 Slik var jeg når jeg var deprimert. Som jeg hadde alt, men ingenting å ha det i. Ikke noe stort mørke og veldig enkelt å si at det var depresjon egentlig. Bare en slags tomhet. Trening og antidepressiva,og ting løsnet for meg. Anonymkode: f6fe2...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #13 Skrevet 25. oktober 2023 Hva er det å være lykkelig i dine øyne da? Er det slik at du tenker at de som er lykkelige kjenner på en lykkerus hver dag? Anonymkode: 82228...0f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #14 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mangler du barn? Anonymkode: 62cec...13c Nei har unger som er voksne. Bare har en uro, rar følelse av tomhet, enda jeg skulle ha vært lykkelig. Anonymkode: c94ef...111
Ebbeliten Skrevet 25. oktober 2023 #15 Skrevet 25. oktober 2023 Hvem sier at man skal være lykkelig hele tiden? Så lenge man ikke er deprimert eller har det ræva, er det vel ok? Det høres mer ut som du kjeder deg? 1
katties Skrevet 25. oktober 2023 #16 Skrevet 25. oktober 2023 (endret) DelvisPresley skrev (5 minutter siden): Ja, er det egentlig depresjon eller er det kun ren, skjær fakta? Depresjon, ja. Fakta er at man kan glede seg over ting, vil ha utfordringer, prøver å få til noe mens man venter på å dø 😉 Hvis man tenker på den måten jeg beskrev så er man ganske overbevist i at det ER fakta da. Da klarer man definitivt å ha det mirsomt innimellom, men når det er over føler man at det må jo ha vært en slags "falsk" opplevelse, det kan liksom ikke ha vært så morsomt. Endret 25. oktober 2023 av katties
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #17 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slik var jeg når jeg var deprimert. Som jeg hadde alt, men ingenting å ha det i. Ikke noe stort mørke og veldig enkelt å si at det var depresjon egentlig. Bare en slags tomhet. Trening og antidepressiva,og ting løsnet for meg. Anonymkode: f6fe2...0dd Ja føler også på dette. Trener jo og går tur i naturen hver dag, er med venninner hver dag, jobber og har et utmerket liv. Skjønner ikke hvorfor jeg føler det slik da? Har det bra med kjæresten også, bra sex, vi finner på masse morsomt sammen. Ingenting som skulle tilsi at jeg føler på en tomhet. Og hvorfor var jeg lykkelig i sommer, da jeg var singel? Er det mørketiden? Eller er det at jeg har kjæreste nå? Men har jo hatt kjæreste før og, og ikke følt sånn her. Det er rart. Anonymkode: c94ef...111
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #18 Skrevet 25. oktober 2023 Siden du har voksne barn, kan det være overgangsalderen du kjenner på? Ganske vanlig å bli deprimert da, fundere over livet, føle seg tom og nedstemt, mangle glede osv osv. Anonymkode: 03d1b...ebd
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #19 Skrevet 25. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Siden du har voksne barn, kan det være overgangsalderen du kjenner på? Ganske vanlig å bli deprimert da, fundere over livet, føle seg tom og nedstemt, mangle glede osv osv. Anonymkode: 03d1b...ebd Ja det kan det være. Må vel ta det opp med legen min. Anonymkode: c94ef...111
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #20 Skrevet 25. oktober 2023 Jeg er i overgangsalderen, og kjenner igjen mye av det du skriver. Særlig det med uroen og tomhetsfølelsen. De hormonendringene er ikke bare bare, sukk. Anonymkode: 03d1b...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå