Gå til innhold

God reklame / markedsføring idé ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

jeg har et litet business konsept jeg gjerne skulle løftet opp litt da jeg har 110% tro på at den kommer til å gjøre bra. 

Jeg selger innsatser til vesker, som gjør hverdagen enklere når du har en ryddig og ren veske isteden for en veske der du bare kaster ting inni og sliter med å finne de når de trenges. 

jeg satt og tenkte  på å lage masse flyers å gå rundt å dele de i de områdene jeg tror er best å Target, eller rettere sagt, legge de inni i postkassene der. 

Jeg tenkte jeg skulle lage en kul Flyer og enten skrive noe så som « meg trenger du til vesken din »

også tenkte jeg om jeg skulle printe ut masse 50kr sedler og putte de inn i postkasse sammen med flyer som beskriver produktet, og gi dem 50kr rabatt når de bestiller.

ville dere lest gjennom flyern? Hvilken ide høres/virker mer troverdig og attraktiv? 

Takk for alle meningen og tips :)

Anonymkode: ede11...831

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidi Høst
Skrevet

Den ville gått rett i søpla hos meg. Beklager, men jeg regner med at du vil ha ærlige svar.

Skrevet

Jeg har et sånn merke med "Nei takk til uadressert reklame" på postkassen min, og slik reklame som evt forviller seg inn der, går automatisk i søpla. Du bør heller satse på ulike former for digital reklame, det er mer miljøvennlig også 🙂

Når det er sagt, høres selve produktet ut som noe jeg kunne vurdert å kjøpe. Kommer den i flere farger og/eller størrelser?

Anonymkode: e9c44...a4c

• Liker 2
Skrevet

Ville heller prøvd å innynde meg oss en influencer

Anonymkode: b6e38...078

• Liker 1
Gjest Marte79
Skrevet

Jeg sluttet å lese teksten din etter «110% tro på».

Lykke til med promoteringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...