Gå til innhold

Hensikt i noe mer askjelegging?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, håper på noen svar! Fikk positiv el-test i går  tidlig og i dag tidlig (vært negativ frem til da). I kveld er testen negativ. Hadde samleie i går, og vært veldig aktive denne pp før positiv test. Hva ville dere gjort, lagt inn en siste aksje i kveld og? 
Vi har veldig lyst at det skal klaffe denne gangen 🤞☺️

Anonymkode: bd2f9...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, håper på noen svar! Fikk positiv el-test i går  tidlig og i dag tidlig (vært negativ frem til da). I kveld er testen negativ. Hadde samleie i går, og vært veldig aktive denne pp før positiv test. Hva ville dere gjort, lagt inn en siste aksje i kveld og? 

Enda en fra deg…..

Anonymkode: 70ede...86b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enda en fra deg…..

Anonymkode: 70ede...86b

Du har kommentert på begge innleggene, men ingenting nyttig i form av svar på hva innlegget spør om. Ber om andres erfaringer og tips takk 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skader jo ikke å ha sex i kveld uansett.. så har du lyst så gjør du, hvis ikke lar du være.. 

Anonymkode: fa271...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer går all-in hver periode. Vi har veldig lyst på barn og gjør alt vi kan. Dessuten er jo sex bare deilig så hvorfor ikke? Sånn tenker vi. :)

Anonymkode: 977d5...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skader jo ikke tenker jeg, om begge har lyst.

Med førstemann hadde vi sex sikkert hver dag i 2 uker, mot slutten ble det en følelse av pliktsex fordi eggløsningen kom 1 uke på ‘overtid’. Så vi hadde sex dagene før positiv test og samme dag, mer fikk jeg ikke gubben med på men det klaffet.

Med andremann er jeg usikker. Gynekolog påsto eggløsning rundt en dato (vi prøvde ikke, tvert imot) så tenkte det var trygt å ikke hoppe av i svingen 1 uke etterpå men jammen ble det en velskapt baby ut av det. Så vil tro vi må ha truffet en forsinket eggløsning på dagen/dagen etterpå mtp at egget lever i 24 timer om jeg husker rett?

Anonymkode: 418ba...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...